Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Zamiast Darmowego AWP/Scouta dostajemy Grawitacje

battlefield2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 11.07.2012 07:29

Witajcie

Napisałem ten krótki Poradnik, ponieważ dostaję dużo wiadomośći jak takie coś zrobić ;) będe się wzorował na wersji 1.1.0/1.0.7

bf2rank.sma / bf2rank_colorchat.sma
Znadź i usuń
new gPcvarFreeAwp;



Znajdź:
new bool:g_invis[33];

Dodaj Pod
new bool:g_grav[33];



Znadź i usuń
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");


Zapisz i zamknij plik.

events.inl

Znajdź:
set_invis(id);

Dodaj Pod
set_grav(id);


Zapisz i zamknij plik.

ham.inl

Znajdź:
set_invis(id);

Dodaj Pod
set_grav(id);


badgepowers.inl
Znajdź:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}

Dodaj Pod
public set_grav(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if (sniperlevel)
{
new Float:grav
switch(sniperlevel)
{
case 1: grav = 0.9375 //750
case 2: grav = 0.875 //700
case 3: grav = 0.8125 //650
case 4: grav = 0.75 //600
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_grav[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_grav[id] = false;
}

}


Znajdź i usuń
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (5-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}


Zapisz i zamknij plik.

Kompilujemy plugin i gotowe ;]

Jak obliczyć grav == 0.xx aby poprawie to ustawić

Chcemy aby gracz posiadaj np 600 grawitacji

600/800 = 0.75 to wpisujemy 0.75 po == w grav czyli
grav = 0.75


i to b było na tyle ;)
  • +
  • -
  • 1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych