Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wreki - zdjęcie

wreki

Rejestracja: 04.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2011 15:09
-----

#124671 [5.8d/5.9l] Komenda na dawanie przedmiotów

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:14

Komenda autorstwa R3X'a
Znajdź:
register_clcmd("fullupdate","fullupdate")

Pod dodaj
register_clcmd("amx_giveitem",	"giveitem",	ADMIN_IMMUNITY,	"Uzycie <amx_giveitem NICK idITemku")

Na końcu pluginu wklej:
public giveitem(id, level, cid) 
{
if(!cmd_access(id,level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED;

new szName[32];
read_argv(1, szName, 31);
new iTarget=cmd_target(id,szName,0);
if(iTarget)
{
get_user_name(iTarget, szName, 31);
new szItem[10], iItem;
read_argv(2, szItem, 9);
iItem=str_to_num(szItem);
client_print(id, print_console, "Do %s wyslano item nr %d",szName, iItem);
award_item(iTarget, iItem);
set_gravitychange(iTarget)
set_speedchange(iTarget)
set_renderchange(iTarget)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

[uwaga='Vert']Użycie
amx_giveitem <Nick_gracza> <Nr case przedmiotu z funkcji award_item>
Przykład:
amx_giveitem Vertricus 11 //Gracz o nicku Vertricus dostanie Arch Angel Wings pod warunkiem że nie posiada żadnego przedmiotu
[/uwaga]
  • +
  • -
  • 9


#190498 Ograniczenie łowcy robienia granatów

Napisane przez Zaszka w 21.11.2010 10:49

Dobra wiec tak :
Znajdz:

new ultra_armor[33]

Dodaj pod:

new lowca_he[33]

Znajdz:

case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

Zamien na

case Hunter:
{
if(lowca_he[id]>X)
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales juz %i he. Nie mozesz wiecej w tej rundzie",lowca_he[id])
}
else
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales he")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
lowca_he[id]++
}
}

X Liczba He na runde


#190110 /klasy

Napisane przez Cookie. w 20.11.2010 10:59

No to tak.

Pod
register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")


Dodajesz
register_menucmd(register_menuid("ludzie"), 1023, "ludzie")
register_menucmd(register_menuid("demony"), 1023, "demony")
register_menucmd(register_menuid("premium"), 1023, "premium")


Teraz w
public show_menu_klasy(id)


Zamieniasz calosc na

public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. \yLudzie^n\w2. \yDemony^n\w3. \yPremium^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
show_menu_ludzie(id)

}
case 1:
{
show_menu_demony(id)
}
case 2:
{
show_menu_premium(id)
}

}

return PLUGIN_HANDLED
}


I pod tym dodajesz

public show_menu_ludzie(id)
{
new text7[513]

format(text7, 512, "\yludzie - ^n\w1. \yklasa1^n\w2. \yklasa2^n\w3. \yklasa3^n\w4. \yklasa4^n\w5. \yklasa5^n\w6. \yklasa6^n\w7. \yklasa7^n\w8. \yklasa8^n^n\w0 Wstecz")

new keysl
keysl = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keysl, text7)
return PLUGIN_HANDLED
}

public ludzie(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magg(id)
}
case 1:
{
paladyng(id)
}
case 2:
{
mnichg(id)
}
case 3:
{
barbarzyncag(id)
}
case 4:
{
zabojcag(id)
}
case 5:
{
nekromantag(id)
}
case 6:
{
ninjag(id)
}
case 7:
{
Lowcag(id)
}
case 9:
{
show_menu_klasy(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public magg(id){
showitem(id,"klasa1"," "," ","<br>opis klasy1<br>")
}
public paladyng(id){
showitem(id,"klasa2"," "," ","<br>opis klasy2<br>")
}
public mnichg(id){
showitem(id,"klasa3"," "," ","<br>opis klasy3<br>")
}
public barbarzyncag(id){
showitem(id,"klasa4"," "," ","<br>opis klasy4<br>")
}
public zabojcag(id){
showitem(id,"klasa5"," "," ","<br>opis klasy5<br>")
}
public nekromantag(id){
showitem(id,"klasa6"," "," ","<br>opis klasy6<br>")
}
public ninjag(id){
showitem(id,"klasa7"," "," ","<br>opis klasy7<br>")
}
public Lowcag(id){
showitem(id,"klasa8"," "," ","<br>opis klasy8<br>")
}



public show_menu_demony(id)
{
new text8[513]

format(text8, 512, "\ydemony - ^n\w1. \yklasa1^n\w2. \yklasa2^n\w3. \yklasa3^n\w4. \yklasa4^n\w5. \yklasa5^n\w6. \yklasa6^n\w7. \yklasa7^n\w8. \yklasa8^n^n\w0 Wstecz")

new keysdemony
keysdemony = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keysdemony, text8)
return PLUGIN_HANDLED
}

public demony(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magx(id)

}
case 1:
{
paladynx(id)
}
case 2:
{
mnichx(id)
}
case 3:
{
barbarzyncax(id)
}
case 4:
{
zabojcax(id)
}
case 5:
{
nekromantax(id)
}
case 6:
{
ninjax(id)
}
case 7:
{
Lowcax(id)
}
case 9:
{
show_menu_klasy(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public magx(id){
showitem(id,"klasa1"," "," ","<br>opis klasy1<br>")
}
public paladynx(id){
showitem(id,"klasa2"," "," ","<br>opis klasy2<br>")
}
public mnichx(id){
showitem(id,"klasa3"," "," ","<br>opis klasy3<br>")
}
public barbarzyncax(id){
showitem(id,"klasa4"," "," ","<br>opis klasy4<br>")
}
public zabojcax(id){
showitem(id,"klasa5"," "," ","<br>opis klasy5<br>")
}
public nekromantax(id){
showitem(id,"klasa6"," "," ","<br>opis klasy6<br>")
}
public ninjax(id){
showitem(id,"klasa7"," "," ","<br>opis klasy7<br>")
}
public Lowcax(id){
showitem(id,"klasa8"," "," ","<br>opis klasy8<br>")
}


public show_menu_premium(id){
new text9[513]

format(text9, 512, "\ypremium - ^n\w1. \yklasa1^n\w2. \yklasa2^n\w3. \yklasa3^n\w4. \yklasa4^n\w5. \yklasa5^n\w6. \yklasa6^n\w7. \yklasa7^n\w8. \yklasa8^n^n\w0 Wstecz")

new keyspremium
keyspremium = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keyspremium, text9)
return PLUGIN_HANDLED
}

public premium(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magf(id)

}
case 1:
{
paladynf(id)
}
case 2:
{
mnichf(id)
}
case 3:
{
barbarzyncaf(id)
}
case 4:
{
zabojcaf(id)
}
case 5:
{
nekromantaf(id)
}
case 6:
{
ninjaf(id)
}
case 7:
{
Lowcaf(id)
}
case 9:
{
show_menu_klasy(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public magf(id){
showitem(id,"klasa1"," "," ","<br>opis klasy1<br>")
}
public paladynf(id){
showitem(id,"klasa2"," "," ","<br>opis klasy2<br>")
}
public mnichf(id){
showitem(id,"klasa3"," "," ","<br>opis klasy3<br>")
}
public barbarzyncaf(id){
showitem(id,"klasa4"," "," ","<br>opis klasy4<br>")
}
public zabojcaf(id){
showitem(id,"klasa5"," "," ","<br>opis klasy5<br>")
}
public nekromantaf(id){
showitem(id,"klasa6"," "," ","<br>opis klasy6<br>")
}
public ninjaf(id){
showitem(id,"klasa7"," "," ","<br>opis klasy7<br>")
}
public Lowcaf(id){
showitem(id,"klasa8"," "," ","<br>opis klasy8<br>")
}


A jeśli byś chciał 2 stronę u /klasy to mi napisz to ci to zrobie

Myślę że ci pomogłem ;)
Cookie.


Edit. 21.11.10 / poprawilem male bledy przez ktore mieliscie te bledy .
  • +
  • -
  • 1


#190043 /klasy

Napisane przez FreZZy w 19.11.2010 22:57

nie mieszajcie mu, zrób najpierw same podwójne menu /klasy, potem możesz się pytać o frakcje - a to:

Nie lepiej

show_motd(id, "klasy.txt", "Opis Klas")

?


dla niego może być ciężko

zaraz postaram się coś znaleźć

Dodano 19 listopad 2010 - 23:01:
Problem z /klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
opis klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#122143 No Time Limits

Napisane przez Lukasz5 w 01.04.2010 20:26

Może tego spróbuj? Stały TimeLimit - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#189220 Jak się zmniejszało niewidzialnośc ninji?

Napisane przez sebul w 17.11.2010 00:03

Tu gdzie X ustawia się ile ma mieć 'widzialności' ?

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = X

Tak.
  • +
  • -
  • 1


#189218 Jak się zmniejszało niewidzialnośc ninji?

Napisane przez Niscree w 16.11.2010 23:22

najprościej byłoby sprawdzić
ale z tego co pamiętam to własnie tu :P
  • +
  • -
  • 1


#189175 Spowalnianie ładowania się paska na nożu

Napisane przez ZiuTeK w 16.11.2010 20:10

Szukasz linijki
//USE Button actives USEMAGIC
i pod nia pod warunkiem
else if(casting[id]==0)
Wystepuja: domyslne opoznienie dla wszystkich klas (time_delay)
i pozniej dla wymienionych Ninji, zabojcy, maga jest ustawiony inny czas opoznienia
Im wiekszy time_delay, tym wieksze opoznienie
Wiec podmieniasz
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
na np
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.5

  • +
  • -
  • 3


#189189 Zabójca

Napisane przez Zaszka w 16.11.2010 20:50

Orgynalny kod:
if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
}
Pradwopodobnie twoj kod:

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || >>>>>>>>>>>>>weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47 <<<<<<<<<<<<<<<<<<|| weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
}


>>>>>>>>>>>>>>>Tutaj sa bronie z ktorych strzelasz Zalacza sie funkcja slapa<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Normalne bronie by zadac slapa to wszystkie pistole a ty prawdopodobnie masz riflle...


#140234 Item Kusza i Latarka

Napisane przez !cex! w 31.05.2010 15:16

W tym poradniku pokażę Wam jak zrobić item typu Kusza i Latarka. To mój pierwszy poradnik proszę o wyrozumienie.

Latarka

Znajdź:

new player_b_mine[33] = 1


Dpdaj pod:

new player_b_latarka[33] = 1


Znajdź:

if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag){


Zamień na:

if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_b_latarka[id] == 1)) {


znajdź:

player_b_mine[id] = 0


Dodaj pod:

player_b_latarka[id] = 0


Znajdź:

if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie<br>")
}


Dodaj pod:

if (player_b_latarka[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać latarki takiej jak ma Mag..<br>")
}


case XX:
{
player_item_name[id] = "Latarka Maga"
player_item_id[id] = rannum
player_b_latarka[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac latarki", player_item_name[id])
}


Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu

Kusza

Znajdź:

new player_b_illusionist[33] = 1


Dodaj pod:

new player_b_kusza[33] = 1


Znajdź:

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter)){


Zamień na:

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter|| player_b_kusza[id] > 0)){


Znajdź:

if(player_class[id]==Hunter)


Zamień na:

if(player_class[id]==Hunter || player_b_kusza[id] == 1)


znajdź:

player_b_illusionist[id] = 0

Dodaj pod:

player_b_kusza[id] = 0


if (player_b_illusionist[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, zeby stac sie niewiedzialnym przez 7sekund. Kazde obrazenia jak bedziesz niewidzialny zabija cie<br>")
}


Dodaj pod:

if (player_b_kusza[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać kuszy jaką posiada Lowca<br>")
}


case XX:
{
player_item_name[id] = "Kusza Lowcy"
player_item_id[id] = rannum
player_b_kusza[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac kuszy", player_item_name[id])
}


Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu

Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
  • +
  • -
  • 9


#186564 Problem z naświetlaniem Ninji? Znak widoczności!

Napisane przez sebul w 07.11.2010 23:45

Po prostu nie masz klasy "Ninja"...
  • +
  • -
  • 1


#188435 Wyłączenie FF

Napisane przez ric0 w 14.11.2010 00:08

1.Wchodzisz w FTP serwera potem folder cstrike
2.Wybierasz plik serer.cfg
3.i szukasz mp_friendlyfire 1 zmieniasz na 0 restartujesz serwer i działa.


Przez zrobieniem tych czynnosci wyłącz serwer. Inaczej nie wylaczysz ff.
  • +
  • -
  • 1


#182658 klasy z 0lvl

Napisane przez Magnetix w 23.10.2010 21:16

Robiłeś klasy według tego poradnika?
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#187979 Błąd przy kompilacji - dodawanie nowych klas

Napisane przez -B- w 12.11.2010 22:43


enum { NONE = 0, Mag, Kaplan, Najemnik, Lotrzyk, Kosiarz, Zolnierz, Assassin, Hunter, Jumper, Izual, Hulk, Ork, Warden, Grunt, Baal, Diablo }



new Race[17][18] = { "None","Mag","Kaplan","Najemnik","Lotrzyk","Kosiarz","Zolnierz", "Assassin", "Strzelec", "Jumper", "Izual", "Hulk", "Ork", "Warden", "Grunt", "Baal", "Diablo" }



new race_heal[17] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,100,100,100,100,100,100,100,100}
?
  • +
  • -
  • 1


#188184 Błąd przy kompilacji - dodawanie nowych klas

Napisane przez xPerfectx w 13.11.2010 13:34

to zamien

enum { NONE = 0, Mag, Kaplan, Najemnik, Lotrzyk, Kosiarz, Zolnierz, Assassin, Hunter, Jumper, Izual, Hulk, Ork, Warden, Grunt, Baal, Diablo }

new Race[9][18] = { "None","Mag","Kaplan","Najemnik","Lotrzyk","Kosiarz","Zolnierz", "Assassin", "Strzelec", "Jumper", "Izual", "Hulk", "Ork", "Warden", "Grunt", "Baal", "Diablo" }

new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,100,100,100,100,100,100,100,100 }


na

enum { NONE = 0, Mag, Kaplan, Najemnik, Lotrzyk, Kosiarz, Zolnierz, Assassin, Hunter, Jumper, Izual, Hulk, Ork, Warden, Grunt, Baal, Diablo }

new Race[17][18] = { "None","Mag","Kaplan","Najemnik","Lotrzyk","Kosiarz","Zolnierz", "Assassin", "Strzelec", "Jumper", "Izual", "Hulk", "Ork", "Warden", "Grunt", "Baal", "Diablo" }

new race_heal[17] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,100,100,100,100,100,100,100,100}


  • +
  • -
  • 1