Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

System Rezerwacji Nicków


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
180 odpowiedzi w tym temacie

#1 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2009 11:35

*
Popularny

[S]ystem [R]ezerwacji [N]icków
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1 beta


Opis
Rezerwacje nicków znajdują się w bazie MYSQL dzięki czemu kilka serwerów może mieć te same rezerwacje bez dodatkowego ustawiania.

Admin przez www ma możliwość akceptowania rezerwacji (tj. nick po amx_resnick nie jest od razu zarezerwowany żeby uniknąć nieporozumień), usuwania próśb o rezerwacje, usuwania rezerwacji lub dodawania nowych oraz edytowania aktualnych.

Rezerwacja ta nie koliduje z adminami i rezerwacjami slotów gdyż bazuje na innych danych i haśle zapisanym w

setinfo _res twoje_haslo

a nie standardowo _pw.

Jest to dopiero wczesna wersja BETA, ale już powinna spełniać wszystkie wymogi. Z czasem czekają ją poprawki oraz dodatkowe funkcjonalności.


Instalacja
Zawartość folderu hlds kopiujemy/przenosimy do katalogu cstrike w naszym serwerze CS.
Zawartość folderu www kopiujemy/przenosimy do katalogu głównego(dowolnego) na naszym serwerze WWW.

Zawartość pliku srn.sql można wkleić do phpMyAdmin'a, lecz nie jest to obowiązkowe gdyż tak plugin jak i skrypt .php powinny stworzyć odpowiednie tabele.

Wymagane

serwer WWW (nie jest wymagany do końca bo i bez niego główne funkcje będą zachowane)
serwer MYSQL
odblokowany moduł mysql


Dalsza instalacja i Konfiguracja
HLDS - Cvary:

srn_sql_host "localhost" //adres Bazy Danych
srn_sql_user "user" //uzytkownik BD
srn_sql_pass "password" //haslo uzytkownika BD
srn_sql_db "database" //nazwa BD
srn_res_time "2592000" //czas rezerwacji 2592000s = 30*24*60*60 = 30 dni
srn_spam_delay "60" //czas po jakim jest info o rezerwacji 60 s
srn_maxres "1" //maksymalna liczba zarezerwowanych nickow na osobe


Jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu CS'a ustawiamy srn_maxres "0"

WWW:
Po wrzuceniu wszystkich plików na serwer i przejściu do katalogu SRN (przykladowy_host.pl/SRN ) powinniśmy zostać automatycznie przekierowani na stronę SRN/setup.php która przeprowadzi nas przez konfigurację serwera mysql, tworzenie tabel i dodanie admina.

Jeżeli instalacje przejdzie pomyślnie to powinien zostać stworzony plik config.php o treści podobnej do tego:

<?php
$db_host = "ip.serwera";
$db_name = "nazwa_bazydanych";
$db_username = "uzytkownik_bazydanych";
$db_passwd = "haslo_bazydanych";
$maxres = "1";
$regactive = "1";
$captcha = "1";
$publickey = "klucz_publiczny_recaptcha";
$privatekey = "klucz_prywatny_recaptcha";
$mail = "2";
$smtphost = "adres.serwera.smtp";
$smtpport = "portserwerasmtp";
$smtpuser = "nadawca_maila@login.smtp";
$smtppass = "haslo_smtp";
?>


Jeżeli po instalacji chcemy zmienić maksymalną ilość rezerwacji na osobę to zmieniamy wartość
$maxres =  "1";
natomiast jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu WWW (admini nadal będą mogli je dodawać) to ustawiamy:
$maxres =  "0";
Jeżeli chcemy wyłączyć możliwość rejestracji nowych kont to ustawiamy:
$regactive =  "0";

Admini:
Innych adminów jak i użytkowników można dodawać z panelu lub po zarejestrowaniu się użytkownika możemy zmienić jego poziom.
Dostępne poziomy to:

HEAD ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać użytkowników i przeglądać historie
ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać rezerwacje użytkowników
USER => może dodawać/usuwać prośby i usuwać rezerwacje


Autoryzacja:
Istnieje możliwość zmiany powiązania rezerwacji z danym graczem.
Żeby zmienić zapis należy w kodzie zmienić linijkę:
//0 - automatycznie, 1 - steamid, 2 - ip
    #define auth 0

0: standardowo zapisuje na SteamID, ale jeżeli SteamID to STEAM_ID_LAN, STEAM_ID_PENDING itd to zapisuje na IP
1: zawsze zapisuje na SteamID
2: zawsze zapisuje na IP

Po tej zmianie kod należy ponownie skompilować.

WAŻNE !!
Jeżeli posiadamy serwer NS+S (Dproto) to koniecznie musimy edytować plik dproto.cfg i do pola ValidInfoFields_Engine dodać \_res czyli przykładowo musimy otrzymać:

ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\_res

(Tylko w starszych wersjach dproto o ile w dproto.cfg znajduje się wpis ValidInfoFields_Engine)

Komendy:
Aby wejść w menu wystarczy wpisać na chacie "rezerwacja"
srn_chat_info.png
say rezerwacja
srn_menu_glowne.png

Gdzie mamy możliwość I.1. Dodania, I.2. Edytowania, I.3. Usuwania, I.4. Listingowania rezerwacji, I.5. wyświetlenia informacji o SRN, I.6. adminowania
Edytować możemy I.2.a login i/lub I.2.b hasło
W menu adminowania możemy II.1. Przeładować, II.2. Usuwać rezerwacje, II.3. Zarządzać prośbami
Prośby możemy II.3.a Akceptować i II.3.b Odrzucać

Wszystko z menu.
srn_menu_administracji.png

Podczas dodawania mamy wyświetlony nick i hasło, więc w razie potrzeby możemy poprawić dane.
srn_menu_dodawania.png
Podczas edytowania wyświetlony zostaje nick oraz gwiazdki zamiast hasła. W przypadku gdy zmieniliśmy hasło to do czasu akceptacji będzie ono wyświetlane.
srn_menu_edycji.png

Po dodaniu rezerwacji lub zmianie hasła do konsoli wysyłana jest automatycznie komenda setinfo z odpowiednimi danymi, lecz jeżeli gracz posiada config tylko do odczytu to musi również zapisać ją do pliku ręcznie.

Nie ma możliwości przypomnienia hasła. Wszystkie są kodowane algorytmem md5.

Póki co dostępny jest tylko język polski gdyż ta aktualizacja sprawiła że słownik rozrósł się i tłumaczenie zeszło na dalszy plan.
Wszystko co jest wyświetlane od menu przez chat do konsoli jest edytowalne w słowniku, więc każdy wybierze coś dla siebie.

srn_menu_admin_rezerwacje.png

srn_menu_zarzadzania.png


Obsługa WWW:
Obsługa powinna być intuicyjna. Zaczynamy od wejścia do katalogu głównego SRN(http:// przykladowy_host.pl/SRN ) lub pliku SRN/srn.php(http:// przykladowy_host.pl/SRN/srn.php).
Tam logujemy się używając loginu i hasła podanego przy instalacji lub rejestracji.

Po poprawnym zalogowaniu się mamy dostęp do wszystkich właściwych dla naszego poziomu funkcji.
srn_www_uzytkownicy.png

Przy każdej opcji wyświetlana jest ilość rekordów (np. rezerwacji oczekujących czy użytkowników).

Jeżeli nick rezerwuje zwykły użytkownik to musi być on zaakceptowany przez admina, natomiast jeżeli admin rezerwuje to jest on automatycznie akceptowany.
srn_www_rezerwacja.png

W wersji 1.1 pojawiło się wsparcie reCAPTCHA i maili.
reCAPTCHA jest wykorzystyna do operacji na użytkownikach a konkretniej do rejestracji i odzyskiwania hasła, zapewnia ochronę przed robotami.
srn_www_rezerwacja_11.png
1. Korzystamy z wewnętrznego serwera dostępnego w naszym hostingu.
2. Korzystamy z zewnętrznego serwera SMTP (np. gmail)
Jeżeli zostanie włączona jedna z opcji maila to podczas zakładania konta na adres email zostanie wysłane losowe hasło,
srn_www_mail_rejestracja.png
oraz istnieje możliwość odzyskania zapomnianego hasła(zmiany na nowe).
srn_www_mail_odzyskiwanie.png

p.s.
Kolejnych aktualizacji nie przewiduje.

Załączone miniatury

  • srn_menu_informacyjne.png

Załączone pliki

  • Załączony plik  SRN_0.4.2.rar   130,79 KB  1658 Ilość pobrań
  • Załączony plik  SRN.rar   740,66 KB  2226 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 42

#2 per_b.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:..
Offline

Napisano 18.10.2009 15:06

sam zrobiłem coś podobnego ale Twoja wersja ma wiecej bajerów ;] jak np wiecej kont adm i historie kasacji kont

natomiast mam jedno pytanko, widzę żę skrypt i plugin uwzględniają steamID

czyli gracz każdy gracz może mieć 1 zarejestrowany nick ? czy to tylko zapisuje steamID a go nie bierze pod uwagę podczas rejestracji nowych kont ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2009 15:12

No no kawał dobrej roboty :D mam nadzieje że będziesz ulepszał ;]
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2009 15:14

natomiast mam jedno pytanko, widzę żę skrypt i plugin uwzględniają steamID

czyli gracz każdy gracz może mieć 1 zarejestrowany nick ? czy to tylko zapisuje steamID a go nie bierze pod uwagę podczas rejestracji nowych kont ?

jeden gracz może zarezerwować sobie jeden nick...
...ale admin ze stronki może dodać dowolną liczbę rezerwacji.
i wtedy można dowolne SteamID wpisać.

No no kawał dobrej roboty :D mam nadzieje że będziesz ulepszał ;]

znając życie ten temat mnie do tego zmotywuje ;)
  • +
  • -
  • 2

#5 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 18.10.2009 15:53

odblokowany moduł sqlx

znaczy co mam zrobić ?:/

PS. dodaj plik srn.amxx bo go nie ma w paczce
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2009 16:10

Cytat:
odblokowany moduł sqlx
znaczy co mam zrobić ?:/

w modules.ini musisz mieć wpis:
mysql
i nie może być w nim średnika na początku
i musisz mieć plik mysql_amxx_i386.so(dla linux'a) lub mysql_amxx_i386.dll(dla windows'a)
  • +
  • -
  • 0

#7 per_b.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:..
Offline

Napisano 18.10.2009 16:13

a chciałem zachwalać...
szkoda że nie działa ;/

Pavulon testowałeś przed publikacją?


moduł odblokowany dane do bazy mysql w cfg na serwerze i w pliku php są poprawne ..tabele w sql stworzyłem ... zalogowac sie da do panelu administracyjnego, dodawać kasować, itd.. to ok

ale na serwerze nie da sie zarejestrować nicku
kazda próba zwraca komunikat Rezerwacja nieudana
jak dodam konto przez panel www to i tak nie działa... moge wejsc na zarejestrowanym nicku nawet bez wpisywania setinfo _res "haslo"

dalej..
mam wszystkie flagi (rcon potrzebna) > a komendy amx_resreload i amx_rescheck nie działają

EDIT:
serwer oczywiście STEAM
testowałem z kolegą, ktory nie miał żadnych flag ... ani on ani ja nie moglismy zarejestrować nicku
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2009 16:18

Pavulon testowałeś przed publikacją?

testowałem przed, testowałem w trakcie i cały czas testuje bo korzystam z tego pluginu od miesięcy ;)

ale na serwerze nie da sie zarejestrować nicku
kazda próba zwraca komunikat Rezerwacja nieudana
jak dodam konto przez panel www to i tak nie działa...

a masz pewność że połączyło z bazą danych ? looknij logi, coś na pewno w nich pisze.
  • +
  • -
  • 0

#9 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 18.10.2009 16:34

Pavulon podasz plik srn.amx bo nie ma go w paczce. Chciałem wygenerować go przez tą stronę http://amxmodx.org/webcompiler.cgi ale wywala mi jakiś błąd.
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2009 16:38

dezmontnikus, już jest. Sorki że tak długo, ale od poprzedniego posta próbowałem go wrzucić i nie mogłem przez mojego neta :/

Już załącznik jest i nawet z jedną drobną poprawką ;)
  • +
  • -
  • 0

#11 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 18.10.2009 17:11

Jeszcze jedno małe pytanie na Non Steam będzie działać?
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2009 17:16

Może być ciężko bo tu zapisuje SteamId przy rezerwacji.
  • +
  • -
  • 0

#13 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 18.10.2009 17:17

a na nick i IP można to przerobić?
  • +
  • -
  • 0

#14 Wujek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:278
Offline

Napisano 19.10.2009 15:22

Jeśli masz dproto to wymuś tworzenie dynamicznych steamID dla ns.
  • +
  • -
  • 0

#15 per_b.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:..
Offline

Napisano 19.10.2009 19:23

Pavulon, mogłbyś tak na szybko przerobić plik sma żeby zapisywał steamid do bazy danych, ale nie blokował tego steamid po rejestracji nicku ...chodzi o to zeby gracz mogl zarezerwować wiecej niz 1 nick ( przeciez nie kazdy gra zawsze i wyłącznie pod jednym nickiem)
pisałeś że adm moze przez panel dodać rezerwacje nawet na uzyty juz steamid - ale to bedzie wiecej problemow dla adm ;] a tam gracz by sobie zarejestrował te nicki ktorych uzywa

albo ewentualnie wskaz funkcje w pluginie, ktorra jest odpowiedzialna za sprawdzanie czy steamid juz jest zarejestrowany ... to sobie sam sproboje to przerobić


odnosnie ns ... Wujek jak czujesz sie na siłach to przerób na ip albo dynamiczne steamID ... a nie rzucasz hasła jakby każdy znał się swietnie na scriptingu
  • +
  • -
  • 1

#16 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 19.10.2009 19:51

per_b., spróbuj tak:

SQL_ThreadQuery(sql_handle, "setuppass1", query, data, 1)

zamień na:
SQL_ThreadQuery(sql_handle, "setuppass2", query, data, 1)
i:

new time = get_systime(0)
if (!SQL_NumResults(query))

na np:
new time = get_systime(0)
		if (time)

A może zadziała, ale nie obiecuje.
Jak coś to w scripting'u pisz(cie) o zmiany.
  • +
  • -
  • 0

#17 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 19.10.2009 20:09

Wujek możesz opisać bardziej co masz na myśli? co to dproto? Proszę cie bardzo o odpowiedz.
  • +
  • -
  • 0

#18 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 19.10.2009 20:21

Wujek możesz opisać bardziej co masz na myśli? co to dproto? Proszę cie bardzo o odpowiedz.

Nie, nie może. Bez OT mi w tym temacie.
  • +
  • -
  • 0

#19 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 23.10.2009 23:21

Przez weekend powinienem zakończyć wersję z menu.
Dla gracza: dodanie rezerwacji, edycja, usuniecie oraz pokazanie wszystkich jego rezerwacji(na steamid)
Dla admina: Przeładowanie rezerwacji, usuwanie aktualnych rezerwacji i akceptowanie/odrzucanie próśb(tego jeszcze brakuje).
Czyli została jedna(a właściwie 2) pozycja, drobne poprawki, opis i wydanie.

Jutro może nie, ale w sobotę a najpóźniej w niedziele będzie.


p.s.
najbliższy update dotyczy tylko serwera CS. Menu WWW zajmę się w późniejszym terminie.


Edit:
No i jest(a przynajmniej tak mi się wydaje)

SRN 1.0 Beta

W tej wersji wszysto się uprościło.
Aby wejść w menu wystarczy wpisać na chacie "rezerwacja"
say rezerwacja
Gdzie mamy możliwość I.1. Dodania, I.2. Edytowania, I.3. Usuwania, I.4. Listingowania rezerwacji, I.5. wyświetlenia informacji o SRN, I.6. adminowania
Edytować możemy I.2.a login i/lub I.2.b hasło
W menu adminowania możemy II.1. Przeładować, II.2. Usuwać rezerwacje, II.3. Zarządzać prośbami
Prośby możemy II.3.a Akceptować i II.3.b Odrzucać

Wszystko z menu.

Podczas dodawania mamy wyświetlony nick i hasło, więc w razie potrzeby możemy poprawić dane.
Podczas edytowania wyświetlony zostaje nick oraz gwiazdki zamiast hasła. W przypadku gdy zmieniliśmy hasło to do czasu akceptacji będzie ono wyświetlane.

Nie ma możliwości przypomnienia hasła. Wszystkie są kodowane algorytmem md5.

Nie ma nawet potrzeby ręcznego tworzenia tabel w bazie danych gdyż gdy plugin ich nie wykryje to je sam stowrzy.

Póki co dostępny jest tylko język polski gdyż ta aktualizacja sprawiła że słownik rozrósł się do 48 linijek i tłumaczenie zeszło na dalszy plan.
Wszystko co jest wyświetlane od menu przez chat do konsoli jest edytowalne w słowniku, więc każdy wybierze coś dla siebie.

Dochodzi też cvar srn_maxres określający ile rezerwacji może przypadać na jedno konto steam ;)

! ZAŁĄCZNIK W PIERWSZYM POŚCIE TEGO TEMATU !

p.p.s.
Obsługa WWW czeka na swoją kolej i chyba sobie jeszcze poczeka gdyż nie jest już niezbędna ;)
  • +
  • -
  • 0

#20 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 25.10.2009 21:39

Jeszcze jak by ci się udało zrobić to wszystko na IP to byłby drugi plugin po AmxBans :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych