Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Juma - zdjęcie

Juma

Rejestracja: 31.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.05.2014 23:41
*****

#521018 Tabelka serwerów IPB golus

Napisane przez JaBydlak w 02.03.2013 18:10

http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/16057-tabela-serwerow-ipb-by-golus/
  • +
  • -
  • 2


#488422 Tworzenie nowych klas w DiabloMOD Core by DarkGL

Napisane przez Onyke w 08.12.2012 23:08

W tym poradniku pokażę jak zrobić nowe klasy do DiabloMOD Core by DarkGL.
Nie jest to nic trudnego ale w temacie z modem pojawiło się już pytanie dotyczące tworzenia nowych klas.


Klasa w tym poradniku będzie mieć następujące moce:
  • zadaje dodatkowe obrażenia
  • otrzymuje mniejsze obrażenia
  • posiada mniejszą grawitację
  • posiada mniejszą widoczność
  • posiada większą prędkość
  • za zabicie odnawia sobie HP
  • na nożu odnawia sobie HP
Czyli w skrócie przedstawię przykładowe użycie tych forwardów i natywów:
diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage);
diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage);
diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
diablo_add_hp(id,iHp);
diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
diablo_call_cast(id);

Nie wiedziałem w jakiej postaci napisać ten poradnik więc postanowiłem zrobić w postaci komentów w kodzie klasy.
Przykładowa klasa (Wersja z komentami):
Spoiler

Przykładowa klasa (Wersja bez komentów):
Spoiler











Oba przykłady klas zamieszczam także do załącznika!

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące tworzenia klas zadawajcie je w tym temacie! (Nie pisać na PW, tam udzielam jedynie pomocy odpłatnej)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#515906 Dokumentacja Diablo Mod Core by DarkGL

Napisane przez glut w 16.02.2013 13:01

diablo_class_enabled
Spoiler

diablo_class_disabled
Spoiler

diablo_class_spawned
Spoiler

diablo_class_killed
Spoiler


Później dodam więcej :)
  • +
  • -
  • 2


#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  3475 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#314485 SMS_SHOP v1.0 BETA

Napisane przez Gh0st w 28.10.2011 16:48

SMS_SHOP v1.1 BETA

O Sklepie:
Sklep Jest Kontynuacją tego oto sklepu http://amxx.pl/topic...mins-wersja-15/. Ale dlaczego zrobiłem nowy temat. oto jest pytanie. Zrobiłem ten temat dlatego iż ten sklep bardzo różni się od tego wymienionego wyżej.

DEMO : http://4strike.pl/index.php


Co Posiada Nowego
  • System Modułów ( Gotowy Przykład jak zrobić Kupno Premium )
  • Panel Admina ( na razie jest tam parę opcji ale obiecuję że będę szybko dawał następne )
  • No i główny powód to w dużej większości napisany obiektowo co daje mam nadzieje większą efektywność i szybkość pracy.
  • Możliwość edycji menu
  • Możliwość dodawanie i usuwania administratorów
  • System Raportowania błędów na stronie. Pojawia się z prawej strony belki podczasz przeglądania modułów z sekcji globalnej
Instalacja:
Instalacja jest banalnie prosta!, Postępujemy zgodnie z następującymi poleceniami
  • Pobieramy paczkę która znajduje się w załączniku

  • Otwieramy plik data.php

  • Następnie zmieniamy dane na swoje

  • A potem wchodzimy : adresstrony.pl/install.php

  • Wymagany amxbans +1.6 GM

  • Po poprawnym zainstalowaniu wchodzimy do panelu administracyjnego na stronie danymi:
Login: Podany Podczas Instalowania
Hasło: Podane Podczas Instalowania


Sklep nie potrzebuje żadnej instalacji ze strony serwera, Poprostu korzysta on z amxbansa.

