Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Big Smoke - zdjęcie

Big Smoke

Rejestracja: 01.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2015 21:23
*****

#597079 Szukam pluginu Ammo

Napisane przez glut w 26.12.2013 23:03

Tu masz coś takiego  http://amxx.pl/topic...-ammo-na-ziemi/ Tyle że to admin ustala miejsce takiej paczki
  • +
  • -
  • 1


#181536 MoneyMod v0.4a by funfel

Napisane przez mierzwi w 19.10.2010 19:49

Dołączona grafika
Witam chciałbym wam przedstawić MoneyMod v0.4a, którego zrobiłem. Może dostanę od was + ;>

Opis:
Jest to mod do serverów hidenseek (ganiany/easyblock). Za zabicie zdobywamy pieniądze za które możemy coś kupić (coś w rodzaju exp moda tylko kasa).

Główne menu: Menu w którym wybieramy gdzie chcemy dalej iść.
Dołączona grafika

Informacje o graczach: Menu w którym możemy zobaczyć kto ma jakie statystyki (jest wyświetlone wszystko oprócz informacji o broniach i nabojach).
Dołączona grafika

Menu itemów: Możemy tu kupić ulepszenia (opis ulepszeń niżej).
Dołączona grafika

Menu broni: Możemy tu kupić granaty lub iść do menu z poszczególnymi broniami.
Dołączona grafika

Menu poszczególnej broni np. deagle: Kupujemy tu broń oraz amunicję do niej (automatycznie jak kupisz broń masz 1 nabój zakupiony).
Dołączona grafika

Opis itemów:
Extra Health - za każdy punkt dostajemy więcej życia na start;
Belching Blows - szansa na odbicie ciosu;
Respawn - szansa na odrodzenie po śmierci;
FallDamage Reductor - redukuje nasze obrażenia z upadku;
Repulsive Explosive Grenade - nasz granat wybuchowy staję się bombą odpychającą;
Bonus Money - za każde zabicie etc. dostajemy bonus w postaci kasy;
Anti Freeze - odporność na smoke;
Silent Walk - ciche chodzenie;
Anti Dazzle - anty-flash;
No Pain Shock - brak spowolnienia po strzale etc.;

Opis broni:
Explosive Grenade - szansa na granaty wybuchowy;
Dazzling Grenade - szansa na granat oślepiający;
Freezing Grenade - szansa na granat zamrażający;

Deagle/Awp/Usp/Scout - szansa na daną broń;
Bullets - amunicja do danej broni;

Funkcja "ostatni terro":
W tej funkcji kiedy zostaje 1 tt i cvar jest na 1, dla terrorysty pojawia się informacja aby wpisał /last i wybrał pomocną rzecz, aby mieć szanse na wygraną, pokaże się mu takie menu:
Dołączona grafika

Health - daje ci życie;
Armor - daje ci armor;
Chance of rebirtch for all - daje dla całego twojego teamu (tt) szanse na odrodzenie;

Możliwy jest 1 wybór.

Automatyczne konkursy:
Co jakiś czas na sayu pisze aby napisać jakieś słowo, słowa są losowane i są trudne do napisania, kto pierwszy napisze wygrywa od 10 do 50 $.

Zabieranie/dawanie kasy:
Jest funkcja która pozwala dla admina z immunitetem dawać/zabierać komuś kasę:
mm_givemoney "nick/sid/ip" "ilość"
mm_takemoney "nick/sid/ip" "ilość"


Vip:
Vip jest na flagę "r". Vip nie dostaje więcej kasy ani nic, po prostu w tabeli pisze tylko VIP tam gdzie DEAD lub Bomb.

Autor:
Autorem jestem ja (funfel).

Komendy:
/mm - wejście do gł. menu;
/money - wejście do gł. menu;
/moneymod - wejście do gł. menu;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/last - wejście do wyboru ostatniego itemu dla ostatniego tt;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/items - opis itemów (na prośbę tych niżej);

