Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoD Mod MW


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 GaCeK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 05.05.2010 18:13

Witam, chcę się dowiedzieć jak stworzyć nowa klasę/jak nadać jakąś moc tej klasie do tego mod'u:

Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

proszę o jakąkolwiek instrukcję, potrafić, potrafię ale nie jestem tego pewien czy dobrze robię

Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 18:14

  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2010 18:55

Szukasz czegoś takiego:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};


i dodajesz swoją klasę.
Np.
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Hajt", // <-- nowa klasa
"Rambo (Klasa Premium)"
};


Potem szukasz:
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};

i dodajesz opis swojej klasy. (Musi być w tej samej kolejności co nazwy klas.)
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Jest Hajtem", // <---- TUTAJ OPIS NOWEJ KLASY
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};


Następnie szukasz:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };

i dodajesz: (KONIECZNIE NA KOŃCU!)
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Hajt };


Później jeżeli chcesz dodać coś dla tej klasy dodajesz:
if(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 18:59

  • +
  • -
  • 4

#3 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 05.05.2010 19:09

oczywiście tak jak się spodziewałem po głównym autorze tego moda + już leci a pytanie jeszcze jedno, jak dodać klasie którą stworzę np. dynamit? będzie on działał jeżeli dodam?

aha i to gdzie wsadzić?

f(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod


bo ja robię tak, i też działa:

}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}


i jak możesz to powiedz mi jak dodać skoki dla danej klasy

Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 19:19

  • +
  • -
  • 0

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2010 19:18

Aby dodać dynamit wystarczy w Odrodzodzenie w case TwojaKlasa dodać:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc


Zadziała tylko jeżeli pobierzesz wersję którą wgrałem 3 minuty temu.

05 maj 2010 - 19:23:
Co do skoków to szukasz:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

i zmieniasz na:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo  || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}


Dodawanie skoków postaram się ułatwić w jutrzejszym UPDATE ;]

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 19:26

  • +
  • -
  • 1

#5 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 05.05.2010 19:32

czyli ma się rozumieć iż nową wersję dodałeś tak? jakieś ubpdaty związane właśnie z dodawaniem klas

mógłbyś mi dać jeszcze przykład jak dodać ten dynamit? bo nie chcę robić błędów

Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 19:42

  • +
  • -
  • 0

#6 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2010 19:44

case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_dynamitow_gracza[id]= ILOSC_DYNAMITOW // - to dodajesz
}

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 19:45

  • +
  • -
  • 1

#7 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 05.05.2010 19:58

nadal nie działa dynamit, a dodatkowo innym pisze że klasa premium albo nie da się wybrać

mam prośbę mógłbyś mi zrobić już w odrodzeniu klasę przykładową?

Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 20:02

  • +
  • -
  • 0

#8 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2010 20:02

Coś musisz robić źle. Na pewno pobrałeś wersję którą dodałem 1h temu?
  • +
  • -
  • 1

#9 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 05.05.2010 20:17

mam właśnie tego, mniejsza z umiejętnościami ale dodałem nawet podstawową klasę taką tylko w której ustawiłem życie, pancerz, szybkość i pisze innym że jest dla premium tylko w case ustawiłem famasa i deagla, i deagla nie wczytuje tylko daje automatycznie glocka
  • +
  • -
  • 0

#10 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2010 20:55

Mój błąd - w nazwy_klas i opisy_klas dodana klasa też musi być ostatnia ;]
  • +
  • -
  • 1

#11 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 05.05.2010 21:17

a po zrobieniu tego będzie wszystko ok?

prośbę mam, mógłbyś dać mi przykładową klasę z np. dynamitem zamieszczoną w tym odrodzeniu - case?

Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 21:19

  • +
  • -
  • 0

#12 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2010 21:30

case Klasa:
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
}

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 21:30

  • +
  • -
  • 1

#13 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 06.05.2010 15:28

pytanie mam dodatkowe, jak ustawić niewidoczność dla danej klasy?

Użytkownik GaCeK edytował ten post 06.05.2010 15:55

  • +
  • -
  • 0

#14 Themo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.05.2010 17:54

całkowite zniknięcie gracza

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);


Użytkownik Themo edytował ten post 06.05.2010 17:56

  • +
  • -
  • 1

#15 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 06.05.2010 18:59

nie chcę całkowitego zniknięcia, tylko chcę sobie ustawiać widoczność w przedziale 0-255, proszę tutaj o pomoc QTM_Peyote
  • +
  • -
  • 0

#16 Themo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.05.2010 13:07

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);


  • +
  • -
  • 1

#17 ogor

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:dabrowa
Offline

Napisano 08.05.2010 00:28

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);

klase nazwalem sobie "partzant"... co zrobic by TYLKO ta klasa miala widocznosc zredukowana do 125?
  • +
  • -
  • 0

#18 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 08.05.2010 08:02

w case musisz to ustawić:

case Partyzant:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 125);
}


tam gdzie 125 to wartość widzialności gracza

Temat można zamknąć :D

Użytkownik GaCeK edytował ten post 08.05.2010 08:03

  • +
  • -
  • 0

#19 ogor

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:dabrowa
Offline

Napisano 08.05.2010 08:32

Dziękuję :) Tak teraz można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#20 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 08.05.2010 08:59

a jeszcze mam 1 pytanie po nim zamknąć można, jak ustawić grawitację dla danej klasy?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych