#include <amxmodx>
#define VERSION "0.1"
new bool:gbMoze[0x21];
public plugin_init() {
register_plugin("Blokada na say", VERSION, "diablix")
register_clcmd("say /klasa", "cmdSay");
}
public client_authorized(id){
gbMoze[id]=false;
if(task_exists(id+0xFF)) remove_task(id + 0xFF);
set_task(15.0, "taskUnlock", id+0xFF);
}
public taskUnlock(id){
id -= 0xFF;
gbMoze[id]=true;
}
public cmdSay(id){
if(!gbMoze[id])
return 0x1;
return 0x0;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
diablix
Rejestracja: 22.01.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2020 17:08
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 663
- Odwiedzin: 23 944
- Tytuł: emeryt
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Maj 7, 1996
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
Programowanie, sport, obróbka klipów :)
#346490 [ROZWIĄZANE] Komende na blokade say
Napisane przez diablix w 08.01.2012 13:13
#345477 X-kills fragi rowniez do bf2
Napisane przez diablix w 06.01.2012 14:26
#include <amxmodx>
new hs_kills
public plugin_init()
{
register_plugin("X-Kills","1.3","Mini_Midget")
register_event("DeathMsg","deathmsg","ae")
hs_kills = register_cvar("amx_hs-kills", "2")
}
public deathmsg(id)
{
new id = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
new name[33];
get_user_name(id,name,32);
if (!is_user_alive(id) || !headshot)
return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_team(id) != get_user_team(victim))
server_cmd("bf2_addkills ^"%s^" ^"%d^"", name, get_pcvar_num(hs_kills));
return PLUGIN_CONTINUE
}
#339919 [ROZWIĄZANE] Jak stworzyć top10 pod względem jakiegoś eventu..
Napisane przez diablix w 26.12.2011 14:00
#326423 Gracz przechodzi przez byt
Napisane przez diablix w 25.11.2011 15:12
SOLID_BBOX = 2 więc kod ma dobry. Raczej kwestia rozmiarów, bryła jest tak mała że jej nie czujesz. Spróbuj coś typu
set_pev(Ent, pev_mins, {-15.1, -15.1, -15.1})
set_pev(Ent, pev_maxs, {15.1, 15.1, 15.1})
No i ustawiając pev_owner id o argumencie użytym zawsze będzie przenikać przez ten byt.
#323565 Progress Bar
Napisane przez diablix w 19.11.2011 01:43
Funkcja która tworzy rzekomy progress bar Działa on na zasadzie że zamiast cyfr bądź procentów dostajemy gotowy pasek postępu w formie łańcuchu znaków.
Zwróci ona nam również ilość "znaczków" użytych aby utworzyć pasek.
stock Stworz_PasekPostepu(sTab[], iLen, const sSymbol[], iCoSprawdzic, iIleWymagaJedenStopien=10){
new iAmt = max(1, iCoSprawdzic), iTimesAdded;
while(((iAmt-=iIleWymagaJedenStopien)>=(1>>iIleWymagaJedenStopien)) && add(sTab, iLen, sSymbol)){iTimesAdded++;}
return iTimesAdded;
}
Przykład:
public cmdTest(id){
new sTab[30];
g_iUserPunkty=5;
Stworz_PasekPostepu(sTab, sizeof sTab - 1, "|", g_iUserPunkty, 1);
client_print(id, 3, sTab); //Wyswietli 5 znaczkow zamiast 10 [||||| ]
}
Jak to wygląda?
#321204 New Elites
Napisane przez diablix w 12.11.2011 20:52
by diablix
Plugin zamienia zwykłe duale (piąty "pistol" z kolejności od góry w sklepie dla terrorystów) na nieco ciekawszą wersję;
nowe duale wyróżniają się dodatkowymi efektami, nowymi dźwiękami, nowym modelem i nieco lepszym dmg i systemem hitboxów
Z każdym strzałem jest inny dźwięk!
- Fakemeta
- Cstrike
- Hamsandwich
- Wrzucamy models/New_elites do cstrike/
- Wrzucamy sound/New_Elites/ do cstrike/
- Plik newelites.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
- Plik newelites.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
- Na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini zlokalizowanym w cstrike/addons/amxmodx/configs dopisujemy newelites.amxx
Załączone pliki
-
cstrike.rar 595,92 KB 226 Ilość pobrań
-
newelites.sma 7,04 KB 258 Ilość pobrań
newelites.amxx -
newelites.amxx 5,61 KB 19 Ilość pobrań
#313224 [ROZWIĄZANE] Podbieganie pod gracza
Napisane przez diablix w 25.10.2011 17:11
Użyj Ent_Pull_Entity
Może animacji biegu nie nada ponieważ do tego byś mi musiał podać kolejność animacji w modelu, ale sam efekt "podbiegnięcia" będzie
#308804 Zmniejszenie dostawanych obrażeń.
Napisane przez diablix w 16.10.2011 12:02
#306607 Dodatek do cod mod, zrobi ktoś?
Napisane przez diablix w 11.10.2011 22:13
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
#305210 [ROZWIĄZANE] Parę pytań dt. scriptingu
Napisane przez diablix w 09.10.2011 15:33
#302663 Minecraft Engine
Napisane przez diablix w 03.10.2011 15:31
by diablix & DarkGL
Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody Wygląda to naprawdę ciekawie,
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem
- Fakemeta
- Engine
- Fun
- modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
- minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
- dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)
Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej
http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw
Załączone pliki
-
MINECRAFT_Map_Models_Sounds.zip 386,67 KB 1125 Ilość pobrań
-
minecraft.amxx 18,8 KB 152 Ilość pobrań
-
minecraft.sma 14,7 KB 1004 Ilość pobrań
minecraft.amxx
#302095 [ROZWIĄZANE] Zwiększenie modelu
Napisane przez diablix w 01.10.2011 15:03
#300417 EntLib
Napisane przez diablix w 25.09.2011 22:29
by diablix
Postanowiłem napisać plik nagłówkowy, który będzie ułatwiać pracę na przeróżnych bytach,
zaczynając od granatów po graczy.
Na razie jest dosyć ubogi, ale będę go regularnie uaktualniać! Wszystkie propozycję, czy też
pomysły proszę pisać w tym temacie
Aktualne funkcje (Zakomentowany opis znajdziecie w zalączniku)
Ent_Add_AimingVec(iEnt, Float:fAimStart[3], Float:fAimEnd[3], &iTr=0)
Ent_HullFunc_Init(iTrace, iEnt)
Ent_Get_Grenade_Type(iEnt)
Ent_Grenade_Explode(iEnt)
Ent_Set_Bouncing(iEnt, Float:fStartPower=500.0)
Ent_Get_Aiming_Content(iEnt)
Ent_Pull_Entity(iPulledId, iTargetId, Float:fPower=5.0)
bool:Ent_Is_Solid(iEnt)
bool:Ent_Is_Aiming_At(iEnt, iWhat=ENT_SKY)
bool:Ent_Is_On_Ground(iEnt)
bool:Ent_Is_Standing_On_Target(iEnt, iTarget)
Czekam na opinie i pomysły
Załączone pliki
-
entlib.inc 5,02 KB 78 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: diablix
- Regulamin