Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Daimyo - zdjęcie

Daimyo

Rejestracja: 26.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.04.2023 20:16
-----

Moje posty

W temacie: Spam spreyami

22.03.2011 15:57

dzięki kaszko, oczywiscie reput, dalo by rade to przerobic jednak tylko dla adma powiedzmy z flaga - a (immunited?)

W temacie: CoD Nowy prośba

21.03.2011 16:42

sciagnij inny plugin sklepu. ja mam ten najnowszy z funkcja naprawy - dziala wysmienicie

a z tego item na perki to bardzo prosto w SMA zmieniasz:

register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");

na

register_clcmd("say /item", "KomendaOpisPerku");
register_clcmd("say /itemy", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /items", "OpisPerkow");


zmien

new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");

na

new menu = menu_create("Wybierz Item:", "OpisPerkow_Handle");

i teraz zeby w gornym lewym rogu nie pisalo jaki masz perk tylko item zmien to:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

na to

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);


tyle.

W temacie: Rozdawanie Statystyk

21.03.2011 16:39

w .SMA

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)


(ja mam przerabiane bo sie bawilem ze inna klasa ma inne ograniczenia)

ale masz tam mniejwiecej takie cos:


case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] + inteligencja_klas[klasa_gracza[id]] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD FriendlyServers.pl] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}


i limit_int ustawiasz sobie powiedzmy na 100

(limit_int = 100)

W temacie: Bug Nanosuit

21.03.2011 16:33

albo ustaw w sklepie, zeby po zakupie HP, odświeżalo definicje ze masz perk i bedzie wychodzilo na to ze koles kupi to HP, ale po chwili odświeży mu informacje jaki ma perk i zaraz mu zje to hp... albo przerob plugin perku tak, zeby co - powiedzmy 3 sekundy odświeżalo go i nawet jak kupi, to za 3 sekundy straci. (tak ja robilem bo mi klasa na niewidke nie dzialala i zeby wlasnie odświeżalo, dziala idealnie.)

W temacie: Bug z magazynem na perki

20.03.2011 15:23

oto i on.

Dodano 20 marzec 2011 - 15:23:
oto i on.

Dodano 23 marzec 2011 - 21:17:
pomoze ktos moze? ..