Cvary:
(to co po cvarze to domyślna wartość)

amx_savestyle 1 - autozapis: 1 - sid, 2 - nick, 3 - ip;
amx_headsplash 0 - zabicie przez skok na głowę;
mm_players 3 - ilu graczy musi być na serverze aby naliczało kase;
mm_firstmoney 100 - ilość kasy dla osoby która jest 1 raz na serverze;
mm_chooselast 1 - funkcja "ostatni terro";
mm_kill 40 - ilość kasy za zabicie;
mm_survive 80 - ilość kasy za przeżycie (tylko tt);
mm_winround 60 - ilość kasy za wygranie rundy (tylko ct);
mm_suicide 5 - ilość zabieranej kasy za zabicie się;
mm_cost_hp 600 - koszt życia;
mm_cost_blows 1000 - koszt odbicia ciosów;
mm_cost_respawn 3000 - koszt odrodzenia;
mm_cost_falldmg 2500 - koszt reduktora obrażeń po upadku;
mm_cost_superhe 5000 - koszt odpychającej bomby;
mm_cost_bonusmoney 7500 - koszt bonusu;
mm_cost_walk 10000 - koszt cichego chodzenia;
mm_cost_noflash 50000 - koszt anty flasha;
mm_cost_nosmoke 40000 - koszt anty frosta;
mm_cost_shock 60000 - koszt braku spolownienia np. po strzale;
mm_cost_he 750 - koszt heńka;
mm_cost_flash 400 - koszt flesza;
mm_cost_smoke 600 - koszt frosta;
mm_cost_deagle 750 - koszt deagla;
mm_cost_awp 1000 - koszt awp;
mm_cost_usp 500 - koszt usp;
mm_cost_scout 800 - koszt scouta;
mm_cost_ammo_deagle 7500 - koszt naboju do deagla;
mm_cost_ammo_awp 10000 - koszt naboju do awp;
mm_cost_ammo_usp 4000 - koszt naboju do usp;
mm_cost_ammo_scout 7500 - koszt naboju do scouta;
mm_max_health 4 - ile można dodać max do życia;
mm_max_blows 5 - ile można dodać max do odbicia ciosów;
mm_max_respawn 5 - ile można dodać max do odrodzenia;
mm_max_falldmg 8 - ile można dodać max do reduktora obrażeń po upadku;
mm_max_superhe 4 - ile można dodać max do bomby odpychającej;
mm_max_bonusmoney 4 - ile można dodać max do bonusu;
mm_max_walk 1 - ile można dodać max do cichego chodzenia;
mm_max_noflash 1 - ile można dodać max do anty flasha;
mm_max_nosmoke 2 - ile można dodać max do anty frosta;
mm_max_shock 1 - ile można dodać max do braku spowolnienia np. po strzale;
mm_max_he 5 - ile można dodać max do heńka;
mm_max_flash 5 - ile można dodać max do flasha;
mm_max_smoke 5 - ile można dodać max do frosta;
mm_max_deagle 5 - ile można dodać max do deagla;
mm_max_awp 5 - ile można dodać max do awp;
mm_max_usp 5 - ile można dodać max do usp;
mm_max_scout 5 - ile można dodać max do scouta;
mm_max_ammo_deagle 2 - ile można dodać naboi do deagla;
mm_max_ammo_awp 2 - ile można dodać naboi do awp;
mm_max_ammo_usp 3 - ile można dodać naboi do usp;
mm_max_ammo_scout 2 - ile można dodać naboi do scouta;
mm_number_health 25 - ilość dodanego życia za 1 level.;
mm_number_bonusmoney 10 - ilość dodanej kasy za 1 level;
mm_number_itemhealth 50 - ilość dodanego życia dla ostatniego tt.;
mm_number_itemarmo 250 - ilość dodanego armora dla ostatniego tt.;
mm_distance_superhe 25 - moc bomby odpychającej;
mm_chance_blows 5 - szansa na odbicie ciosu;
mm_chance_respawnt 10 - szansa na odrodzenie w tt;
mm_chance_respawnct 20 - szansa na odrodzenie w ct;
mm_chance_he 20 - szansa na wylosowanie heńka;
mm_chance_flash 20 - szansa na wylosowanie flasha;
mm_chance_smoke 20 - szansa na wylosowanie frosta;
mm_chance_deagle 5 - szansa na deagla;
mm_chance_awp 4 - szansa na awp;
mm_chance_usp 8 - szansa na usp;
mm_chance_scout 6 - szansa na scouta;
mm_chance_itemrespawn 10 - szansa dla wszystkich tt na odrodzenie;
mm_percent_falldmg 5 - procent redukowanych obrażeń po upadku;
mm_percent_nosmoke 50 - tego nie edytować.;

Natywy:
mm_get_money(id) - sprawdza ile gracz ma kasy;
mm_set_money(id, amount) - ustawia dla gracza ilość kasy (najlepiej zrobić tak)
mm_set_money(id, mm_get_money(id) + twojaliczba)


Download:
W downloadzie daje zmodyfikowany plugin frostnade, który działa pod moneymod (musisz go wgrać, inaczej anti freeze nie będzie działać). Wrzucam sma!

moneymod.amxx - załącznik;
moneymod_frostnade.amxx - załącznik;
*moneymod.sma - załącznik*;
*moneymod_frostnade.sma - załącznik*;
frostnova.mdl - załącznik;

Bugi możecie pisać tutaj. Starałem się pisać po polsku (:



Wszelkie prawa zastrzeżone - Copyright © 2010.

Załączone pliki




#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39471 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#154004 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez DarkGL w 23.07.2010 20:20

Ortega napisał coś od siebię to i ja coś dodam chcę powiedzieć że wiem iż kod modu wygląda jak g***o niestety zaczołem go pisać kiedy dopiero zaczynałem z scriptingiem do cs'a był tu mój wielki błąd
jednakże napisanie tego moda dało mi mnóstwo doświadczenia w zakresie projektowania dużych programów czy też modów , nauczyłem się wielu ciekawych rzeczy poznałem nowe techniki programowania (których raczej w modzie nie widać ;\ )
i mam nadzieje że to doświadczenie zaprocentuje w przyszłości , jeśli będziemy wydawać nową wersję to będzie to już zupełnie inny mod napisany od początku zmiany będziecie mogli śledzić na naszym twitterze
link pozdrawiam i życze miłej gry

Wielkie podziękowania dla całej ekipy amxx a szczególnie dla R3X którego jeden post dał mi wiarę w swoje umiejętności i chęć do dalszej nauki wielkie dzięki także dla miczu

data wydania nie przypadkowa ;)
  • +
  • -
  • 50


#153985 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez Ortega w 23.07.2010 18:30

Dołączona grafika


Witam Was. Oto nadeszła ta wiekopomna chwila. Może bez liryki się obejdzie, także do rzeczy. Przedstawiam Wam Metin 2 Mod'a.

Krótka historia:

Pomysł moda wziął się jak to zwykle bywa z głowy w tym przypadku mojej. Prace zostały oficjalnie rozpoczęte w Listopadzie roku ubiegłego. Razem to z użytkownikiem i skrypterem DarkGL(któremu należą się podziękowania za nieocenioną pomoc) zaczęliśmy sumiennie tworzyć moda kawałek po kawałku, aż to po dziś dzień.

Opis moda:

* w modyfikacji znajdziecie 4 klasy postaci do wyboru
* ponad 200 itemów wziętych prosto z orientalnej gry Metin2
* system rozwijania postaci
* i wiele wiele innych


Komendy:

/menu - pokazuje menu główne moda
/klasa - pozwala wybrać klasę/zmienić
/reset - pozwala zresetować punkty statusu i ponownie je przydzielić
/staty - pokazuje punkty statusu postaci
/komendy - wyświetla listę komend
/itemy - otwiera menu zarządzania itemami
/postac - otwiera okno podglądu postaci
/respawn - respawnuje gracza podczas trybu CSDM


Cvary( wartości default ):

mt2_mod "1" // wlaczenie moda(1), (0) off
mt2_XP_kill "20" // ile dostajesz expa za jedno zabójstwo wroga
mt2_XP_team_kill "90" // ile tracisz expa za zabójstwo swojego lub hostage
mt2_SaveXP "1" // czy exp sie zapisuje 
mt2_SaveXP_mode "0" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick
mt2_hp_add "2" // ile punktów życia daje jeden punkt statusu życia
mt2_mana_add "10" //ile many dostaje gracz
mt2_mana_time "1.0" //co ile czasu dostaje mane
mt2_mod_gamename "1" //czy jako rodzaj gry ma byc wyswietlane Metin2 Mod
mt2_xp_bonus "100" //ile dostaje sie expa za podlozenie/rozbrojenie bomby/doprowadzenie zakładnikow
mt2_xp_bonus2 "50" //ile dostaja expa pozostali gracze za cele specjalne
mt2_show_health "1" // pokazuje zycie postaci
mt2_csdm "1" // wlacza wylacza tryb deathmatch
mt2_csdm_respawn_time "2.0" // po jakim czasie gracz ma sie odrodzic
mt2_kill_for_item "10" // po ilu zabiciach gracz ma dostawac zwykly item
mt2_poison_damage "4" // ile hp ma zabierac trucizna
mt2_poison_time_reciving "2.0" // kiedy konczy sie otrucie
mt2_poison_time_antidote "10.0" // po jakim czasie trucizna ma przestac dzialac
mt2_arrow_speed "1000" // ustala szybkosc strzaly 
mt2_empire "3" // (1) pokazuje flage krolestwa gracza zawsze (2) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie (3) pokazuje flage krolestwa gracza gdy sie na niego naceluje (4) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie gdy sie na niego naceluje (0) zeby wylaczyc
mt2_arrow_gravity "0.4" //ustala grawitacje strzaly
mt2_arrow_reload "9.0" // co ile mozna strzelac lukiem [wartosc float w sekundach]


Instalacja:

Rozpakować archiwa i wrzucić
archiwum sound folder metin2 do /sound/
archiwum sprites pliki do /sprites/
archiwum models folder metin2 do /models/
archiwum metin2 folder metin2 do /amxmodx/

Reszta instalacji standardowa.


Moduły:

* cstrike
* fun
* nvault
* fakemeta
* hamsandwich
* engine
* csx


Changelog:

24 lipca 2010, 10:00 - usunięcie bindowania menu
24 lipca 2010, 10:01 - naprawa błędów, które pojawiały się w logach

Przyszła wersja moda czyli v2.50 będzie oferowała:

* zaawansowany system rozwoju postaci
* zaawansowane logowanie i rejestracja
* specjalizacja map pod mod'a
* dodanie potworów
* szereg nowych dźwięków oraz modeli
* NPC oraz ulepszanie itemów do +9
* widok TPS
* trzy osobne frakcje mogące ze sobą rywalizować
* sklepy z specjalnymi dodatkami 
* nieograniczona możliwość zdobywania pieniędzy(prawie)
* oraz wiele, wiele innych

Dodam, że ten kod nie będzie już modernizowany, a kolejna wersja zostanie napisana od nowa w oparciu o Amxx 1.8.2 oraz nowe moduły.

Podziękowania:

DarkGL - za ogół prac włożonych w projekt mod'a
G[o]Q - za pomoc w systemie zapisu na mysql( który nie zostanie niestety upubliczniony )

Na koniec chciałbym dorzucić, że jeśli komuś się chce to na końcu źródła jest zapis itemów nie do końca sprawny, bo jak zwykle gonił nas czas.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#145149 Łatwe dodawanie klas + nowe menu

Napisane przez G[o]Q w 18.06.2010 16:29

Opisze jak zrobic menu w nowym stylu oraz jak zrobic zeby dodanie pustej klasy ograniczalo sie do edycji 3 linijek bo widze ze niektorzy sobie nie radza z poradnikiem kyku.

1: Wiec zaczynamy na poczatek menu.
Spoiler


2: Teraz zmiany ulatwiajace nam edycje kodu ogranicza sie to w zasadzie do uzycia funkcji sizeof
a) Szukamy funkcji

create_klass(id)

i w niej zamieniamy
for(new i=1;i<9;i++)
na
for(new i=1;i<sizeof(race_heal);i++)
uzylem race_heal dlatego ze jest to tablica jednowymiarowa i majaca tyle elementow ile mamy klas (nie mialem czasu sprawdzic jak dziala sizeof na wielowymiarowych)

B) to samo robimy z petla w funkcji

LoadAVG()


c) teraz podmieniamy funkcje

select_class_query(id) i select_class_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)


na
Spoiler


3. W zasadzie mozemy na tym poprzestac ale chcac jeszcze bardziej ulatwic dodawanie klas mozemy zamienic
new player_class_lvl[33][9]
na
new player_class_lvl[33][33]
oraz
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
na
new srv_avg[33]

wiem ze to troche nieoptymalne wiec mozna ten etap opuscic jesli jednak chcemy kontynuowac to do plugin_init dodajemy
for(new i=0;i<sizeof(race_heal);i++) srv_avg[i]=1


i to by bylo wszystko trzeba pamietac ze po dodaniu klas potrzebny reset tabeli
zeby dodac klase dodajemy nazwe klasy po przecinku do

new Race[][] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }//zmienione zakresy tablic na [][]
oraz do
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }// bez ""
i dodajemy hp startowe
new race_heal[] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }

EDIT
w zalaczniku daje gotowe sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#145281 ZOMGies MoD v0.9

Napisane przez METALOWIEC w 19.06.2010 10:32

Lapcie xD
Darmowy hosting plików, zdjęć i obrazków - Hostuje.net
Pobierałem je w tamtym tygodniu ;)
Powinny działać.

