Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bad Day - zdjęcie

Bad Day

Rejestracja: 08.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.01.2013 17:57
-----

#111552 Spadochron (parachute)

Napisane przez tymbark122 w 12.02.2010 22:20

Opis:
Jest to spadochron jakiego znacie;D ale trochę inny...Nie trzeba płacić, sprzedawać itp. Tylko spadochron jest już od START'u za darmo.

Instalacja:
Plik parachute.mdl do cstrike/models
Plik parachute.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik parachute.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting

Cvar'y
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

Wystraczy zmienić mape lub zrestartować Serwer i gotowe;D
Mam nadzieje, że działa ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 97


#73044 Advanced Bullet Damage

Napisane przez Wizzardius w 18.07.2009 15:54

Przedstawiam wam przeróbke popularnego pluginu pokazującego ile hp zadaliśmy i ile Hp nam zabrano, lecz w tej wersji możesz wyłączyć "wallhacka" czyli pokazywanie zadanych obrażen przez ściane ;)

proszę cvary:

amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane

Moduły:
- Fakemeta

Wersja Pluginu:
1.1


http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735

- Oryginalny temat ;)

Plugin sprawdzony, działa w 100%

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 61


#305936 Menu Interpu

Napisane przez Misiaczek ;c w 10.10.2011 17:36

Menu Interpu 0.5
by MisieQ

opis

Witam, przedstawiam wam moją wersje wyboru interpu, wiem że tych pluginów jest miliony ;) ja go robiłem pod siebie i postanowiłem udostępnić :P

screenshot

Informacja która widzą wszyscy Gracze gdy ktoś wybierze interp
Dołączona grafika

Menu które pojawia się graczowi
Dołączona grafika

Kara + Informacja iż nie wybrało się interpu
Dołączona grafika

Informacja o próbie użycia komendy /kara gdy jest się żywym
Dołączona grafika
Informacja o użyciu komendy /kara
Dołączona grafika
wymagane moduly

Hamsandwich

komendy admina

amx_interp <Nick Gracza>

komendy

/kara

instalacja

http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

inne informacje

W pluginie wykorzystano kod z pluginu Migraine autorstwa ConnorMcLeod ;)
Podziękowanie dla DarkGL za poprawienie komendy amx_interp <Nick Gracza>

download
Załączony plik  interp.amxx   12,21 KB  195 Ilość pobrań

Załączony plik  interp.sma   4,92 KB  852 Ilość pobrań
  interp.amxx
  • +
  • -
  • 17


#430762 Zamiast Darmowego AWP/Scouta dostajemy Grawitacje

Napisane przez Misiaczek ;c w 11.07.2012 07:29

Witajcie

Napisałem ten krótki Poradnik, ponieważ dostaję dużo wiadomośći jak takie coś zrobić ;) będe się wzorował na wersji 1.1.0/1.0.7

bf2rank.sma / bf2rank_colorchat.sma
Znadź i usuń
new gPcvarFreeAwp;



Znajdź:
new bool:g_invis[33];

Dodaj Pod
new bool:g_grav[33];



Znadź i usuń
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");


Zapisz i zamknij plik.

events.inl

Znajdź:
set_invis(id);

Dodaj Pod
set_grav(id);


Zapisz i zamknij plik.

ham.inl

Znajdź:
set_invis(id);

Dodaj Pod
set_grav(id);


badgepowers.inl
Znajdź:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}

Dodaj Pod
public set_grav(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if (sniperlevel)
{
new Float:grav
switch(sniperlevel)
{
case 1: grav = 0.9375 //750
case 2: grav = 0.875 //700
case 3: grav = 0.8125 //650
case 4: grav = 0.75 //600
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_grav[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_grav[id] = false;
}

}


Znajdź i usuń
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (5-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}


Zapisz i zamknij plik.

Kompilujemy plugin i gotowe ;]

Jak obliczyć grav == 0.xx aby poprawie to ustawić

Chcemy aby gracz posiadaj np 600 grawitacji

600/800 = 0.75 to wpisujemy 0.75 po == w grav czyli
grav = 0.75


i to b było na tyle ;)
  • +
  • -
  • 1


#432285 BF2 bu MisieQ - przeróbka Hud by Misieq

Napisane przez Jak się nazwać w 15.07.2012 10:08

Plik forwards.inl
Znajdź
et_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
zmień na:
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);

Taki trudny ten angielski?...
  • +
  • -
  • 1


#429973 [ROZWIĄZANE] Przeróbka grawitacji na BF2

Napisane przez Misiaczek ;c w 08.07.2012 19:45

podeślij pliki to ci to zrobie
  • +
  • -
  • 1


#85721 Deagles' Map Management 3.24 - NOWA WERSJA! [29-01-2012]

Napisane przez Szyfrant w 04.10.2009 19:40

Deagles' Map Management 3.24 - NEW


Opis

Aktualnie najlepszy menager zarządzania opcjami Votowania MAP.

Changelog w języku angielsku

Spoiler


Konfiguracja

Cvary
  • dmap_strict 0/1 - (Domyślnie 0) Jeżeli ustawimy na 1 jedynie mapy z mapcycle mogą być nominowane.
  • enforce_timelimit 0/1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu
  • timelimit czyli czasu mapy, kiedy jest ustawione na 1.
  • emptymap_allowed 0/1 - (Domyślnie 0) Aby włączyć / wyłączyć tę funkcję
  • amx_emptymap 0/1 - (Domyślnie "" albo 0 ) Chcesz aby serwer zmieniał na jakąkolwiek mape
  • amx_staytime <sec> - (Domyślnie 0) po ilu sekundach można nominować następną mape
  • amx_idletime <godz> - (Domyślnie 0) Ile godzin gracz nie możę zostać połączony z serwerm
  • nominations_allowed 1/0 - umożliwia godzenie się z nominacjami
  • weapon_delay - Na mapach fy_ itp umożliwia czekanie zanim wezmiesz broń
Nowy Plik Konfiguracjyjny
  • ----dmaptags.ini---------(Opcjonalny)
    Pozwala dodać TAG do danej mapy
Przykład:


;Przykładowe otagowanie
fy_iceworld2k GunGame
de_westwood WC3FT
fun_matrix_revolutions Brak pluginów

de_dust WC3FT
cs_assault_necro Ta mapa jest za***ista

Te tagi będą wyświetlanie przy głosowaniu na następną mapę

Przykładowy wygląd głosowania :
1. fy_iceworld2k (Custom) [GunGame]
2. de_westwood (Custom) [WC3FT]
3. fun_matrix_revolutions (Custom) [Brak pluginów]
4. de_dust [WC3FT]
5. cs_assault_necro (Custom) [Ta mapa jest za***ista]


Multilang
  • BP: Warden, reidark
  • BS: Superstar Games
  • CZ: RTG
  • DE: D o o m, [pc]Raba, Mordekay
  • ES: Spider-Cerdo, mademan, niqo
  • FR: vlad, die-demoneye, teol
  • HU: kiki33hun
  • HR: tomba2k
  • NL: Lorre69, Atmegaown
  • PL: Sylwester, MmikiM
  • RO: dorin2oo7, georgik57,
  • RU: mozart123, lexikon
  • SR: JinX
  • SV: Trut, modernwarfare

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (deagsmapmanager.sma - 107.0 KB) Dołączona grafika deagsmapmanager3.24.zip (171.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł (Ang)
  • +
  • -
  • 21


#379826 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.03.2012 05:46

Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )

Dołączona grafika


Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 6 poziomach: Poczatkujacy, Podstawowy, Weteran, Expert,Profesjonalista, Licencja agenta 007
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale Dołączona grafika
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Dołączona grafika
Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego XP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem SQL/MYSQL) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| CS Flags ] //
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia MySQL ] //
bf2_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Odznaki ] //
bf2_odznaka_hp "10" // Dodatkowe HP za odznake Supportu (Standardowo 10)
bf2_odznaka_szybkosc "15.0" // Dodatkowa Szybkosc za odznake SMG (Standardowo 15)
bf2_odznaka_kasa "150" // Dodatkowa Kasa za odznake Platny Morderaca (Standardowo 150)
bf2_odznaka_grawitacja_1 "0.9375" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 1 (Standardowo 0.9375)
bf2_odznaka_grawitacja_2 "0.875" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 2 (Standardowo 0.875)
bf2_odznaka_grawitacja_3 "0.8125" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 3 (Standardowo 0.8125)
bf2_odznaka_grawitacja_4 "0.75" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 4 (Standardowo 0.75)
bf2_odznaka_grawitacja_5 "0.65625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 5 (Standardowo 0.65625)
bf2_odznaka_grawitacja_6 "0.5625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 6 (Standardowo 0.5625)
bf2_dodatkowy_armor_1 "50" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 1 (Standardowo 50)
bf2_dodatkowy_armor_2 "100" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 2 (Standardowo 100)
bf2_dodatkowy_armor_3 "150" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 3 (Standardowo 150)
bf2_dodatkowy_armor_4 "200" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 4 (Standardowo 200)
bf2_dodatkowy_armor_5 "250" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 5 (Standardowo 250)
bf2_dodatkowy_armor_6 "300" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 6 (Standardowo 300)
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //


Dołączona grafika
say:
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/odznaki4 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.4
/odznaki5 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.5
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

konsola:
bf2_resetstats - resetuje twoje staty

Dołączona grafika

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
bf2_resetserverstats - kasowanie całego rankingu na serwie (dla tego pluginu)




Dołączona grafika

1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}


Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]


3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN Dołączona grafika
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)

bf2_help_url "http://misieq.silema...mxx/bf2webdocs"


4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w bf2rank.sma:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

5. Włączenie kolorowego say. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define KOLOROWY_SAY

zamień na:

#define KOLOROWY_SAY


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

6. Włączenie zapisu na MySQL. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define SQL

zamień na:

#define SQL


dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary Dołączona grafika

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0 | Ustawienia MySQL ] //
bf2rank_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2rank_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2rank_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2rank_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

7. Włączenie V.I.P z BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define VIP_BF2

zamień na:

#define VIP_BF2


dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary Dołączona grafika

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

8. Włączenie Prefixów w BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define PREFIX

zamień na:

#define PREFIX



Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!


Dołączona grafika

W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować. (przykład: C:Program FilesValve)
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Dołączona grafika

CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)


Dołączona grafika

Lista Zmian:
1.5.1a:
* Naprawiono bug cichego chodzenia jak sie ma odznake z SMG
1.5.1:
* Poprawione Menu Vip (Bronie)
* Usunęto <tutor> bo i tak był nie używany
* Usunięto <weapon.inc> czy jak ktoś woli <weapon> zastąpienie tego funkcją z <fun>
1.1.1~1.5.0:
* Masa poprawek i dodatków których az nie chce mi sie wymieniać
1.1.0:
* Usunięcie modułu CStrike Dołączona grafika
* Usunięcie modułu Fun
* Dodanie nowego pliku inl (stock.inl) z dodatkowymi stockami które pomogły zastąpić moduły Fun oraz CStrike Dołączona grafika
1.0.7:
* Łatwiejsza konfiguracja MySQL(osobne cvary)
* Poprawiony cvar bf2_wymus Dołączona grafika
1.0.6:
* Poprawiono numeracje (wcześniej pisało 1.0.4 Dołączona grafika)
* Poprawione ze jak się miało 12 odznak to się nie dostawało pancerza Dołączona grafika
* Poprawiono błąd z dawaniem maksymalnej wartości pancerza
* Poprawiona komenda bf2_resetserverstats
* Poprawiona odznak Assaul Badge(HP) aby dodawała hp tylko w tedy gdy nasza wartość jest mniejsza od tej którą aktualnie mamy(usuwa bugi erroru z vip plugin itp)
* Zmieniono 3 ostatnie odznaki aby można je było zdobyć gdy odznaki są wyłączone
* Zmieniono tryb ładowania danych, na szybszy i aby nie powodował błędów z botam
1.0.5:
* Zamieniono komendy bf2_hud i bf2_shadows na bf2_wymus
* Poprawiono menu
* Poprawiono wymuszanie ustawień
1.0.4:
* Poprawione komendy bf2_hud i bf2_shadows
* Naprawiono błąd cichego chodzenia
* Mała poprawka w plikach pomocy
1.0.3:
* Poprawka odznaki odpowiedzialnej za dawanie HE oraz optymalizacja owego kodu
* Dodanie wymuszanie cl_shadows (mozna to wylaczyc Dołączona grafika) bf2_shadows "0" [0-Wylaczone | 1-Wlaczone]
* Dodanie przycisku Wstecz w menu
* Lekkie zmiany w menu Dołączona grafika
* Dodanie pliku .amxx z colorchatem aktywnym
* Zmieniony opis jednej z odznak
1.0.2:
* Usunięcie starej definicji semicolon
* Male poprawki w menu
* Mini poprawka błędu z 1.0.1
1.0.1:
* Naprawiono zapis odznaki Profesjonalista
* Poprawiona mały błąd wywołujący error
* Poprawiono informacje o ilosci zdobytych odznak
1.0:
* Naprawiony błąd z zapisame nvalut
* Dodano Kolorowy Say
* Poprawka kilku błędów
* Dodanie 21 rangi "Marszalek Polski"
* Dodanie 4 Poziomu odznak "Profesjonalista"
* Dodanie komendy "/gracze" ktorej brakowało Dołączona grafika
* Dodanie wymuszanie hudcenterid "1" (mozna to wylaczyc Dołączona grafika) bf2_hud "0" [0-Wylaczone | 1-Wlaczone]
* Poprawione pliki pomocy
* Dodanie colorchat.inc do paczki
* Mod bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v1.5.3 by pRED*

Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać Dołączona grafika

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona

Dołączona grafika


Archwium Spakowane jest 7Zip'em tak więc proszę to tez 7Zip'em wypakowywać albo błąd będzie

Zakaz kopiowania Moda na inne fora. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 56


#366007 Colobot - Czyli zaczynanie programowania

Napisane przez DarkGL w 17.02.2012 17:05

Czym jest Colobot ?
Według wikipedii

edukacyjna strategiczna gra czasu rzeczywistego z elementami programowania, wyprodukowana przez Epsitec i wydana w 2001 roku przez Alsyd. Jej kontynuacja pod nazwą Ceebot ukazała się w 2005 roku.
Program uzyskał rekomendację[1] Ministerstwa Edukacji i Nauki jako środek dydaktyczny na poziomie gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych w zakresie nauki tworzenia algorytmów oraz opanowania reguł programowania i składni typowych dla języków C++ i Java.


Oficjalna strona gry COLOBOT: A new 3D real time game of strategy and adventure
I kolejna strona na temat gry http://pl.wikibooks....t_nieoficjalnie

Jak możemy przeczytać jest to gra która może pomóc nam opanować reguły programowania oraz dać podstawy pod programowanie w C++ i Java

W Colobot mamy możliwość programowania robotów w języku C-BOT Pisząc o programowaniu mam na myśli zapisanie poleceń typu idź , leć , weź coś jeśli itp. C-BOT pozwala zapoznać się też z instrukcjami if , else , break , return oczywiście możemy w nim tworzyć zmienne funkcje itp. jak widać jest to dobra podstawa pod dalsze programowanie a to że odrazu widzimy efekty naszych prac stanowi bardzo dobrą motywacje więc jeśli masz młodszego brata czy siostrę zainteresuj go tą grą być może wkręci się w programowanie :)

Przykładowy kod:
extern void object::SzukTyt()
{

		object item; // deklaracja zmiennej

		item = radar(TitaniumOre); // znajdź położenie rudy tytanu
		goto(item.position); // idź do rudy tytanu
		grab(); // podnieś ją

		item = radar(Converter);
		goto(item.position);
		drop(); // upuść rudę tytanu
		move(-2.5); // cofnij się 2,5 metra

}

Tak dla ułatwienia kody do gry:
W celu wpisania kodów wciśnij klawisze Ctrl+Break. W lewym górnym narożniku ekranu wyświetli się pole tekstowe, w które można wpisać któryś z poniższych kodów. Po wpisaniu kodu należy wcisnąć klawisz ENTER. Ponowne wpisanie niektórych kodów dezaktywuje je.

winmission - wygrana misji
lostmission - przegrana misji
fullpower - naładowanie do pełna ogniwa elektrycznego, ostudzenie silnika i odnowienie osłony
fullenergy - naładowanie do pełna ogniwa elektrycznego
fullshield - naprawa osłony
fullrange - ochłodzenie reaktora
fly - umożliwia latanie
nolimit - możliwość wyższego wznoszenia się robotami latającymi i astronautą
addfreezer - silnik robota latającego dłużej się przegrzewa (dla każdego robota kod ten musi być wpisany osobno)
addhusky - zmniejsza wrażliwość osłony (czyli np. dłużej może być atakowany)
allresearch - wszystkie roboty są dostępne
allmission - wszystkie misje są dostępne
showsoluce - wszystkie rozwiązania misji są dostępne
invradar - mapa działa jak po wybudowaniu radaru
selectinsect - pozwala sterować wrogiem (lub zabezpieczonym robotem, np. w ćwiczeniach) tak jak zwykłym robotem
photo1 - swobodne oglądanie otoczenia kamerą "przyklejoną" do gruntu (obraz można przybliżać i oddalać za pomocą klawiszy [+] i [-] na klawiaturze numerycznej
photo2 - to samo, ale nie widać mapy ani panelu z informacjami o zaznaczonym robocie
Ponowne wpisanie photo1 lub photo2 wyłącza tryb przeglądania
showstat - wyświetlenie w rogu ekranu informacji technicznych: liczby klatek na sekundę, generowanych trójkątów i trybu graficznego
showpos - wyświetlenia w rogu ekranu pozycji aktywnego obiektu. Działa tylko przy włączonym showstat.

W czasie gry dostajemy pod klawiszem F1 mamy informacje o poleceniach itp.

Filmik z gry z przykładowym skryptem ;)
http://www.youtube.com/watch?v=PnxKO9j3018

Co robią instrukcje aim , fire i turn to się pewnie domyślacie :P

Download
www.darkgl.amxx.pl/Colobot_PL.rar
  • +
  • -
  • 18


#319392 [ROZWIĄZANE] [BF2] Zablokowanie scout'a

Napisane przez Fili:P w 08.11.2011 16:54

Łap kod:

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
switch(sniperlevel)
{
case LEVEL_BASIC: set_pev(id, pev_gravity, 0.8);
case LEVEL_VETERAN: set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
case LEVEL_EXPERT: set_pev(id, pev_gravity, 0.4);
case LEVEL_PROFESIONAL: set_pev(id, pev_gravity, 0.2);
}

givenitem = true;
}


0.8, 0.6, 0.4 i 0.2 to grawitacja.
  • +
  • -
  • 1


#232959 Deathrun Time Rank Stats

Napisane przez R3X w 03.04.2011 18:42

Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 11