by diablix
Postanowiłem napisać plik nagłówkowy, który będzie ułatwiać pracę na przeróżnych bytach,
zaczynając od granatów po graczy.
Na razie jest dosyć ubogi, ale będę go regularnie uaktualniać! Wszystkie propozycję, czy też
pomysły proszę pisać w tym temacie
Aktualne funkcje (Zakomentowany opis znajdziecie w zalączniku)
Ent_Add_AimingVec(iEnt, Float:fAimStart[3], Float:fAimEnd[3], &iTr=0)
Ent_HullFunc_Init(iTrace, iEnt)
Ent_Get_Grenade_Type(iEnt)
Ent_Grenade_Explode(iEnt)
Ent_Set_Bouncing(iEnt, Float:fStartPower=500.0)
Ent_Get_Aiming_Content(iEnt)
Ent_Pull_Entity(iPulledId, iTargetId, Float:fPower=5.0)
bool:Ent_Is_Solid(iEnt)
bool:Ent_Is_Aiming_At(iEnt, iWhat=ENT_SKY)
bool:Ent_Is_On_Ground(iEnt)
bool:Ent_Is_Standing_On_Target(iEnt, iTarget)
Czekam na opinie i pomysły