Original Authors :
jakowskiuki - Creator
KaBoom06 - Editor



Jesli masz inny pomysl dokoncz mape sam

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez jakowskiuki
w 16.02.2012 15:48
Napisane przez jakowskiuki
w 07.06.2010 14:59
Napisane przez jakowskiuki
w 15.05.2010 16:13
Napisane przez jakowskiuki
w 10.05.2010 18:25
Napisane przez jakowskiuki
w 05.05.2010 17:20
Napisane przez jakowskiuki
w 06.04.2010 19:00
public client_PostThink( id ) { if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id) if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id)) { if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id) else set_pev(id,pev_watertype,-3) } }
public client_PostThink( id ) { if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id]==Nazwa) Postthink_Doubeljump(id) if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id)) { if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id) else set_pev(id,pev_watertype,-3) } }
public Prethink_Doublejump(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]) { dojump[id] = true jumps[id]++ return PLUGIN_HANDLED } } if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumps[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_HANDLED }
public Prethink_Doublejump(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==Nazwa && jumps[id] < 1)) { dojump[id] = true jumps[id]++ return PLUGIN_HANDLED } } if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumps[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_HANDLED }
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwa) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
Napisane przez jakowskiuki
w 06.04.2010 18:24
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==nazwaklasy && jumps[id] < 1))
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)
Napisane przez jakowskiuki
w 28.03.2010 13:21
Napisane przez jakowskiuki
w 17.03.2010 23:51
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Napisane przez jakowskiuki
w 17.03.2010 15:39
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij") new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public select_rune_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) return PLUGIN_HANDLED } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
Napisane przez jakowskiuki
w 23.02.2010 16:21
Napisane przez jakowskiuki
w 20.02.2010 23:14
Napisane przez jakowskiuki
w 20.02.2010 19:02
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razemDiablo Mod 5.9l [SQL] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Napisane przez jakowskiuki
w 08.02.2010 13:42
Napisane przez jakowskiuki
w 07.02.2010 15:32