Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wreki - zdjęcie

wreki

Rejestracja: 04.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2011 15:09
-----

#188733 Nie leci exp...

Napisane przez wreki w 14.11.2010 22:18

Znajdź trzy razy
for(new i=1;i<14;i++)
i zmień na
for(new i=1;i<17;i++)

Dodając nowe klasy korzystałeś pewnie z tego poradnika co ja kiedyś. W nim brakuje właśnie tego, żeby zmienić for(new i=1;i<9;i++) na for(new i=1;i<17;i++) (tu gdzie 17 ma być liczba klas). To akurat odpowiada za to, ile "rekordów" tworzy się w bazie danych. U Ciebie było for(new i=1;i<14;i++), więc w tabeli tworzyło się tylko 14 "miejsc" na klasy/lvl/expa. Nie wiem jak to się stało, że miałeś wpisane 14 a nie 9. Przypuszczam, że wcześniej dodałeś 5 klas i zmieniłeś z 9 na 14 a potem korzystając z tego poradnika co ja kiedyś dodając kolejne 3 klasy nie zmieniłeś z 14 na 17. Właśnie dlatego exp nie zapisywał się na 3 klasach. Diablo Mod wysyłał do sql zapytanie o 14 miejsc i tym trzem klasom nie miał się gdzie zapisywać exp.
  • +
  • -
  • 1


#119241 Naprawa LongJump

Napisane przez wreki w 16.03.2010 22:41

Czysty .sma oraz .amxx z naprawionymi long jumpami w załączniku.
Dodatkowo załączam trochę przerobione .sma. tzn. są w nim nowe itemy, naprawiony bug na spamowanie fireballami, naprawione long jumpy, naprawiony bug strzelania z kuszy jak z kałacha itp. To już do samodzielnego skompliowania.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#117797 HP

Napisane przez wreki w 10.03.2010 16:23

mam to wkleić do .sma ,ta?
W tym miejscu: ? :
			}
		}
		
		set_gravitychange(id)
		set_speedchange(id)
		set_renderchange(id)
		
		if(player_class[id] == Nekromanta) g_haskit[id] = true
		else g_haskit[id] = false
		
		write_hud(id)
if(player_class[id]!=Paladyn)
		format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else	
                format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

	}
}

~~Edit:
Sry, mój błąd. Już wiem gdzie to wkleić. Zaraz zobacze czy działa.
dzięki temu na wszystkich klasach będzie pokazane ile ma się aktualnie hp czy tylko na paladynie?

~~Edit:
Wszystko ładnie działa. + dla Ciebie ;] Wielkie dzięki ;d
  • +
  • -
  • 1