O Modułach/Aplikacjach:
Moduły znajdują się w folderze aplications, dzielimy na :
  • Global - dostępne dla wszystkich
  • Private - dostępne tylko dla zalogowanego administratora
Link do aplikacji globalnch:
?app=global&mdl=nazwa_pliku
Link do aplikacji prywatynych
?app=private&mdl=nazwa_pliku


Jak dodać np. Kupno Premium/vipa:
  • Wchodzimy do folderu aplications/global/.

  • Następnie otwieramy przykładowy plik kup_premium ( skąd wziąć $serwer_id ?, wchodzimy do phpmyadmin, w tabeli amx_serverinfo mamy id serwera )

  • W tym Pliku jest wszystko opisane
Jak zmienić wygląd stony?:
  • Wchodzimy do folderu style_templates

  • I edytujemy wybrany przez siebie plik

SS:
Dołączona grafika


W nowszej wersji mozilli i opery widać cień dookoła strony, niestety ss robiłem na komputerze a tutaj mam starą wersje.

Change Log:
Wersja v1.1:
  • *Nowy moduł* - sprawdzanie id serwerów aktualnie zapisanych w amxbans. Id serwera potrzeba do napisania swojego własnego modułu np kupna premium
  • Nowy Plik install.php by Hiroshima :) Dodano Wpisywania własnego loginu i hasła którego potem trzeba użyć do zalogowania się
  • Dodano demo: http://4strike.pl/index.php
  • Poprawiono Plik class.shop.php
  • Poprawiono Plik Kup_premium ( Przykład )
  • Aby Zrobić Update należy podmienić wszystkie plik z folderu ./update/
download

Załączony plik  SMS SHOP.rar   12,05 KB  593 Ilość pobrań

Załączony plik  SMS_SHOP v1.1.rar   16,96 KB  2035 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#488746 Dokumentacja Diablo Mod Core by DarkGL

Napisane przez Fili:P w 09.12.2012 16:24

Tutaj postaram się umieścić jakby dokumentację natywów i forwardów moda :)
Póki co nie ma jeszcze wszystkich funkcji, z czasem uzupełnię resztę.


diablo_register_class
Spoiler

diablo_get_user_class
Spoiler

diablo_get_class_name
Spoiler

diablo_get_user_level
Spoiler

diablo_get_user_exp
Spoiler

diablo_get_user_points
Spoiler

diablo_get_user_agi
Spoiler

diablo_get_user_str
Spoiler

diablo_get_user_dex
Spoiler

diablo_get_user_int
Spoiler

diablo_is_class_from
Spoiler

  • +
  • -
  • 7


#412812 Aktualizacja do 3.3.2

Napisane przez Gość w 20.05.2012 22:14

@BaQStiC: musisz najpierw powiązać konto ze Steamem, jeśli już masz założone (AMXX.pl - Support AMX Mod X).

Najpierw powiązać konto, później się logować, nie na odwrót. I logujesz się tym małym logiem Steam, a nie przyciskiem "Rejestracja".

edit.
Poradnik "Jak się zalogować na forum AMXX.pl" by benio101 specjalnie dla BaQStiC:

1. Wchodzimy w ustawienia konta. W tym celu należy:
  • Kliknąć na swój w prawym górnym rogu tuż obok napisu "Wyloguj"
  • Z otwartego menu wybrać "Ustawienia"
  • Będąc już w Panelu kontrolnym wybieramy pozycję "Menage Steam"
  • Następnie kliknąć na czarny przycisk, który nam się pojawi.
  • Zalogować się w otwartej karcie (oknie) do Steam i tym samym powiązać konta.
Powinien nam się wyświetlić komunikat, jak poniżej:
Dołączona grafika

2. Gdy już mamy powiązane konto ze Steam (i dopiero teraz), wylogowujemy się,
klikając przycisk Wyloguj, który znajduje się skrajnie w prawym górnym rogu.

3. Teraz, pozostając zalogowanym na Steam, klikamy w prawym górnym rogu w czarne logo Steam
(jest to trzeci od lewej obrazek, podobny znajdziesz w lewej stronie pod moim nickiem w tym poście)

Dołączona grafika

3. Nie klikamy tego wielkiego zielonego przycisku "Rejestracja", choć bardzo kusi on smakowitym wyglądem.
Gdy już powstrzymamy się od kliknięcia tego pięknego przycisku, znajdujemy ww. czarne logo Steam i klikamy je.

4. Następnie pojawi się strona Steam, prosząca o zalogowanie się.
Pomimo bardzo dużej ilości treści, musimy odnaleźć taki niebieski przycisk "Login" i kliknąć go:

Dołączona grafika

5. Gratulacje!
Właśnie zalogowałeś się na forum AMXX.pl za pomocą Steam!


#363510 Item "Piorun Zeusa"

Napisane przez Angel of Death w 12.02.2012 20:36

Opis Itemu:
Masz losową szansę na to że trafisz wroga piorunem.

Wymagany moduł: hamsandwich

Wygląda to tak:
Dołączona grafika

No to do dzieła:

1. Dodajemy zmienną globalną:
new piorun_zeusa[33] = 1


2. W public "reset_item_skills" dodajemy
piorun_zeusa[id] = 0

3. W public "iteminfo(id)" dodajemy:
if (piorun_zeusa[id] &--#62; 0)
{
num_to_str(piorun_zeusa[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,699,"Masz 1/")
add(itemEffect,699,TempSkill)
add(itemEffect,699,"szans ,zeby uderzyc we wroga piorunem&--#60;br&--#62;")
}


4. W public "award_item(id, itemnum)" dodajemy kolejny Item'ek, na początku podmieniamy:
new rannum = random_num(1,xxx)
xxx - nasza ilość itemow musimy zwiększyć o jedno aby losowanie odbyło się prawidłowo
case xxx:
za xxx wstawiamy kolejny numer itemu

Dalej...

{
player_item_name[id] = "Piorun Zeusa"
player_item_id[id] = rannum
piorun_zeusa[id] = random_num(8,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i szans ,ze trafisz wroga piorunem",player_item_name[id],piorun_zeusa[id])
}
W public damage(id) dodajemy
add_bonus_piorun(attacker_id,id)

5. I na końcu dodajemy:

public add_bonus_piorun(attacker_id,id)
{
if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{
		new Float:fl_Origin[3]
		pev(id, pev_origin, fl_Origin)	
if(cs_get_user_team(attacker_id) == cs_get_user_team(id))
return HAM_IGNORED

set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(id, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

thunder_effects(fl_Origin)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, attacker_id, attacker_id, 40.0, 1);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
thunder_effects(Float:fl_Origin[3])
{
	new Float:fX = fl_Origin[0], Float:fY = fl_Origin[1], Float:fZ = fl_Origin[2]



	// Beam effect between two points
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
	write_byte(TE_BEAMPOINTS)		// 0
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX + 150.0)	// start position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY + 150.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 800.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)	// end position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ)
	write_short(sprite_lgt)	// sprite index
	write_byte(1)					// starting frame
	write_byte(15)					// frame rate in 0.1's
	write_byte(10)					// life in 0.1's
	write_byte(80)					// line width in 0.1's
	write_byte(30)					// noise amplitude in 0.01's
	write_byte(255)					// red
	write_byte(255)					// green
	write_byte(255)					// blue
	write_byte(255)					// brightness
	write_byte(200)					// scroll speed in 0.1's
	message_end()

	// Sparks
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_SPARKS)			// 9
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)	// position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
	message_end()

	// Smoke
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
	write_byte(TE_SMOKE)			// 5
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)	// position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
	write_short(sprite_smoke)		// sprite index
	write_byte(10)					// scale in 0.1's
	write_byte(10)					// framerate
	message_end()
	
	// Blood
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
	write_byte(TE_LAVASPLASH)		// 10
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)	// position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 12.0)
	message_end()


}

Autorem tak jak w poprzednim przypadku nie jestem ja lecz "M@nkovsky"
Koniec, Enjoy ;)

Dalej...

{
player_item_name[id] = "Piorun Zeusa"
player_item_id[id] = rannum
piorun_zeusa[id] = random_num(8,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i szans ,ze trafisz wroga piorunem",player_item_name[id],piorun_zeusa[id])
}
W public damage(id) dodajemy
add_bonus_piorun(attacker_id,id)


Powinno być:
Dalej...
{
player_item_name[id] = "Piorun Zeusa"
player_item_id[id] = rannum
piorun_zeusa[id] = random_num(8,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i szans ,ze trafisz wroga piorunem",player_item_name[id],piorun_zeusa[id])
}

A później:
* W public "damage(id)" dodajemy:
add_bonus_piorun(attacker_id,id)

Dodatkowo chcę wspomnieć, że linijką :

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, 0 , id, 40.0, 1);




.. można edytować obrażenia zadawane przez piorun, zamiast 40.0 dajemy własną liczbę rzeczywistą, np 66.0 - rzeczywistą, czyli koniecznie z np .0 na końcu. Można to też przerobić dodając do tego np +floatround(player_intelligence[id]/5) - czyli przy 100 inteligencji będziecie zadawać SWOJE USTAWIONE + 20 ;]




#360706 [ROZWIĄZANE] LiveBox i Wi-Fi

Napisane przez Na 5tyk w 08.02.2012 18:42

A ja wolę zaufać ludziom na infolini. na pewno wiedzą lepiej od Ciebie :).
  • +
  • -
  • 1


#345423 Words_event diablomod

Napisane przez kijkol w 06.01.2012 12:55

Dodatek, ktory co x sekund wyswietli maly event slowny:
*** Kto pierwszy wpisze SLOWO wygra XX expa - 5 sekund***
SS:http://steamcommunit...217/?tab=public

Dodatek byl uwielbiany przez graczy, ale mi sie nie przydaje juz.
Dodanie opiera sie na CTRL+C i CTRL+V i 3 zmiany gdzie ma być EXP
Mam nadzieje, ze sie komus przyda.

Kod wyciagniety z pluginu DarkGL - juz pluginu chyba nie ma na forum.

Szukamy:

new bool:rndStarted


dodajemy pod:

//words_event
new const win_sound[] = "win_sound.wav"
new const draw_sound[] = "draw_sound.wav"

new dir[128],slowo[128]
new ile;
new bool:wpisywac = false;
//words_event


Szukamy:

register_cvar("diablomod_version","5.9i PL",FCVAR_SERVER)


Pod dodajemy:

// words event
pcvar_min_time = register_cvar("event_min_time","120.0")
pcvar_max_time = register_cvar("event_max_time","360.0")
pcvar_time = register_cvar("event_time_write","7")
register_clcmd("say","say_handle")
register_clcmd("say_team","say_handle")

set_task(random_float(get_pcvar_float(pcvar_min_time),get_pcvar_float(pcvar_max_time)),"event",666)
// words event


Szukamy:

// Sprite
new sprBeam


Dodajemy pod:

//words
new pcvar_min_time,pcvar_max_time,pcvar_time;
//words


Szukamy:

precache_model("models/diablomod/bm_block_platform.mdl")


Pod dodajemy:

//words event
new cdir[128];
get_configsdir(cdir,charsmax(cdir));
format(dir,charsmax(dir),"%s/events_words.ini",cdir)
precache_sound(win_sound);
precache_sound(draw_sound)
//words event