^^ Sry za beznadziejny hosting, ale złapałem pierwszy z listy :P
  • +
  • -
  • 1


#141368 Pytanka ;#$%

Napisane przez G[o]Q w 04.06.2010 12:03

public award_kill(killer_id,victim_id)
{
if (!is_user_connected(killer_id) || !is_user_connected(victim_id))
	return PLUGIN_CONTINUE

new xp_award = get_cvar_num("diablo_xpbonus")

new Team[32]
get_user_team(killer_id,Team,31)

if (LeaderCT > 0 && equal(Team,"CT") && !is_user_alive(LeaderCT))
	xp_award-= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4

if (LeaderT > 0 && equal(Team,"TERRORIST") && !is_user_alive(LeaderT))
	xp_award-= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4

if (player_class[killer_id] == Mnich) 
	xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4

if (player_xp[killer_id]<player_xp[victim_id]) 
	xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4

new more_lvl=player_lvl[victim_id]-player_lvl[killer_id]

if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/101.0)/3.0)))

else if(more_lvl<-50)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")*(2/3)
	else if(more_lvl<-40)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2
	else if(more_lvl<-30)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/3
	else if(more_lvl<-20)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4
	else if(more_lvl<-10)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7
	
xp_award+=floatround(0.3*player_xp[victim_id])	

Give_Xp(killer_id,xp_award)

return PLUGIN_CONTINUE

}

mozesz to zrobic tak albo przeksztalcic sobie wzor jesli chcesz bo ja nie bardzo mam czas wiec latwiejszy wariant xD


co do drugiego
if ((weapon != CSW_C4 ) &&  (player_class[id] == twoja_klasa)&&weapon!=CSW_USP && weapon!=CSW_GLOCK18)
	{
		client_cmd(id,"slot2")
		engclient_cmd(id,"slot2")
		on_knife[id]=1
	}

bedzie mogl uzyc tylko glocka i usp
  • +
  • -
  • 1


#132134 CoD Mod MW

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 18:55

Szukasz czegoś takiego:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};


i dodajesz swoją klasę.
Np.
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Hajt", // <-- nowa klasa
"Rambo (Klasa Premium)"
};


Potem szukasz:
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};

i dodajesz opis swojej klasy. (Musi być w tej samej kolejności co nazwy klas.)
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Jest Hajtem", // <---- TUTAJ OPIS NOWEJ KLASY
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};


Następnie szukasz:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };

i dodajesz: (KONIECZNIE NA KOŃCU!)
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Hajt };


Później jeżeli chcesz dodać coś dla tej klasy dodajesz:
if(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod

  • +
  • -
  • 4


#131717 Cod Mod

Napisane przez QTM. Peyote w 04.05.2010 16:36

Szukasz:
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

usuwasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade");

Szukasz:
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

usuwasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade");

Szukasz:
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}

i zmieniasz na:
case 13:
{
if(klasa_gracza[id] == Snajper)
give_item(id, "weapon_awp");
else
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

  • +
  • -
  • 2


#131247 Sklep W CoD od Peyote

Napisane przez QTM. Peyote w 03.05.2010 13:47

Nie to nie będzie działać.

Przygotowałem działającą wersję.
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Lekarstwo \r[Leczy 30 hp] \yKoszt: \r1000$");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1000;
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=30;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

W plugin_init dodajesz:
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");

  • +
  • -
  • 11


#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13784 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#129009 anty master 2

Napisane przez Screeaam... w 27.04.2010 16:14

Chcesz mieć jedną zmienną na wszystkie 1/x itemy ?

@@Edit:

Ahh, nie mogłem się połapać, Ty już je zrobiłeś, łap sma, powinno działać.

PS. Usunąłem również loose idention.

PS2. Zrobiłeś zmienną
player_b_godmode[33]
ale nie wiem po co, skoro jej nigdzie nie użyłeś. ;/

\
odsiwierzam Screeaam.. się tym nie zajmie już tak sądzę


Więcej wiary w ludzi. :<

Załączone pliki




#128871 anty master 2

Napisane przez Screeaam... w 27.04.2010 10:31

damn..

Pokaże Ci na podstawie anty na scouta:

robisz nową zmienną tam gdzie inne:

new player_b_antyscout[33] = 1

W
public reset_item_skills(id){

Dopisujesz:

player_b_antyscout[id] = 0

Opis robisz:

if (player_b_antyscout[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_antyscout[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz ochrone")
		add(itemEffect,199," od natychmiastowego zabicia ze Scouta.<br>")
	}

W
public upgrade_item(id)

Dodajesz:

if(player_b_antyscout[id]>0)
	{
		if(player_b_antyscout[id]>5) player_b_antyscout[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_antyscout[id]>2) player_b_antyscout[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_antyscout[id]>1) player_b_antyscout[id]-=random_num(-1,1)
	}

Twoje:

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)

Zamień na to:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id) || (player_class[id] == Hefasto) || (player_b_antyscout[id] == 1))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

Zrób item.


#128881 anty master 2

Napisane przez Screeaam... w 27.04.2010 11:04

A , tak sry, to jest na daną klasę. Zrób tak:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyscout[id] == 1))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

Albo sma.