Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Evinek - zdjęcie

Evinek

Rejestracja: 30.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2015 15:53
-----

#141611 knifemaster?!

Napisane przez SzukamProDM w 05.06.2010 08:22

tutaj :


 != get_user_team(id) && weapon == knife)



Musisz zrobic

!= get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)


Edit:


Sr, stronke mialem wczytana wczesniej ale nie odswiezalem patrzac czy ktos dal odp:X
  • +
  • -
  • 2


#140628 3 Pytania

Napisane przez Gość w 02.06.2010 11:15

Drugie było wiele razy na forum...

A co do 3 to mi się wydaje, że tak (lecz głowy nie dam):

Znajdź i usuń poniższe linijki:

register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")

register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")

register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")

register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32],breakable,ent
entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"func_breakable"))
{
breakable=ent1
ent=ent2
}
else
{
breakable=ent2
ent=ent1
}
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)

entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"throwing_knife"))
{
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}



#139197 Nekromanta i plugin

Napisane przez Le0nik w 27.05.2010 20:32

1.Musisz dopisz to

 g_haskit[id] = 1


do

 player_class[id] = Twojaklasa g_haskit[id] = 1

4.Sproboj to dodac w public roundstart

if(player_class[i] == Twoja klasa)
{
fm_give_item(i, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_MP5NAVY, 120)
}

ma to wygladac tak

public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		if(player_class[i] == twoja klasa)
		{
 				fm_give_item(i, "weapon_mp5NAVY")
 				cs_set_user_bpammo(i, CSW_mp5NAVY, 120)
		}
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
		
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

  • +
  • -
  • 1


#138450 Prośby o zrobienie paru rzeczy

Napisane przez LeOn w 25.05.2010 17:27

Sam to mam i działa naucz się dodawać.
  • +
  • -
  • 1


#138225 Prośby o zrobienie paru rzeczy

Napisane przez LeOn w 24.05.2010 19:57

1. nie wiem
2.
case Nekromanta:
		{	
                        show_hudmessage(id, "Twoje HP powiekszylo sie o 25") 
                        change_health(id,30,0,"")
		}
Tak to ma być
3. nie wiem
4. nie wiem
5. w ///////////////////// BOW ///////////////////////// linijka około 1500
dopisz pod tym:
if(player_class[id]==Zabojca)
	{
		player_class[id] = Zabojca
		player_b_jumpx[id] = 2
	}
6. Mogę ci dać już z drugim menu le ci nie pokaże jak bo nie wiem (jak chcesz to pisz na gg 11376564)
7. Co do skrzynek nie wiem
  • +
  • -
  • 1