Na samym koncu dajemy:

public say_handle(id)
{
if(!wpisywac)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_user_team(id) != 2 && get_user_team(id) != 1 )
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new stringsay[192]
read_args(stringsay,192)
remove_quotes(stringsay)
if(!equali(slowo,stringsay))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
remove_task(665);
wpisywac = false;
new name[64];
get_user_name(id,name,63);
ColorChat(0,GREEN,"[Event]^x01 ***^x04 Gratulacje^x03 %s^x04 wygral^x03 XX^x04 expa :) !",name)
client_cmd(0, "spk sound/win_sound.wav")
Give_Xp(id,XX)
message_begin(MSG_ALL,85)
write_byte(id)
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
set_task(7.0,"usun",664)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public usun()
{
client_print(0,print_center,"")
}
public event()
{
new len;
read_file(dir,random(file_size(dir,1)),slowo,127,len)
ile = get_pcvar_num(pcvar_time)
ColorChat(0,GREEN,"[Event]^x01 ***^x03 Kto pierwszy wpisze^x04 [%s]^x03 wygra^x04 XX ^x03expa -^x04 %d^x03 sekund^x01 ***",slowo,ile)
wpisywac = true;
set_task(random_float(get_pcvar_float(pcvar_min_time),get_pcvar_float(pcvar_max_time)),"event",666)
set_task(1.0,"odswiez",665,_,_,"b")
}
public odswiez()
{
ile--;
if(ile <= 0 )
{
wpisywac = false;
ColorChat(0,GREEN,"[Event]^x01 ***^x03 Niestety nikt nie wygral :(^x01 ***")
client_cmd(0, "spk sound/draw_sound.wav")
set_task(7.0,"usun",664)
remove_task(665)
}
else
{
ColorChat(0,GREEN,"[Event]^x01 ***^x03 Kto pierwszy wpisze^x04 [%s]^x03 wygra^x04 XX ^x03expa -^x04 %d^x03 sekund^x01 ***",slowo,ile)
}
}


UWAGA!!
Gdzie XX to ilosc expa

Nastepnie nalezy w:

cstrike/addons/amxmodx/configs/


utworzyc plik:

events_words.ini


W tym pliku wpisujemy slowa, ktore maja się wyświetlać.
Wielkosc liter nie ma znaczenie wyswietla duze, ale po wpisaniu malymi i tak zaliczy nam wyraz.

Cvary:

event_min_time 120.0 - czas najkrotszy po ktorym wyswietli sie event po ostatnim (standard 120 sek - 2 min)
event_max_time 360.0 - czas nadjluzszy po ktorym wyswietli sie event po ostatnim (standard 360 sek - 5 min)
event_time_write 7 - czas na wpisanie slowa


Dzwieki kazdy sobie znajdzie ja niestety swoje utracilem ;[

Zakaz kopiowania bez mojej zgody!
  • +
  • -
  • 4


#139067 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF

Napisane przez Szyfrant w 27.05.2010 16:17

Dołączona grafika


'Szósteczka'



Wersja poradnika: v0.1

WERSJA W FORMACIE .PDF :Załączony plik  AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf   1,16 MB  2105 Ilość pobrań


Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh :D.
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI

Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze



1. Narzędzia Główne

Pasek nawigacji


Dołączona grafika

Menu Admina


Dołączona grafika


a ) Strefa Admina


Dołączona grafika


Dodaj bana On-Line

Dołączona grafika


Klikamy na "Podgląd" wcześniej przez nas wyypowanego.
Kolejnym Krokiem jest wybranie typu bana, powodu i czasu.
Namierzamy Gracza z listy i klikamy "Zbanuj". Jeśli chcemy, aby został wyrzucony natychmiastowo
klikamy dodatkowo "Wykop"




b ) Serwer


Dołączona grafika


Ustawienia Serwera(ów)


Dołączona grafika


Mogę co najwyżej krótko opisać.
1. RCON serwera Gry. niezbędny do zarządzania serwerem od strony WWW
2. MOTD - To co się pokazuje gdy ktoś dostanie bana :D
3. Opóźnienie MOTD - po jakim czasie wyświetli się MOTD
4. Można ustawić "Zestaw powodów banów" do danego serwera (o tym troszkę później).
5. Strefa czasowa -  Różnice w czasie na naszym globie :D
6. Możesz wysyłać komendy z poziomu WWW. Użyć można wcześniej zdefiniowanych bądź własnych
------------------------------



