Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 BatonMix

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2010 16:08

Mam problem nie wiem jak to zrobic wiec tak:
Jak gram np wspraciem ogniowym i dostaje item AWP Sniper i dostaje automatycznie Sniperke, a chcę zęby tak nie było, ze jak mam item to tylko na sniperze działa.
Tak samo z he jak gram np comandosem i dostaje 1/1 z he to nie chcę dostawać automatycznie he tylko jak będę grac taka klasa co ma he.
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2010 16:36

Szukasz:
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

usuwasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade");

Szukasz:
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

usuwasz:
give_item(id, "weapon_hegrenade");

Szukasz:
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}

i zmieniasz na:
case 13:
{
if(klasa_gracza[id] == Snajper)
give_item(id, "weapon_awp");
else
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 04.05.2010 16:37

  • +
  • -
  • 2

#3 BatonMix

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2010 19:34

Druga sprawa:
Chciałbym zęby była komenda dla admina, żebym mógł dawać itemy.
  • +
  • -
  • 0

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2010 07:06

Na końcu pluginu dodajesz:
public KomandaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;

new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;

if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.";
return PLUGIN_HANDLED;
}

DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
}

W plugin_init dodajesz:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>")


Przedmioty dajesz za pomocą komendy:
cod_giveitem nick numerprzedmiotu
np.
cod_giveitem Baton 5

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 07:06

  • +
  • -
  • 1

#5 BatonMix

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.05.2010 16:57

Robię tak i nie działa.

Użytkownik BatonMix edytował ten post 05.05.2010 17:00

  • +
  • -
  • 0

#6 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 05.05.2010 17:33

a jak dodac swoje przedmioty badz zmieniac funkcje istniejacych?
  • +
  • -
  • 0

#7 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2010 17:50

BatonMix, co dokładnie się dzieje?

musisz zmienić:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu."
na:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 17:59

  • +
  • -
  • 1

#8 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 05.05.2010 17:58

public KomandaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
        if(!cmd_access(id,level,cid,3))
                return PLUGIN_HANDLED;
        
        new arg1[33];
        new arg2[6];
        read_argv(1, arg1, 32);
        read_argv(2, arg2, 5);
        new gracz  = cmd_target(id, arg1);
        new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
        
        if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
        {
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
                
        DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
        return PLUGIN_HANDLED;
}

wklej to i powinno byc git - kumpel mowil ze:
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.";

na koncu dac przez ; - ( i powinno byc git tzn:

client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.");

ale ja i tak nie moge przekompilowac, to jest zbedne :]

QTM odpowiesz na moje pytanie?
  • +
  • -
  • 0

#9 BatonMix

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.05.2010 18:14

Nic sie nie dzieje wpisuje w konsoli amx_giveitem aMx 5 i pisze ze nie ma takiej komendy :D
  • +
  • -
  • 0

#10 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 05.05.2010 18:16

cod_giveitem NICK ILOŚĆ


omg przecież Ci powiedział że taka komenda!!!!!1
  • +
  • -
  • 0

#11 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 05.05.2010 18:28

QTM_Peyote

Powiesz jak edytowac funkcje itemow?

I co mam gdzie dodac jesli chce dodac nowa klase? Atrybutami klasy juz sam sie zajme, tylko miejsce gdzie to wszystko powklejac

Użytkownik Daimyo edytował ten post 05.05.2010 19:26

  • +
  • -
  • 0

#12 BatonMix

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.05.2010 19:34

Sory wpisywałem tak i tez pisze, ze nie ma takiej komendy.
A tu się pomyliłem bo na szybkiego pisałem.
A ty Frajer japa tam, nikt Cię nie pyta o zdanie.

// Kultury trochę bo dostaniesz pare warnów i się nauczysz

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 05.05.2010 19:58

  • +
  • -
  • -2

#13 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 05.05.2010 20:38

Czlowieku, zepsules sobie pluga wgraj tego nowego i zrob to jeszcze raz tylko dodaj linijke TAKA:

register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>");


zeby ";" byl na koncu, ja to przeoczylem i mi sie wszystkie "walilo"
  • +
  • -
  • 0

#14 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.05.2010 21:20

W PAWNie średnik jest i tak omijany... Nie wpływa to na kompilację i działanie pluginu...
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#15 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.05.2010 23:43

Nie działa, bo jest:

public KomandaDajPrzedmiot(id, level, cid)

Komanda


a w plugin_init jest:

register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>")

Komenda

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.05.2010 23:43


#16 BatonMix

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.05.2010 12:22

To w końcu ktoś mi napisze całość?
  • +
  • -
  • 0

#17 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 06.05.2010 14:01

A musimy ? Nawet nie poprosiłeś.
  • +
  • -
  • 0

#18 BatonMix

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.05.2010 16:14

A czego tutaj spamujesz, jak nie umiesz tego zrobić?

Użytkownik BatonMix edytował ten post 06.05.2010 16:15

  • +
  • -
  • -1

#19 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 06.05.2010 20:47

Baton to trrzeba tak:


register_concmd("cod_item", "itemgiv", ADMIN_KICK, "<name> <item>");


i na koncu dopisz

public itemgiv(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;

new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;

if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
return PLUGIN_HANDLED;
}

DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
}




tak jak mowil screeam w register byla KOMANDA a na dole KOMENDA

Użytkownik Daimyo edytował ten post 06.05.2010 20:50

  • +
  • -
  • 1

#20 Narkon

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 07.05.2010 15:48

Cześć, wszystkim ( daimyo tez xD )
Otóż chcę się zorientować czy wam także tak zamula serwer ten mod ? Głównie dzieje się to podczas strzelania oraz zabijania w pierwszym momencie myślałem że to wina funkcji SprawdzPoziom(attacker); bo na chłopski rozum biorąc jeśli kilka osób w jednym momencie zabiję kilka innych osób to plugin wywołuje sprawdzenie poziomu do tego jeden awansuje drugi nie trochę sprawia to problemów serwerowi ... Ale to tylko moja teza ;-)
Może doradźcie coś xD próbowałem zmienić troszkę budowę ale nadal to samo ....

Pozdrawiam,
Narkon

Użytkownik Narkon edytował ten post 07.05.2010 15:49

  • +
  • -
  • 0
www.NaFroncie.pl (UltraServers.pl) - Twoja sieć serwerów!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych