Latarka
Znajdź:
new player_b_mine[33] = 1
Dpdaj pod:
new player_b_latarka[33] = 1
Znajdź:
if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag){
Zamień na:
if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_b_latarka[id] == 1)) {
znajdź:
player_b_mine[id] = 0
Dodaj pod:
player_b_latarka[id] = 0
Znajdź:
if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie<br>")
}
Dodaj pod:
if (player_b_latarka[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać latarki takiej jak ma Mag..<br>")
}
case XX:
{
player_item_name[id] = "Latarka Maga"
player_item_id[id] = rannum
player_b_latarka[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac latarki", player_item_name[id])
}
Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu
Kusza
Znajdź:
new player_b_illusionist[33] = 1
Dodaj pod:
new player_b_kusza[33] = 1
Znajdź:
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter)){
Zamień na:
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter|| player_b_kusza[id] > 0)){
Znajdź:
if(player_class[id]==Hunter)
Zamień na:
if(player_class[id]==Hunter || player_b_kusza[id] == 1)
znajdź:
Dodaj pod:player_b_illusionist[id] = 0
player_b_kusza[id] = 0
if (player_b_illusionist[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, zeby stac sie niewiedzialnym przez 7sekund. Kazde obrazenia jak bedziesz niewidzialny zabija cie<br>")
}
Dodaj pod:
if (player_b_kusza[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać kuszy jaką posiada Lowca<br>")
}
case XX:
{
player_item_name[id] = "Kusza Lowcy"
player_item_id[id] = rannum
player_b_kusza[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac kuszy", player_item_name[id])
}
Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu
Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
Użytkownik !cex! edytował ten post 31.05.2010 18:00