Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

pe. - zdjęcie

pe.

Rejestracja: 24.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.03.2015 19:25
-----

#194390 Blad w powodach banow

Napisane przez Misiaczek ;c w 06.12.2010 20:55

Zainstaluj Modyfikacje v.0.3.2 (ma fixa, poprawke bezpieczenstawa) i naprawiony ten błąd ;)
  • +
  • -
  • 1


#186864 Plugin wywolujacy okienko

Napisane przez Abes Mapper w 09.11.2010 09:52

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("MOTD","0","amxx.pl")
register_clcmd("say /komenda","komenda")
}
public komenda(id)
{
show_motd(id,"komenda.txt","Komenda")
}

  • +
  • -
  • 1


#88098 System Rezerwacji Nicków

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.10.2009 11:35

[S]ystem [R]ezerwacji [N]icków
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1 beta


Opis
Rezerwacje nicków znajdują się w bazie MYSQL dzięki czemu kilka serwerów może mieć te same rezerwacje bez dodatkowego ustawiania.

Admin przez www ma możliwość akceptowania rezerwacji (tj. nick po amx_resnick nie jest od razu zarezerwowany żeby uniknąć nieporozumień), usuwania próśb o rezerwacje, usuwania rezerwacji lub dodawania nowych oraz edytowania aktualnych.

Rezerwacja ta nie koliduje z adminami i rezerwacjami slotów gdyż bazuje na innych danych i haśle zapisanym w

setinfo _res twoje_haslo

a nie standardowo _pw.

Jest to dopiero wczesna wersja BETA, ale już powinna spełniać wszystkie wymogi. Z czasem czekają ją poprawki oraz dodatkowe funkcjonalności.


Instalacja
Zawartość folderu hlds kopiujemy/przenosimy do katalogu cstrike w naszym serwerze CS.
Zawartość folderu www kopiujemy/przenosimy do katalogu głównego(dowolnego) na naszym serwerze WWW.

Zawartość pliku srn.sql można wkleić do phpMyAdmin'a, lecz nie jest to obowiązkowe gdyż tak plugin jak i skrypt .php powinny stworzyć odpowiednie tabele.

Wymagane

serwer WWW (nie jest wymagany do końca bo i bez niego główne funkcje będą zachowane)
serwer MYSQL
odblokowany moduł mysql


Dalsza instalacja i Konfiguracja
HLDS - Cvary:

srn_sql_host "localhost" //adres Bazy Danych
srn_sql_user "user" //uzytkownik BD
srn_sql_pass "password" //haslo uzytkownika BD
srn_sql_db "database" //nazwa BD
srn_res_time "2592000" //czas rezerwacji 2592000s = 30*24*60*60 = 30 dni
srn_spam_delay "60" //czas po jakim jest info o rezerwacji 60 s
srn_maxres "1" //maksymalna liczba zarezerwowanych nickow na osobe


Jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu CS'a ustawiamy srn_maxres "0"

WWW:
Po wrzuceniu wszystkich plików na serwer i przejściu do katalogu SRN (przykladowy_host.pl/SRN ) powinniśmy zostać automatycznie przekierowani na stronę SRN/setup.php która przeprowadzi nas przez konfigurację serwera mysql, tworzenie tabel i dodanie admina.

Jeżeli instalacje przejdzie pomyślnie to powinien zostać stworzony plik config.php o treści podobnej do tego:

<?php
$db_host = "ip.serwera";
$db_name = "nazwa_bazydanych";
$db_username = "uzytkownik_bazydanych";
$db_passwd = "haslo_bazydanych";
$maxres = "1";
$regactive = "1";
$captcha = "1";
$publickey = "klucz_publiczny_recaptcha";
$privatekey = "klucz_prywatny_recaptcha";
$mail = "2";
$smtphost = "adres.serwera.smtp";
$smtpport = "portserwerasmtp";
$smtpuser = "[email protected]";
$smtppass = "haslo_smtp";
?>


Jeżeli po instalacji chcemy zmienić maksymalną ilość rezerwacji na osobę to zmieniamy wartość
$maxres =  "1";
natomiast jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu WWW (admini nadal będą mogli je dodawać) to ustawiamy:
$maxres =  "0";
Jeżeli chcemy wyłączyć możliwość rejestracji nowych kont to ustawiamy:
$regactive =  "0";

Admini:
Innych adminów jak i użytkowników można dodawać z panelu lub po zarejestrowaniu się użytkownika możemy zmienić jego poziom.
Dostępne poziomy to:

HEAD ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać użytkowników i przeglądać historie
ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać rezerwacje użytkowników
USER => może dodawać/usuwać prośby i usuwać rezerwacje


Autoryzacja:
Istnieje możliwość zmiany powiązania rezerwacji z danym graczem.
Żeby zmienić zapis należy w kodzie zmienić linijkę:
//0 - automatycznie, 1 - steamid, 2 - ip
    #define auth 0

0: standardowo zapisuje na SteamID, ale jeżeli SteamID to STEAM_ID_LAN, STEAM_ID_PENDING itd to zapisuje na IP
1: zawsze zapisuje na SteamID
2: zawsze zapisuje na IP

Po tej zmianie kod należy ponownie skompilować.

