Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

EntLib


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2011 22:29

*
Popularny

EntLib
by diablix

Postanowiłem napisać plik nagłówkowy, który będzie ułatwiać pracę na przeróżnych bytach,
zaczynając od granatów po graczy.
Na razie jest dosyć ubogi, ale będę go regularnie uaktualniać! Wszystkie propozycję, czy też
pomysły proszę pisać w tym temacie :)

Aktualne funkcje (Zakomentowany opis znajdziecie w zalączniku)

Ent_Add_AimingVec(iEnt, Float:fAimStart[3], Float:fAimEnd[3], &iTr=0)

Ent_HullFunc_Init(iTrace, iEnt)

Ent_Get_Grenade_Type(iEnt)

Ent_Grenade_Explode(iEnt)

Ent_Set_Bouncing(iEnt, Float:fStartPower=500.0)

Ent_Get_Aiming_Content(iEnt)

Ent_Pull_Entity(iPulledId, iTargetId, Float:fPower=5.0)

bool:Ent_Is_Solid(iEnt)

bool:Ent_Is_Aiming_At(iEnt, iWhat=ENT_SKY)

bool:Ent_Is_On_Ground(iEnt)

bool:Ent_Is_Standing_On_Target(iEnt, iTarget)


Czekam na opinie i pomysły ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.09.2011 12:52

Fajnie, rozwijaj, leci +
  • +
  • -
  • 0

#3 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.09.2011 21:17

Aktualizacja!
  • Naprawiony stock Ent_Grenade_Explode() Podziękowana dla DarkGL
  • Dodana nowa funkcja która pozwala wykryć w zasięgu wzroku dane byty (Typu woda, drabina, niebo)

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.09.2011 09:55

stock bool:Ent_Is_Aiming_At() jest za bardzo ograniczający, proponuję Ci dodać

stock Ent_Aiming_Content(iEnt)
który zwróci ContentPoint`a

a ewentualnie
stock bool:Ent_Is_Aiming_At(iEnt, what) return (Ent_Aiming_Content(iEnt) == what);

  • +
  • -
  • 1

#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.09.2011 11:51

Ja proponuję dodać tutaj opisy funkcji, ponieważ myślę że szukanie w pliku nie jest takie no sam nie wiem jakie, przykładowo a codzie nowym czy w innych bibliotekach są opisane funkcję w pierwszym poście.

Mam nadzieję że zrozumiesz to pozytywnie.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#6 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.09.2011 17:21

Przerobiłem stock tak jak powiedział R3X.
  • +
  • -
  • 0

#7 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 27.09.2011 18:00

Dodane do naszego kompilatora
  • +
  • -
  • 0

#8 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 28.09.2011 17:47

Na pewno przydane :) Takie pytanie, czy po uzyciu nie powinno sie czyscic TraceLine ? ( free_tr2() )
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#9 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.09.2011 18:00

Nie wiem czy to wymagane, ale ja nigdy nie czyściłem.
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.09.2011 18:09

jeśli tworzysz za pomocą create_tr2() to tak trzeba użyć free_tr2()
  • +
  • -
  • 0

#11 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2011 14:45

Aktualizacja!

Nowe funkcje
  • Ent_Pull_Entity(iPulledId, iTargetId, Float:fPower=5.0)
  • bool:Ent_Is_On_Ground(iEnt)
  • bool:Ent_Is_Standing_On_Target(iEnt, iTarget)

  • +
  • -
  • 3

#12 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2011 11:25

Nie chce tu opisywać problemu, ale skoro to twój lib to napiszę to tu, mam taki kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <xs>
#include <entlib>

#define PLUGIN "Testy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "MagneticT");
}
public MagneticT(id)
{
if(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_button) & IN_USE))
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
for(new i; i<33; i++)
{
if(!(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT))
{
Ent_Pull_Entity(i, i+1, 7.5);
}
}
}
// }
}



Niestety nie kompiluje się.
Piszę to tu ponieważ, właśnie entliba nie mogę wczytać.
G:\Steam\steamapps\rasta_fauk\counter-strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\include\entlib.inc(172) : error 036: empty statement
G:\Steam\steamapps\rasta_fauk\counter-strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\include\entlib.inc(174) : error 048: array dimensions do not match
G:\Steam\steamapps\rasta_fauk\counter-strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\include\entlib.inc(174) : warning 215: expression has no effect
G:\Steam\steamapps\rasta_fauk\counter-strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\include\entlib.inc(174) : error 001: expected token: ";", but found ")"
G:\Steam\steamapps\rasta_fauk\counter-strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\include\entlib.inc(174) : error 029: invalid expression, assumed zero
G:\Steam\steamapps\rasta_fauk\counter-strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\include\entlib.inc(174) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 1

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2011 12:34

if(!(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT))
czytelniej (i po coś jest != ) jest tak
if(cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)

  • +
  • -
  • 0

#14 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2011 15:12

To nie ma nic do tego, nadal nie śmiga.
  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2011 15:17

takie małe wtrącenie to było :P
  • +
  • -
  • 0

#16 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2011 17:33

Entlib poprawiony.
  • +
  • -
  • 2

#17 Prezes.Novako

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 28.10.2011 16:13

Przyda sie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych