Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Daimyo - zdjęcie

Daimyo

Rejestracja: 26.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.04.2023 20:16
-----

#214184 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez Gufinsky w 09.02.2011 17:25

Dołączona grafika



Dołączona grafika

- Amxmodx 1.8.2
- Unikalny VIP
- Unikalny /respawn
- Guziki końcowe są już ustawione (DeathRun Timer)
- Dodany ad_manager z funkcja you, która pobiera nick gracza

Dołączona grafika

- Gram na DeathRun'ach od około 2 lat
- Starałem się zrobić tą paczkę jak najlepiej umiem
- Docencie jakoś moją prace
- Mam nadzieję, że się spodoba
- Paczka gotowa do wrzucenia na serwer



Dołączona grafika
Konsola:
sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina)
Czat:
/best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape
/grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje
/speed - dla VIPa zmienia speed
/freeze - kupujemy granat zamrazajcy
fps - komendy na szybsze bh
/info - pokazuje info co posiada vip
/drshop - pokazuje deathrun shop


Dołączona grafika

Spoiler


Plugins.ini

Spoiler



Dołączona grafika

- Wrzucasz wszystko do folderu cstrike
- Restart serwera / mapy
- I gotowe
- Życzę miłej gry



Dołączona grafika


[DeathRun Pack]v1 Linux

http://www7.zippysha...04632/file.html
Dołączona grafika

- Coś nie działa? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś dodać? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś usunąć z paczki? Pisz w tym temacie!
- Jakieś problemy z paczką? Pisz w tym temacie!
- Oceń paczkę! Pisz w tym temacie!
- Jeśli ktoś będzie chciał mogę zrobić MapPack DeathRun








Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.




Edit v1
18.03.12
Pracuję nad wersją v2 deathrun pack'a.
  • +
  • -
  • 60


#223700 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez Gufinsky w 10.03.2011 15:33

Dopisz te cvary:

tjm_join_team 2
tjm_block_change 0

  • +
  • -
  • 4


#219563 Specjalnie dla wybranej klasy.

Napisane przez Goliath w 26.02.2011 17:08

Tak będzie działać, gdyż inteligencja_gracza i inteligencja_klas to 2 różne zmienne i się nie łączą. Jeżeli chcesz, żeby było max tyle, ile wcześniej ustawiłeś niezależnie od inteligencji klasy to zmień:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)

Na:
if(inteligencja_gracza[id] + inteligencja_klas[klasa_gracza[id]] < limit_int)

  • +
  • -
  • 1


#219570 Klasa tylko z nozem

Napisane przez Goliath w 26.02.2011 17:16

(klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa)

Zmień to na:
ma_klase[id]

  • +
  • -
  • 1


#219334 Specjalnie dla wybranej klasy.

Napisane przez Goliath w 26.02.2011 10:15

Już wiem, już wiem. Teraz będzie działać. Wywal to co wyżej ci napisałem. Przed switch(item) dodaj:
	new limit_int;
equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Pan Amadeusz")? (limit_int = 100) : equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Ninja")? (limit_int = 200) : (limit_int = 310)

A teraz zmień:
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}

Na to:
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}

  • +
  • -
  • 1


#219220 Specjalnie dla wybranej klasy.

Napisane przez Goliath w 25.02.2011 20:22

Przed switch(item) dodaj:
	new klasagracza;
klasagracza = cod_get_user_class(id);
new nazwaklasy[33];
cod_get_class_name(klasagracza, nazwaklasy, 32);

Teraz zmień to:
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}

Na:
			if(inteligencja_gracza[id] < equal(nazwaklasy, "Pan Amadeusz")? 100 : 310)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}

Zamiast "Pan Amadeusz" wstaw nazwę swojej klasy, zamiast 100 liczbę punktów dla tej klasy, a zamiast 310 limit dla wszystkich klas.
  • +
  • -
  • 2


#207610 Nick

Napisane przez L0rdS^P0l4K w 20.01.2011 17:27

2. w bazie danych bez zmiany struktury nie zapiszesz więcej niż 32 znaki


Otwórz phpmyadmin'a wybierz swoją bazę danych i wykonaj te 2 polecenia:
ALTER TABLE `amx_amxadmins` CHANGE `username` `username` VARCHAR( 100 );
ALTER TABLE `amx_amxadmins` CHANGE `nickname` `nickname` VARCHAR( 100 )

Oczywiście amx_ czyli prefix możesz mieć inny, wtedy sobie go zmień na twój aktualny.
Otwórz plik
./include/functions.inc.php
Wyszukaj text:
case 'name':
			$msg=check_size($value,$minsize,$maxsize,$prefixlang);
			if($msg) return false;
			return true;
			break;
Zamień na:
case 'name':
			$maxsize = 100;
			$msg=check_size($value,$minsize,$maxsize,$prefixlang);
			if($msg) return false;
			return true;
			break;
Oczywiście tę zmienną maxsize można zmienić, ale nie więcej niż dano przy wcześniejszej edycji struktury tabeli.
  • +
  • -
  • 1


#149988 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez patryk1345 w 07.07.2010 10:51

Diablo Mod 5.9l Poprawiony i edytowany !


Dołączona grafika

Archiwum Diablo.rar (Download na samym końcu postu) rozpakuj i wrzuć zawartość na serwer

Wejdź amxmodx/configs/ i w plugins.ini dopisz na samym końcu:
diablo_200.amxx
diablo_daj_wez.amxx

Dołączona grafika

addons/amxmodx/configs/amxx.cfg:
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 1 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
addons/amxmodx/configs/sql.cfg
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "dbmod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"

0 - Nick
1 - IP
2 - STEAMID

Dołączona grafika

Dodatki:
- Naświetlanie Ninja
- Wskrzeszanie Nekromanty zależne od inta
- Komenda /daj
- Doświadczenie za wygraną runde
- Komenda /exp
- Frakcje (Darmowe i Premium)
- Zablokowane rozwalanie bsow
- Naprawa oslepienie przeciwnika
- Naprawa LJ
- Poprawa spamu przy wejsciu na serwer
- Komenda na dawanie dośw. amx_givexp <nick> <exp>
- Naprawa Arabian Boots
- Naprawa mocy pistoletowych
- Naprawa dawania dośw przez zabicie 1/x HE
- Naprawa "leczacej" miny
- Błąd w logach - set_user_frags i get_user_maxspeed
- Nowe klasy:
a) Imperator - 110 HP (Po naładowaniu nożu - 1/5 HE)
B) Duch - 130 HP (Po naładowaniu nożu - Redukcja obrażen i lekka niewidzialność)
c) Ezreal - 120 HP (Po naładowaniu nożu - Większy dmg i speed)
d) Skoczek - PREMIUM, 150 HP (Po naładowaniu nożu - Funkcja wingow +6)
- Poprawione wszelkie błędy dot. zwiększenia max lv

Niedługo:
- Nowe itemki
- Nowe klasy
- Nowe moce
- Nowe modele oraz dźwięki !
- Nowy sklep

Dołączona grafika

/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/exp (Pokazuje ile expa posiadamy oraz ile nam brakuje)


Download:
http://www.sendspace...9b3fe7073112792



Zakaz kopiowania bez zgody autora.
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników.


  • +
  • -
  • 35


#159814 Co 30 sekund inny cvar

Napisane przez hardbot w 13.08.2010 20:05

zobacz to powinno ci pomóc :P

Spoiler

Załączone pliki




#158395 fs_lazy_precache 1

Napisane przez hardbot w 08.08.2010 18:42

Zobacz to

Załączone pliki




#158389 fs_lazy_precache 1

Napisane przez hardbot w 08.08.2010 18:37

heh a dopisałeś taką nazwę jaka jest pluginu do PLUGINS.INI o_O'


#158355 fs_lazy_precache 1

Napisane przez hardbot w 08.08.2010 17:41

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "FS_LAZY_PRECACHE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"

public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
public client_connect(id) client_cmd(id, "fs_lazy_precache 1")
public client_disconnect(id) client_cmd(id, "fs_lazy_precache 0")


heh :D

Załączone pliki




#131473 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 03.05.2010 21:33

Dobra jeszcze napisze tu, że mam 1/10 szansy na zdobycie itemu jak zabijam ludzi.
I jeszcze jedno bo jak gram np wsparciem ogniowym i dostaje AWP Sniper to dostaje automatycznie Awp a chciałbym żeby tak nie było, ze tylko item działa jak gram na sniperze da rade :D?


W taki razie kod na 1/10 szansy weź sobie od G[o]Q. (Napisał Wyżej)

A co do drugiego - jak założysz nowy temat to ci to jutro zrobię.

03 maj 2010 - 21:33:

a ja mam pytanie (nie będę spamowal nowymi tematami) Jak będę chcial cos zmienic w pluginie i go potem przekompiluje to wszyscy beda mieli od nowa lvl ??


Spamujesz to tutaj postami.

Nie nic się nie zmieni.
  • +
  • -
  • 1


#131463 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 03.05.2010 21:13

QTM_Peyote Mi sie exp nie zampisuje Po zmienie Mapy Nawet jak zrobie Recconect to Nie mam już expa.Pomóż.


Już ktoś tak miał, pomogło włączenie modułu nvault.

03 maj 2010 - 21:14:

Bo jak zdobędę item i np na Wsparciu Ogniowym i zmienię klasę na snipera to item przechodzi też, a chciałbym żeby jak zmieniam klasę to item tracę .
I jak zrobic szanse na item 1/10.?


Znajdź:
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

i zmień na:
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
UsunPrzedmiot(id);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}


Co do tej szansy - jaśniej proszę ;]

NOWE TEMATY ZAKŁADAĆ!
  • +
  • -
  • 1


#131456 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 03.05.2010 21:06

BatonMix - napisz nowy temat.
  • +
  • -
  • 1