WAŻNE !!
Jeżeli posiadamy serwer NS+S (Dproto) to koniecznie musimy edytować plik dproto.cfg i do pola ValidInfoFields_Engine dodać \_res czyli przykładowo musimy otrzymać:

ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\_res

(Tylko w starszych wersjach dproto o ile w dproto.cfg znajduje się wpis ValidInfoFields_Engine)

Komendy:
Aby wejść w menu wystarczy wpisać na chacie "rezerwacja"
srn_chat_info.png
say rezerwacja
srn_menu_glowne.png

Gdzie mamy możliwość I.1. Dodania, I.2. Edytowania, I.3. Usuwania, I.4. Listingowania rezerwacji, I.5. wyświetlenia informacji o SRN, I.6. adminowania
Edytować możemy I.2.a login i/lub I.2.b hasło
W menu adminowania możemy II.1. Przeładować, II.2. Usuwać rezerwacje, II.3. Zarządzać prośbami
Prośby możemy II.3.a Akceptować i II.3.b Odrzucać

Wszystko z menu.
srn_menu_administracji.png

Podczas dodawania mamy wyświetlony nick i hasło, więc w razie potrzeby możemy poprawić dane.
srn_menu_dodawania.png
Podczas edytowania wyświetlony zostaje nick oraz gwiazdki zamiast hasła. W przypadku gdy zmieniliśmy hasło to do czasu akceptacji będzie ono wyświetlane.
srn_menu_edycji.png

Po dodaniu rezerwacji lub zmianie hasła do konsoli wysyłana jest automatycznie komenda setinfo z odpowiednimi danymi, lecz jeżeli gracz posiada config tylko do odczytu to musi również zapisać ją do pliku ręcznie.

Nie ma możliwości przypomnienia hasła. Wszystkie są kodowane algorytmem md5.

Póki co dostępny jest tylko język polski gdyż ta aktualizacja sprawiła że słownik rozrósł się i tłumaczenie zeszło na dalszy plan.
Wszystko co jest wyświetlane od menu przez chat do konsoli jest edytowalne w słowniku, więc każdy wybierze coś dla siebie.

srn_menu_admin_rezerwacje.png

srn_menu_zarzadzania.png


Obsługa WWW:
Obsługa powinna być intuicyjna. Zaczynamy od wejścia do katalogu głównego SRN(http:// przykladowy_host.pl/SRN ) lub pliku SRN/srn.php(http:// przykladowy_host.pl/SRN/srn.php).
Tam logujemy się używając loginu i hasła podanego przy instalacji lub rejestracji.

Po poprawnym zalogowaniu się mamy dostęp do wszystkich właściwych dla naszego poziomu funkcji.
srn_www_uzytkownicy.png

Przy każdej opcji wyświetlana jest ilość rekordów (np. rezerwacji oczekujących czy użytkowników).

Jeżeli nick rezerwuje zwykły użytkownik to musi być on zaakceptowany przez admina, natomiast jeżeli admin rezerwuje to jest on automatycznie akceptowany.
srn_www_rezerwacja.png

W wersji 1.1 pojawiło się wsparcie reCAPTCHA i maili.
reCAPTCHA jest wykorzystyna do operacji na użytkownikach a konkretniej do rejestracji i odzyskiwania hasła, zapewnia ochronę przed robotami.
srn_www_rezerwacja_11.png
1. Korzystamy z wewnętrznego serwera dostępnego w naszym hostingu.
2. Korzystamy z zewnętrznego serwera SMTP (np. gmail)
Jeżeli zostanie włączona jedna z opcji maila to podczas zakładania konta na adres email zostanie wysłane losowe hasło,
srn_www_mail_rejestracja.png
oraz istnieje możliwość odzyskania zapomnianego hasła(zmiany na nowe).
srn_www_mail_odzyskiwanie.png

p.s.
Kolejnych aktualizacji nie przewiduje.

Załączone miniatury

  • srn_menu_informacyjne.png

Załączone pliki

  • Załączony plik  SRN_0.4.2.rar   130,79 KB  1918 Ilość pobrań
  • Załączony plik  SRN.rar   740,66 KB  2501 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#182228 GM AmxBans 1.4 - błąd na stronie

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 22.10.2010 17:55

edytuj plik:
amxbans/include/geoip.inc
i np. usuń:
function geoip_country_id_by_name($gi, $name) {
$addr = gethostbyname($name);
if (!$addr || $addr == $name) {
return false;
}
return geoip_country_id_by_addr($gi, $addr);
}

function geoip_country_code_by_name($gi, $name) {
$country_id = geoip_country_id_by_name($gi,$name);
if ($country_id !== false) {
return $GLOBALS['GEOIP_COUNTRY_CODES'][$country_id];
}
return false;
}

function geoip_country_name_by_name($gi, $name) {
$country_id = geoip_country_id_by_name($gi,$name);
if ($country_id !== false) {
return $GLOBALS['GEOIP_COUNTRY_NAMES'][$country_id];
}
return false;
}

  • +
  • -
  • 5


#113645 Generowanie statusu serwera

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 21.02.2010 16:05

Żeby otrzymać bannerek z danymi serwera podobny do tego: Dołączona grafika możemy skorzystać z biblioteki GD2 dostępnej w PHP oraz klasy PQ której użyjemy do pobrania danych o serwerze. Aby otrzymać przyjazne linki wykorzystamy również mod_rewrite aby zamiast rozszerzenia .php mieć np .png

GD2 musi być zainstalowane na serwerze, PQ jest w załączniku

Pobieramy i wypakowujemy załącznik: Załączony plik  server.zip   227,7 KB  2379 Ilość pobrań

np do głównego katalogu.
server
├── base.png
├── cache
├── cs.png
├── cs.ttf
├── digit.ttf
├── impact.ttf
├── index.php
├── key.png
├── lucon.ttf
├── ocr.ttf
├── SNS
│   ├── class_PQ.php
│   └── PQ
│       ├── gamespy.php
│       ├── halflife.php
│       ├── oldhalflife.php
│       ├── PQ_PARENT.php
│       └── quake3.php
└── steam.png

Nadajemy katalogowi cache prawa do zapisu i odczytu (chmod 777).

Standardowe ustawienia umożliwiają generowanie statusu dla IP podanego w parametrze $_GET['ip'] lub $_GET['ip'] i $_GET['port'].
Więc jeżeli mamy domenę amxx.pl i wypakowaliśmy pliki do głównego katalogu to dostęp do skryptu będziemy mieli poprzez kilka linków (mod_rewrite):

amxx.pl/server/index.php
amxx.pl/server/index.png
amxx.pl/server/index.jpg
amxx.pl/server/status.png
amxx.pl/server/status.jpg

i do nich doklejamy parametr ip (lub ip i port) tj.
?ip=IP_SERWERA:PORT
lub
?ip=IP_SERWERA&port=PORT_SERWERA
Czyli otrzymujemy przykładowo
amxx.pl/server/index.png?ip=127.0.0.1:27015

Jeżeli chcemy tworzyć status tylko jednego serwera to zamieniamy:
	if (strpos($_GET['ip'], ':'))
{
$ipp = explode(":", $_GET['ip']);
if (count($ipp)==2)
{
$conf_ip = $ipp[0];
$conf_port = $ipp[1];
}
} else {
$conf_ip = ($_GET['ip'])?$_GET['ip']:'localhost';
$conf_port = ($_GET['port'])?$_GET['port']:'27015';
}

na:
	$conf_ip = 'IP_SERWERA';
$conf_port = 'PORT_SERWERA';

I nie musimy już podawać parametru ?ip= w linkach.

Stan serwera jest cache'owany (zapisywany) na 30 sekund (standardowo - $cachetime) aby zapobiec częstemu łączeniu się z serwerem.
Jako baza służy nam grafika o rozmiarach 350x20px w formacie .png (standardowo - $ext) i nazwie base.png (standardowo - $base) znajdująca się w tym samym katalogu co index.php
Do wyboru jest kilka czcionek (tablica $fonts) w formacie TTF (załączone).

Dodatkowo wszystko mniej więcej opisane w pliku index.php.


Oczywiście wymagane są otwarte porty i odblokowana funkcja fsock_open do pobrania statusu serwera.


p.s.
nie jest to jakoś super zrobione, ale każdy może sobie dopracować i zrobić wg własnego uznania ;)
  • +
  • -
  • 32


#180497 COD MOD: 3 najlepszych dostaje expa

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 16.10.2010 11:49

łapaj :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#162031 [QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu

Napisane przez camilost w 20.08.2010 17:03

Użytkownik forum pytał się jak to zrobić, więc mu napisałem i postanowiłem tutaj wrzucić.

Działa następująco: Gdy dostaniesz item, jego wytrzymałość maksymalna wynosi 100, za każdym razem gdy zginiesz zadawane są zniszczenia przedmiotu (-20 wytrzymałości). Gdy osiągną max. przedmiot jest upuszczony.

W .sma QTM COD:MW Mod, postępujemy zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Szukasz
new Float:szybkosc_gracza[33];

Pod tym dodajesz
new wytrzymalosc_itemu[33];


2. W public DajPrzedmiot(id, przedmiot), szukamy
switch(przedmiot)

Przed tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;


3. W public Death(), szukamy
new zdrowie = get_user_health(attacker);

Pod tym dodajemy
	
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}


4. W public UsunPrzedmiot(id), szukamy
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;

Nad tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 0


@Opcjonalnie

5. W public OpisPrzedmiotu(id), szukamy
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]])

i zamieniamy na
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s. Wytrzymalosc: %i/100", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);


@Zakaz kopiowania ^.^


  • +
  • -
  • 15


#31822 Wynik

Napisane przez R3X w 01.01.2009 15:38

Poprosiłem o przywrócenie tematu, bo plugin wyżej to zmiana źródła informacji o wyniku. Przypadkiem też usunąłem kilka potrzebnych komend, przez co funkcja Nowa_Runda nigdy nie była wywoływana. Poprawiona i testowana wersja w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2