Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3 Pytania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grubcio

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 02.06.2010 00:27

Witam

A wiec z góry mowie ze używałem opcji "szukaj" lecz nic nie znalazłem jeżeli lecz przeoczyłem coś przepraszam i proszę o linka :)

No to Jak sam dzial mowi "pytania"
to mam 3 do was :)

1. Czy jest ktoś w stanie mi zrobić "reload bar" na kusze , wiem ze istnieje taki bo widziałem na serwerze
2.Czy jest ktoś w stanie mi zrobić taki nie wiem czy to nazwać plugin'em czy co :D ale jeżeli Ninja jest naświetlony to pokazuje mu się taki obrazek Dołączona grafika
wiem ze to jest możliwe bo także widziałem to na jednym z serverow
3.Jak zrobić tak zęby z kuszy oraz rzucając noży nie dało się rozwalać "bs'a","skrzynek"

Użytkownik Grubcio edytował ten post 02.06.2010 00:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.06.2010 11:15

Drugie było wiele razy na forum...

A co do 3 to mi się wydaje, że tak (lecz głowy nie dam):

Znajdź i usuń poniższe linijki:

register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")

register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")

register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")

register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32],breakable,ent
entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"func_breakable"))
{
breakable=ent1
ent=ent2
}
else
{
breakable=ent2
ent=ent1
}
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)

entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"throwing_knife"))
{
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}


#3 Grubcio

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 02.06.2010 11:58

Wszytko Działa co do pytania 3 , tylko jest tak ze noże oraz strzały się odbijaj od skrzynek jeszcze żeby dało rade tak zrobić ze znikaj to by było bardzo milo :)

i jak bym mógł prosić o link do pytania 2 :)

proszę o pomoc w kolejnych pytaniach

i Dziękuję za odpowiedz na inne pytania

Użytkownik Grubcio edytował ten post 02.06.2010 11:59

  • +
  • -
  • 0

#4 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 02.06.2010 12:04

Mnie również interesuje 1 oraz 2. Proszę o odpowiedź

#5 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 02.06.2010 16:11

1. znajdź te funkcje i dodaj tak jak niżej

if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}


{
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
set_renderchange(id)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}



@down uhahahha

Użytkownik Joke edytował ten post 02.06.2010 18:08

  • +
  • -
  • 0

#6 .::PhaNtoMaS::.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:168
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.06.2010 17:21

Co do tego gościa na czerwono nie wiem jak zrobić ale tu masz plugin, który dodaje pake, aktualny stan broni ( czerwony = brak ammo ), zolty = średnio ammo, zielony = duzo ammo.. Tutaj plugin : WeaponIcon - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Co do reszty tak jak mówiłem nie wiem, ale myślę, że można spokojnie przerobić, lub poszukać w googlach / amxx.pl lub po prostu poprosić H@ Serwera, żeby udostępnił wam forum.

Użytkownik Phantomas edytował ten post 02.06.2010 17:21

  • +
  • -
  • 0

#7 Grubcio

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 02.06.2010 18:07

@ Joke dzięki za chęci ale nie działa ;| albo źle zrobiłem bo przy probie kompilacji wyrzuca mi około 26 błędów .. czy mógł byś mi wytłumaczyć dokładnie co i jak?
  • +
  • -
  • 0

#8 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 02.06.2010 19:01

Znajdź
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}


zamiast tego wstaw:

{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}

}




Znajdź:
if(is_user_connected(id)) set_renderchange(id)


Pod tym dodaj:
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)




+ Dołączam się do pierwszego pytania :P


@down to ja nie wiem co ty źle robisz ;]

Użytkownik Joke edytował ten post 02.06.2010 21:50

  • +
  • -
  • 0

#9 Grubcio

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 02.06.2010 20:55

dalej nic :| wyskakuje mi takie coś przy probie kompilacji


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 660
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 955
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 956
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 958
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 959
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1192
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1206
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1207
Error: Undefined symbol "skilltree" on line 1209
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1210
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1237
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1238
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1251
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1254
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1258
Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1260
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1262
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1429
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1430
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1431
Error: Undefined symbol "write_hud" on line 1436
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1447
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1456
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1457
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1460
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1461

Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file C:...........moja ścieżka..............diablo.amx (compile failed).

mimo tego ze żadnego z tych błędów wcześniej nie było ;|
  • +
  • -
  • 0

#10 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 03.06.2010 10:19

Te bledy wynikaja z tego ze gdzies nie zamknales klamry. Poszukaj programy ktory sprawdza poprawnosc klamer. Jest tuataj na forum i nazywa sie bracket_counter.exe
  • +
  • -
  • 0

#11 Grubcio

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 03.06.2010 11:51

Ziutek nie mogę znaleźć programu ... jak byś dal linka bym był bardzo wdzięczny
  • +
  • -
  • 1

#12 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 03.06.2010 14:19

Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych