Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

jakowskiuki - zdjęcie

jakowskiuki

Rejestracja: 06.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.02.2012 16:01
***--

#365445 Deathrun_Minecraft

Napisane przez jakowskiuki w 16.02.2012 15:48

Deathrun_Minecraft


Original Authors :
jakowskiuki
- Creator
KaBoom06 - Editor

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jesli masz inny pomysl dokoncz mape sam ;) (Oryginalnie mapa miala miec dwie sciezki: http://newdiablomod....s-rmf-download/ )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#142444 Level na steam id

Napisane przez jakowskiuki w 07.06.2010 14:59

diablo_sql_save "2" // tutaj wybieramy jedną z poniższych opcji na co chcemy aby zapisywało exp graczy.

// 0 - nick 

// 1 - ip 

// 2 - steam id

  • +
  • -
  • 2


#135328 Szukam nazw broni,

Napisane przez jakowskiuki w 15.05.2010 16:13

CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 1


#133893 Kilka pytań dotyczących lvl i klas.

Napisane przez jakowskiuki w 10.05.2010 18:25

Masz w zalaczniku :]
  • +
  • -
  • 1


#132077 Hp

Napisane przez jakowskiuki w 05.05.2010 17:20

Tu sie zmienia :]

new race_heal[XX] = { 100,125,150,125,140,155,115,170,145 }

  • +
  • -
  • 1


#123782 Double Jump

Napisane przez jakowskiuki w 06.04.2010 19:00

Ok odnowa :]

To :

public client_PostThink( id )
{
	if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
			if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
			else set_pev(id,pev_watertype,-3)
	}
	
}

Na to :

public client_PostThink( id )
{
	if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id]==Nazwa) Postthink_Doubeljump(id)
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
			if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
			else set_pev(id,pev_watertype,-3)
	}
	
}

To :

public Prethink_Doublejump(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
	{
		if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
		{
			dojump[id] = true
			jumps[id]++
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumps[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Na to :

public Prethink_Doublejump(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
	{
		if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==Nazwa && jumps[id] < 1))
		{
			dojump[id] = true
			jumps[id]++
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumps[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


To :

if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
	if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)

Na to :

if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwa) Prethink_Doublejump(id)
	if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)

  • +
  • -
  • 1


#123775 Double Jump

Napisane przez jakowskiuki w 06.04.2010 18:24

Znajdz :

if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

Zamien na :

if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==nazwaklasy && jumps[id] < 1))

Znajdz :

if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

Zamien na :

if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)

Znajdz :(Drugi raz)

if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

Zamien na :

if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)

I powinno dzialac :)
  • +
  • -
  • 1


#121172 Kilka bugów i poprawki diablo mod 5.8d

Napisane przez jakowskiuki w 28.03.2010 13:21

Masz :

Naprawa LongJump - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Fixy do diablo! Zanim napiszesz zajrzysz czy nie ma rozwiązania. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#119419 Żółte menu, nekromanta i /rune

Napisane przez jakowskiuki w 17.03.2010 23:51

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

I jak masz

\y(dalszy text bedzie zolty)Sklep z runami - ^n\w(Od tego "\w" dalszy text bedzie bialy)1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r(Od tego "\r" dalszy text bedzie czerwony)$5000^n

Dodajesz przed jakims textem :)

\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej

  • +
  • -
  • 1


#119292 Żółte menu, nekromanta i /rune

Napisane przez jakowskiuki w 17.03.2010 15:39

public buyrune(id)

{

	new text[513] 

	

	format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij") 

	

	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)

	show_menu(id, keys, text) 

	return PLUGIN_HANDLED  

} 





public select_rune_menu(id, key) 

{ 

	switch(key) 

	{ 		

		case 0: 

		{	

			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))

				return PLUGIN_HANDLED

			award_item(id,0)

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		case 1:

		{

			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))

				return PLUGIN_HANDLED

			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20

			Give_Xp(id,exp)

			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		case 9: 

		{	

			return PLUGIN_HANDLED

		}

		



	}

	

	return PLUGIN_HANDLED

}

  • +
  • -
  • 1


#114110 DB Mod 5.9l

Napisane przez jakowskiuki w 23.02.2010 16:21

Bo zablokowales ja w cvarach :)

diablo_classes abcdefghi
  • +
  • -
  • 1


#113497 Itemy

Napisane przez jakowskiuki w 20.02.2010 23:14

Dopisz do pliku znajdujacego sie pod ta sciezka cstrike-->addons--->amxmodx-->configs-->amxx.cfg i dopisz na koncu
diablo_durability 4
Jasniej sie juz chyba nieda :)
  • +
  • -
  • 1


#113434 Itemy

Napisane przez jakowskiuki w 20.02.2010 19:02

diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
Diablo Mod 5.9l [SQL] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#110520 DiabloMod 5.9L

Napisane przez jakowskiuki w 08.02.2010 13:42

diablo_sql_host cs-krwawa-arena.xaa.pl
diablo_sql_user cskrwawa_Golden
diablo_sql_pass *******
diablo_sql_database cskrwawa_diablomod
diablo_sql_table dbmod_tablet
diablo_sql_save 0

Moze bez
""

  • +
  • -
  • 1


#110358 [Szukam] Pluginu ad_manager.amxx ?

Napisane przez jakowskiuki w 07.02.2010 15:32

Autoresponder/Advertiser - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Ten plugin wyswietla tekst losowo co jakis czas.

Lub to http://amxx.pl/welco...v11b-t6089.html
  • +
  • -
  • 1