Zarządzanie Powodami Banów


Dołączona grafika


Dość ciekawe rozwiązanie :) Można się pobawić :D
W tej opcji możemy utworzyć Zestawy Powodów Banów.
Po stworzeniu możemy dodać powody i podpiąć pod serwer

1. Tworzymy nowy Zestaw. Posłużę się PRZYKŁADEM (Serwer AIM)
2. Dodajemy nowy powód, możemy dodać ile się nam podoba oraz "Statyczny Czas Bana" - [O tym później] (Konsekwentny w stosunku do Powodu).
3. Następnie klikamy na "Edytuj" koło naszego przykładowego zestawu
4. Ostatnim krokiem jest zaznaczenie, które powody chcemy dodać do danego zestawu
ZAPISUJEMY I GOTOWE ;]
------------------------------





Zarządzanie Adminami AMXModX


Dołączona grafika

1. Wpisujemy Nazwę Admina
2. Hasło Admina (Jeżeli mamy zamiar dać Admina na STEAM ID bądź IP nie musimy nic wpisywać. (Odczyt zależy od FLAG*)
3. Dodajemy Uprawnienia dostępu *
4. Wpisujemy Flagi. *
5. W tym wierszu wpisujemy to na co chcemy dać Admina (STEAM ID, IP, Nazwa
6. Nick Admina (Widoczny na liście Adminów)
7. Opcja do wyboru TAK/NIE. Wybieramy czy chcemy,aby dodany przez nas Admin był widoczny na Liście.
8. NASZE CUDO :D PEŁNA KONTROLA   :spadowa:
Ustawiamy na jaki czas Admin ma być aktywny. Możemy wybrać dowolną ilość dni, bądź zaznaczyć "Na Zawsze" -
(Nie Polecam - Haha   ^^   >D )
9. Zaznaczamy, do którego serwera Admin ma być przypisany. Można zaznaczyć kilka na raz.
10. Hmm, zapewne nie wiecie do czego służy lecz powiadam wam, że jest to opcja niezwykle niezwykła.
Przedstawię pewną sytuację:


Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!

5 minut później

Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!


I teraz, aby zapobiec takim sytuacją stworzony został Statystyczny Czas Bana
Do każdego powodu (czytaj "Zarządzanie Powodami Banów) możemy dopisać Statystyczny Czas Bana.
Gdy zaznaczymy tą opcję, Admin nie będzie mógł samemu wpisać czasu bana tylko automatycznie do każdego powodu
będzie dopisany czas bana (Taki jaki ustawimy lub zostanie załadowany standardowy).

Sprytne co?  PEŁNA KONTROLA   :spadowa:  



*
Flagi i Zezwolenia Dostępu


Dołączona grafika


Ustawienia Admina na serwerze


Dołączona grafika

1. Wybieramy serwer i klikamy "Edytuj serwer"
2. Zaznaczamy czy admin ma być aktywny na serwerze
ZAPISUJEMY I WŁALA :D

------------------------------


c ) Strona


Dołączona grafika


Zarządzanie Administratorami na stronie


Dołączona grafika

1. Wpisujemy nazwę Admina
2. Podajemy E-Mail
3. Hasełko (SILNE :D)
4. Powtarzamy :D
5. Wybieramy Poziom. (O tym później)
6. Klikamy "Dodaj" ... No i można się logować do WWW z nowego konta

------------------------------


Zarządzanie Poziomami Administratorów na stronie

Dołączona grafika


Zarządzanie poziomami jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy ograniczyć dostęp do pewnych funkcji Adminom WWW (NIE AMX'A)

Jak chcemy dodać nowy poziom klikamy na "Nowy poziom" i zaznaczamy opcje,
które chcemy aby były dostępne w danym poziomie. Klikam na "Zapisz"
GOTOWE

Nie będę opisywał opcji poziomów, gdyż jest to tylko kwestia wyboru TAK/NIE i wszystko jest wyraźnie ukazane.
------------------------------



Ustawienia menu użytkownika (Dla Zaawansowanych!!!)


Dołączona grafika


W tym menu możemy edytować nasz Pasek Nawigacji.
Zaznaczyłem kolorami okienka, które są odpowiednikami
Możemy dodać Nowy odnośnik np. Stronę Główną naszej sieci lub zmienić pozycję wyświetlania
Nie będę tego bliżej opisywać gdyż przy większym kombinowaniu, amatorzy (nie chce nikogo urazić) mogą sobie pousuwać menu :D Zaawansowani dadzą sobie z tym radę

------------------------------



Ustawienia strony


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nie ma co opisywać. Wybór opcji TAK/NIE. Wszystko jest jasno pokazane

------------------------------



2. Narzędzia Opcjonalne


d ) Inne


Dołączona grafika


Moduł Administracji


Dołączona grafika


Też nie ma co opisywać. Możemy włączyć/wyłączyć moduł(y) opcją "Aktywny"


Aktualizacja/Wersja


Dołączona grafika

Informacje dotyczące Wersji WWW i pluginu. Dodatkowo załączone Logi zmian :)


Logi


Dołączona grafika


Tutaj możemy usuwać/sprawdzać logi adminów WWW.

Zaczniemy od filtrowania logów:

1. Wybieramy Admina, którego chcemy "podglądnąć"
2. Następnie wybieramy Akcję, którą chcemy zobaczyć kiedy została wykonana
3. Klikamy na "Idź" i pokazuje nam Logi :)

Teraz Usuwanie
Są 2 Opcje:

4. Usuwanie wszystkich logów
5. Usuwanie logów starszych niż  "X" dni (W miejsce X wpisujemy liczbę dni, sprzed których mają być usunięte logi)




e ) Moduły

Dołączona grafika


Standardowo zamieszczony jest jeden moduł Import/Eksport. Więc omówimy tylko jego .


Import/Eksport

Możemy Importować lub Eksportować nasze dane do plików bądź bazy. Zarówno ze starej wersji i nowej .

Dołączona grafika
Dołączona grafika

W największym czerwonym kółeczku u góry znajdują się kopie zapasowe wcześniej przez nas utworzone. Możemy je pobrać na komputer lub usunąć :)

Zapis bazy jako plik sql.

1. Zapis tylko struktury czyli tylko tabeli
2. Usuwa tabele bazy
3. Usuwa całe wiersze. Po prostu nie będzie wyglądało ładnie :D
4. Jeśli zaznaczymy tą opcję Automatycznie otworzy nam się okienko do pobrania pliku

Zapis banów jako plik sql.

Zapisuje wszystkie bany w pliku sql.
5. Patrz pkt. 4.

Import z pliku banned.cfg

6. Wybieramy powód bana który ma być użyty przy imporcie.
7. Wpisujemy Nick zbanowanego gracza. ( Trochę to głupie)
8. Wpisujemy Serwer, tzn "Strona WWW lub Serwer Gry )
9. Data - Wiadomo :D
10. Wybieramy plik z banami  z naszego komputera (cfg.)
NO I IMPORTUJEMY!!

Import z bazy AMXBans 5.x

11. Wpisujemy Adres Hosta starej bazy AMXBansa
12. Następnie Nazwę Użytkownika
13. Potem Hasło
14. Nazwę bazy
15. Tabelę banów (Jeżeli baza była standardowo zainstalowana to najlepiej zostawić)
16. Jak zaznaczymy tą opcję, zostaną importowane tylko bany Permanentne.
17. Gdy zaznaczymy poprzednie bany zostaną usunięte.

Klikamy "Sprawdź połączenie", jeżeli wszystko dobrze klikamy "Import"

18. Jak zaznaczymy tę opcję, wszystkie bany poprzednio przez nas importowane zostaną USUNIĘTE.
19. Po zaznaczeni tej opcji Wszystkie bany będą "Chronione" przed importem.


Eksport do pliku banned.cfg


20. Eksportowane będą bany tylko Permamentne (Na Zawsze)
21. Po zaznaczeniu tej opcji do banów będą dodane ich Powody
22. Patrz pkt. 4.



------------------------------------------------------



Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze


  • +
  • -
  • 86


#335981 [5.9l] Kilkakrotne zjadanie zwłok nekromantą

Napisane przez sebul w 18.12.2011 12:22

Fix dotyczy kilkakrotnego zjadania zwłok nekromantą. Jeśli ktoś ginął, a potem się odradzał, to w momencie gdy zginął już bez odradzania, tworzyło się kilka ciał/trupów i wtedy nekro mógł kilka razy takie zwłoki zjadać. Aby to naprawić wystarczy znaleźć
public task_check_dead_flag(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return

if(pev(id, pev_deadflag) == DEAD_DEAD)
create_fake_corpse(id)
else
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)
}

i zamienić na
public task_check_dead_flag(id) {
if(!is_user_connected(id) || is_user_alive(id))
return;

if(pev(id, pev_deadflag) == DEAD_DEAD)
create_fake_corpse(id);
else
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id);
}

  • +
  • -
  • 6


#261244 GmAMXBans 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL)

Napisane przez Szyfrant w 21.06.2011 14:06

GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL)



Wrzuciłem wszystkie poprawki, poprawiłem trochę tłumaczenia i dodałem poprawnie skompilowane pluginy

Paczka zawiera:


- [GmAMXBans] [FIX] Gracz został wcześniej zbanowany 83 razy by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] [AMXBans] Zaladowano 0 admino z bazy danych by MisieQ

- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] Długie Wczytywanie Strefy Admina by MisieQ

- [GmAMXBans] Import adminów z users.ini by Portek

- [GmAMXBans] Spolszczone Pliki Konfiguracyjne - by Szyfrancik


- [GmAMXBans] check_player.inl::prebanned_check_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by Portek


- Błędne wyświetlanie w Strefie Admina (Styl Default - WEB) by Kawon

- Dodałem również plik admin.txt gdyż była tam literówka związana z ładowaniem adminów Dołączona grafika


Jak czegoś brakuje pisać od razu !! Nie było mnie długo na forum więc mogę nie wiedzieć co zostało poprawione !

INSTALACJA STANDARDOWA

1 # Poprzednia ilość pobrań 873

2 # Poprzednia ilość pobrań: 633

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 85


#333688 Frakcje + Optymalizacja = Jak?

Napisane przez Koniarek w 12.12.2011 20:33

Wiec tak public select_class(id) - tam nic nierobisz

Jak robisz zgodnie z Tutorialem jak Dodac frakcje to natepny public masz public PokazKlasy(id) - tam wlasnie zmieniasz

Moj public:


public PokazKlasy(id) {
if(is_user_bot(id)) return;
new flags[9], text[512], i;
get_cvar_string("diablo_classes", flags, 8);
new keys = read_flags(flags);
formatex(text, 511, "\yWybierz Klase -^n");
for(i=1; i<9; i++) //Tego nigdy nie zmieniaj
{
formatex(text, 511,"%s%s%i.\y %s \wLevel: \r%i^n", text, (keys & (1<<i-1)) ? "\w" : "\r", i, Race[i], player_class_lvl[id][i]);
}
formatex(text, 511,"%s^n\r9. Dalej^n",text)

show_menu(id, keys, text, -1, "Lok")
//show_menu(id, keys, text);
}



#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39455 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323