Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

diablix - zdjęcie

diablix

Rejestracja: 22.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2020 17:08
****-

#346490 [ROZWIĄZANE] Komende na blokade say

Napisane przez diablix w 08.01.2012 13:13

Było tak od razu


#include <amxmodx>

#define VERSION "0.1"

new bool:gbMoze[0x21];

public plugin_init() {
register_plugin("Blokada na say", VERSION, "diablix")

register_clcmd("say /klasa", "cmdSay");
}

public client_authorized(id){
gbMoze[id]=false;
if(task_exists(id+0xFF)) remove_task(id + 0xFF);
set_task(15.0, "taskUnlock", id+0xFF);
}

public taskUnlock(id){
id -= 0xFF;

gbMoze[id]=true;
}

public cmdSay(id){
if(!gbMoze[id])
return 0x1;

return 0x0;
}

  • +
  • -
  • 1


#345477 X-kills fragi rowniez do bf2

Napisane przez diablix w 06.01.2012 14:26


#include <amxmodx>

new hs_kills

public plugin_init()
{
register_plugin("X-Kills","1.3","Mini_Midget")

register_event("DeathMsg","deathmsg","ae")

hs_kills = register_cvar("amx_hs-kills", "2")
}
public deathmsg(id)
{
new id = read_data(1)
new victim = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
new name[33];
get_user_name(id,name,32);

if (!is_user_alive(id) || !headshot)
return PLUGIN_CONTINUE

if (get_user_team(id) != get_user_team(victim))
server_cmd("bf2_addkills ^"%s^" ^"%d^"", name, get_pcvar_num(hs_kills));

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#339919 [ROZWIĄZANE] Jak stworzyć top10 pod względem jakiegoś eventu..

Napisane przez diablix w 26.12.2011 14:00

Jakbyś chciał przerzucić się na bazę to wystarczy jedno zapytanie

SELECT * FROM `tabela` ORDER BY `kolumna_z_xp` DESC LIMIT 10

  • +
  • -
  • 1


#326423 Gracz przechodzi przez byt

Napisane przez diablix w 25.11.2011 15:12

@Grzybo

SOLID_BBOX = 2 więc kod ma dobry. Raczej kwestia rozmiarów, bryła jest tak mała że jej nie czujesz. Spróbuj coś typu
set_pev(Ent, pev_mins, {-15.1, -15.1, -15.1})
set_pev(Ent, pev_maxs, {15.1, 15.1, 15.1})


No i ustawiając pev_owner id o argumencie użytym zawsze będzie przenikać przez ten byt.

set_pev(Ent, pev_owner, id);
  • +
  • -
  • 1


#323565 Progress Bar

Napisane przez diablix w 19.11.2011 01:43

Progress Bar

Funkcja która tworzy rzekomy progress bar :D Działa on na zasadzie że zamiast cyfr bądź procentów dostajemy gotowy pasek postępu w formie łańcuchu znaków.
Zwróci ona nam również ilość "znaczków" użytych aby utworzyć pasek.

stock Stworz_PasekPostepu(sTab[], iLen, const sSymbol[], iCoSprawdzic, iIleWymagaJedenStopien=10){
new iAmt = max(1, iCoSprawdzic), iTimesAdded;

while(((iAmt-=iIleWymagaJedenStopien)>=(1>>iIleWymagaJedenStopien)) && add(sTab, iLen, sSymbol)){iTimesAdded++;}

return iTimesAdded;
}


Przykład:

public cmdTest(id){
new sTab[30];

g_iUserPunkty=5;

Stworz_PasekPostepu(sTab, sizeof sTab - 1, "|", g_iUserPunkty, 1);

client_print(id, 3, sTab); //Wyswietli 5 znaczkow zamiast 10 [||||| ]
}


Jak to wygląda?

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 10


#321204 New Elites

Napisane przez diablix w 12.11.2011 20:52

New Elites 0.1
by diablix


opis
Plugin zamienia zwykłe duale (piąty "pistol" z kolejności od góry w sklepie dla terrorystów) na nieco ciekawszą wersję;
nowe duale wyróżniają się dodatkowymi efektami, nowymi dźwiękami, nowym modelem i nieco lepszym dmg i systemem hitboxów :)

Z każdym strzałem jest inny dźwięk! :rolleyes:

wymagane moduly

  • Fakemeta
  • Cstrike
  • Hamsandwich

instalacja

  • Wrzucamy models/New_elites do cstrike/
  • Wrzucamy sound/New_Elites/ do cstrike/
  • Plik newelites.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
  • Plik newelites.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
  • Na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini zlokalizowanym w cstrike/addons/amxmodx/configs dopisujemy newelites.amxx
screenshot
Dołączona grafika

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#313224 [ROZWIĄZANE] Podbieganie pod gracza

Napisane przez diablix w 25.10.2011 17:11

http://amxx.pl/topic/60856-entlib/page__pid__311347#entry311347

Użyj Ent_Pull_Entity

Może animacji biegu nie nada ponieważ do tego byś mi musiał podać kolejność animacji w modelu, ale sam efekt "podbiegnięcia" będzie :)
  • +
  • -
  • 1


#311347 EntLib

Napisane przez diablix w 21.10.2011 17:33

Entlib poprawiony.
  • +
  • -
  • 2


#308804 Zmniejszenie dostawanych obrażeń.

Napisane przez diablix w 16.10.2011 12:02

Zwraca większą wartość z dwóch podanych, czyli w tym wypadku jest po to żeby przez różnicę obrażenia nie wyszły ujemne.
  • +
  • -
  • 1


#306607 Dodatek do cod mod, zrobi ktoś?

Napisane przez diablix w 11.10.2011 22:13

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania


  • +
  • -
  • 1


#305210 [ROZWIĄZANE] Parę pytań dt. scriptingu

Napisane przez diablix w 09.10.2011 15:33

set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) &= ~FL_ONGROUND);


Spróbuj tak
  • +
  • -
  • 1


#305174 EntLib

Napisane przez diablix w 09.10.2011 14:45

Aktualizacja!

Nowe funkcje
  • Ent_Pull_Entity(iPulledId, iTargetId, Float:fPower=5.0)
  • bool:Ent_Is_On_Ground(iEnt)
  • bool:Ent_Is_Standing_On_Target(iEnt, iTarget)

  • +
  • -
  • 3


#302663 Minecraft Engine

Napisane przez diablix w 03.10.2011 15:31

Minecraft Engine 0.3
by diablix & DarkGL

opis
Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody :) Wygląda to naprawdę ciekawie,
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem :)

wymagane moduly
  • Fakemeta
  • Engine
  • Fun
instalacja
  • modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
  • minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
  • dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)
inne informacje



Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej :)

http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49


#302095 [ROZWIĄZANE] Zwiększenie modelu

Napisane przez diablix w 01.10.2011 15:03

Rozmiaru modelu nie zmienisz; Ewentualnie możesz stworzyć submodel składający się z paru modeli i ustawiać numer pev_body
  • +
  • -
  • 1


#300417 EntLib

Napisane przez diablix w 25.09.2011 22:29

EntLib
by diablix

Postanowiłem napisać plik nagłówkowy, który będzie ułatwiać pracę na przeróżnych bytach,
zaczynając od granatów po graczy.
Na razie jest dosyć ubogi, ale będę go regularnie uaktualniać! Wszystkie propozycję, czy też
pomysły proszę pisać w tym temacie :)

Aktualne funkcje (Zakomentowany opis znajdziecie w zalączniku)

Ent_Add_AimingVec(iEnt, Float:fAimStart[3], Float:fAimEnd[3], &iTr=0)

Ent_HullFunc_Init(iTrace, iEnt)

Ent_Get_Grenade_Type(iEnt)

Ent_Grenade_Explode(iEnt)

Ent_Set_Bouncing(iEnt, Float:fStartPower=500.0)

Ent_Get_Aiming_Content(iEnt)

Ent_Pull_Entity(iPulledId, iTargetId, Float:fPower=5.0)

bool:Ent_Is_Solid(iEnt)

bool:Ent_Is_Aiming_At(iEnt, iWhat=ENT_SKY)

bool:Ent_Is_On_Ground(iEnt)

bool:Ent_Is_Standing_On_Target(iEnt, iTarget)


Czekam na opinie i pomysły ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8