Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

cy3ski - zdjęcie

cy3ski

Rejestracja: 12.04.2021
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2021 22:00
-----

#771794 Diablo Mod by Stachuu?? :D Edit by Zer0. (kontynuacja od 0ne.)

Napisane przez he1st w 09.05.2021 05:18

 

(nVault + zapis na nick).

 

OMG moje oczy płaczą.

 

 

Nie wiem czy to źle czy dobrze, ale było sporo problemów z zapisem SQL, a nie bardzo ogarniam query, więc postanowiłem, że bardzo to uproszczę (zapis do SQL wymagał ode mnie stworzenia nowej, osobnej tabeli i już wystarczyło, żeby taki lamus jak ja miał problem xD)


  • +
  • -
  • 1


#768132 CS:GO Mod v2 by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 23.08.2020 10:17

CS:GO mod przenosi najbardziej porządane przez graczy funkcjonalności z nowszej generacji gry do już ponad dwudziestoletniego CS'a 1.6.
Mod jest rozwijany od 2017 roku, choć jego darmowa publiczna wersja ujrzała światło dzienne dopiero w kwietniu 2019.
 
Wersja 2.0.0 przynosi sporo zmian, z których najważniejsze to skiny bazujące na submodelach (ponad 1400 skinów!) i wsparcie dla wielu języków.
Listę głównych zmian względem poprzednio wydanej wersji 1.4 można przejrzeć tutaj.
 
Serwery korzystające z tego moda: GameTracker.
 
opis
Mod składa się z 18 pluginów:
1. Core - silnik odpowiadający główne funkcje moda, tj.: zarządzanie skinami (ustawianie, kupno, losowanie, wymianę, oddawanie) i obsługę waluty (euro).
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro, można także spróbować wylosować skin dla dowolnej broni.
Dostępny jest także rynek skinów, gdzie gracze mogą bezpiecznie handlować zdobytymi skinami.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. Account - system kont z możliwością automatycznego logowania. Bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. Nades - możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
4. Operations - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
5. Ranks - rangi z CS:GO przyznawane na podstawie rankingu ELO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
6. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
7. Smoke - biały smoke imitujący tego z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
8. Molotov - w pełni odwzorowany Molotov (może nawet być zgaszony smoke'iem) dostępny do kupienia w buymenu lub pod komendą /m.
9. Zeus - w pełni odwzorowany Zeus dostępny do kupienia w buymenu lub pod komendą /z.
10. Transfer - plugin umożliwiający transfer euro między graczami.
11. VIP and SVIP - plugin obsługujący bonusy kont VIP (flaga "t") i SVIP (flaga "x").
12. StatTrak - dodaje licznik StatTrak dla każdej broni.
13. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu klawisza F.
14. Assist and Revenge - dodaje asystę za zadane obrażenia oraz zemstę na graczu, który zabił nas wcześniej.
15. Clans - zaawansowany system klanów. Klan można rozwijać, aby umożliwić przyjęcie większej liczby członków.
Każdy członek to także dodatkowy bonus do szansy na drop skina w trakcie losowania.
Z dodatkowych funkcjonalności: wojny klanów, zarządzanie członkami (online/offline), możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
16. Server Menu - główne menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V.
17. BuyMenu - customowe buymenu zastępujące tarczę i noktowizor Zeusem i Molotovem.
Dodatkowo podczas kupna widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
18. No Distractions - drobny plugin blokujący kupno tarczy i noktowizora oraz usuwa głośne dźwięki wiatraków ma mapie mirage.
 
screenshot
Galeria screenshotów
 
inne informacje
Wymagania:
1. Baza danych MySQL.
2. AMXX w wersji 1.8.3 lub wyższej.
 
Jeśli chcesz zaktualizować swój serwer, zalecam użycie BasePack.
 
instalacja
1. Pobierz csgo_mod.zip z najnowszego release.
2. Wypakuj pobrane archiwum i wgraj katalog cstrike na swój serwer.
3. Dodaj linux addons/unprecacher/unprecacher_mm_i386.so do /cstrike/addons/metamod/plugins.ini.
4. Skonfiguruj cvary bazy danych w csgo_mod.cfg.
 
konfiguracja
Główna konfiguracja znajduje się w pliku csgo_mod.cfg.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.
Opcje menu głównego znajdują w csgo_menu.ini.
Konfiguracja operacji znajduje się w csgo_operations.ini.
Pluginy można włączyć lub wyłączyć w plugins-csgo.ini.
 
komendy admina
Istnieje jedna prosta komenda administratora, która może być użyta do dodania pieniędzy (Euro) do dowolnego salda gracza:
csgo_add_money <nick> <ilosc>
Aby jej użyć potrzebujesz dostępu ADMIN_ADMIN, więc dodaj sobie flagi "abcdefghijklmnopqrstuvxy".
 
download
Najnowszy release - zawiera on wszystkie pluginy i konfigurację moda wraz z potrzebnymi zasobami (skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.).
  • +
  • -
  • 11


#771790 Diablo Mod by Stachuu?? :D Edit by Zer0. (kontynuacja od 0ne.)

Napisane przez he1st w 08.05.2021 16:49

ReUpload Paczki bez sma. Diablo Mod nie zadziała na AMXX nowszym niż 1.8.2. Nie testowałem na 1.8.3. Nie działa na 1.9.0.

 

 

 

@Edit

 

Do diablo były dodawane rzeczy przez te 4 lata, ale bardzo mało.

 

- Przede wszystkim poprawiłem diamenty i ich zapis/wczytywanie (nVault + zapis na nick).

- Komenda /kupartefakt

- Komenda /wymiana

- Komenda /diax

 

 

Nie powinno być problemu, żeby zamienić starą wersję na nową. W razie czego zaglądam tu raz na dzień.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#767886 OnlyDD2 by Leqally [RANGI]

Napisane przez Leqally w 25.07.2020 10:24

opis

 

* Rangi w HUD oraz na czacie

* VIP

* Skiny dla VIPa

* Menu serwera

* Modele granatów oraz Bomby C4 z CS:GO

* Trail za granatami podmieniony sprites

* [MVP] Najlepszy gracz rundy w dHUD

* 30 sekundowy licznik do wybuchu bomby C4 w dHUD

* Kontakt z administracją serwera

* Informacje kto rzucił granat

* Informacje kto Cię oślepił oraz kogo ty oślepiłeś

* RoundSound'y (muzyka na koniec rundy)

* Menu mutowania graczy

* Smok'e z CS:GO - podmieniony sprites

* Rozgrzewka na początku rundy

* Asysty przy zabiciu wroga

 

 

Spoiler
 
download
 
 
 
 

Jeżeli masz problem skontaktuj się ze mną na GG: 68045596 | Nick: Leqally

 

  • +
  • -
  • 3


#768547 DeathRun by Leqally [2k20]

Napisane przez Leqally w 23.10.2020 17:47

Jest to paczka mojej własnej roboty którą wam udostępniam ponieważ nie gram na serwerach typu DeathRun może czasami dlatego wamsie przyda.
 
Paczka ma nowe klasy [EXP/Rangi]
 
Normal
SpeedRuner
Rakietnik
Astronauta
Assassin [Premium]
Skoczek [Premium]
Sonic [Ultra Premium]
Joker [Ultra Premium]
 
 
Unikalny HUD w lewym górnym rogu
Gdy TT wpisz /free wyświetla się w dHUD
Menu serwera automatyczne binduje się pod klawisz [z]
AntyDuck
Traile
Klany od 15 poziomu oraz kilkunastu monet
Sklepik [Mikstury/Moce]
Skiny/Noże dla VIPa/Premium/Ultra Premium

 

I WIELE WIELE WIĘCEJ...

 

 

Spoiler

 

download

https://www75.zippys...f5LIK/file.html

 

Jeżeli masz problem napisz do mnie na GG: 68045596

 

Paczka gdy będę miał czas będzie aktualizowana co jakiś czas :>


  • +
  • -
  • 1


#753800 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 02.12.2018 13:04

Changelog:

  1. Dodano multiforward cod_damage_inflict, który pozwala na proste wpływanie i ewentualne zablokowanie obrażeń wywołanych przez cod_inflict_damage, czyli wszystkie skille, które są identyfikowalne po customowej fladze DMG_ (odpowiednik cod_damage_pre działający na zwykłych obrażeniach).
  2. Dodano parametr time do natywu cod_respawn_player pozwalający na opóźnienie respawnu.
  3. Drobne poprawki w dokumentacji w cod.inc.

Zmiany nie są na razie dostępne w releasie, więc wymagane jest pobranie sobie plików źródłowych bezpośrednio z brancha master.


  • +
  • -
  • 7


#771323 Klasy Andariel oraz Wsparcie Soniczne

Napisane przez sharkowy w 25.03.2021 14:39

Klasy pisane jakieś 8 lat temu, publikowałem je tutaj, ale tematy jak i załączniki zjadło wraz z kasacją mojego konta :D publikuje ponownie, prawdopodobnie działają.

 

 

Andariel: Na E wyrzuca kulę plasmy, która rani wszystkich przeciwników (znane z diablo moda, kod bodajże autorstwa Stacha, ja jedynie przeniosłem to na cod moda)

 

Instalacja standardowa, plik .amxx do folderu plugins, sprites do sprites, dźwięk do sound/misc.

 

 

 

 

Wsparcie Soniczne: Na E używa fali, która zadaje 65 dmg wszystkim przeciwnikom w zasięgu 400j. Fali można używać co 15 sekund. Zabicie z fali zaliczane jest do rankingu.

 

Instalacja standardowa, plik .amxx do folderu plugins, dźwięk do sound/misc.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32