Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wampiryzm zalezny od int


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Junior

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Znienacka
Offline

Napisano 27.06.2011 16:49

Witam,
Pokazalby mi ktos jak zrobic wampiryzm ktory zalezy od int ??

np:
chce aby klasa 50 miala na początku i przy kazdej 5int zwiekszalo wampiryzm o 1 i aby max wampiryzmu byl 400


Zrobilem cos takiego:

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
	}
	if (c_vampire[attacker_id] > 10 <= 100 - c_vampire[attacker_id]+player_intelligence[id]*20)
	{
		change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
	}	
}

niby sie skompilowalo ale to oto chodzi ??

Użytkownik Junior edytował ten post 27.06.2011 18:58

  • +
  • -
  • 0

#2 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 28.06.2011 07:59

Nie!Nie!Nie! W warunku nic nie zmieniaj.

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (c_vampire[attacker_id] > 0)
{
new wamp = c_vampire[attacker_id]+float(player_intelligence[id]/5.0)
if(wamp <=400)
{
change_health(attacker_id,wamp,0,"")
}
else
{
change_health(attacker_id,400,0,"")
}
}
}


Proszę.:)
  • +
  • -
  • 1

#3 Junior

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Znienacka
Offline

Napisano 28.06.2011 08:03

dzięki wielkie :)

a jak zapisac to w casse postaci c_vampire[id] = 1 wystarczy ??

Użytkownik Junior edytował ten post 28.06.2011 08:05

  • +
  • -
  • 0

#4 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 28.06.2011 12:38

Jeśli chcesz, żeby klasa miała podstawowo 50 to musisz wpisać
c_vampire[id] = 50

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych