Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

[5.9l] Kilkakrotne zjadanie zwłok nekromantą

Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.12.2011 12:22

*
Popularny

Fix dotyczy kilkakrotnego zjadania zwłok nekromantą. Jeśli ktoś ginął, a potem się odradzał, to w momencie gdy zginął już bez odradzania, tworzyło się kilka ciał/trupów i wtedy nekro mógł kilka razy takie zwłoki zjadać. Aby to naprawić wystarczy znaleźć
public task_check_dead_flag(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return

if(pev(id, pev_deadflag) == DEAD_DEAD)
create_fake_corpse(id)
else
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)
}

i zamienić na
public task_check_dead_flag(id) {
if(!is_user_connected(id) || is_user_alive(id))
return;

if(pev(id, pev_deadflag) == DEAD_DEAD)
create_fake_corpse(id);
else
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id);
}

  • +
  • -
  • 6
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#2 Mores

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Chudow
Offline

Napisano 18.12.2011 12:48

Oh sebul, sebul. Czego Ty jeszcze nie wyjaśnisz ? :)
sebul (18.12.2011 13:41):
Jest dużo takich rzeczy ^ ^ chociażby na pewno nie wyjaśnię tego jak powstał świat xD

  • +
  • -
  • 1

#3 mianod

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 18.12.2011 13:22

mam takie pytanie wiem ze nie na temat ale powie mi ktos jak dodac dlugi skok do iinej klasy tak aby jak nacisne ctrl przez 3 ek daleko poleci
sebul (18.12.2011 13:39):
Skoro wiesz, że nie na temat, to po co pytasz tutaj?

  • +
  • -
  • 0

#4 *MARIUSZ*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Mazowsze
Offline

Napisano 21.12.2011 21:26

dzięki , I bóg z tobą. Działa.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych