Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmniejszenie dostawanych obrażeń.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.10.2011 13:38

Witam! Jak mogę za pomocą eventu:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");


Gdy gracz ma zmienną
redukcja[index] = 1
to otrzymuje obrażenia o 10 mniejsze gdy w niego strzelają?

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.10.2011 14:10

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"

new redukcja[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;

if(dmgbits & (1<<1) && redukcja[victim])
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-10.0));
return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Kukol

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.10.2011 20:42

Aaa, czyli ja po prostu atakującemu DM G obniżam. xD

A do czego służy floatmax?

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2011 12:02

Zwraca większą wartość z dwóch podanych, czyli w tym wypadku jest po to żeby przez różnicę obrażenia nie wyszły ujemne.
  • +
  • -
  • 1

#5 kondziotzo

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Dalekooo
Offline

Napisano 17.10.2011 14:52

To jest ważne bo gdy tam na grzebiesz możesz mieć ujemne obrażenia




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych