Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DB Mod 5.9l


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.02.2010 14:30

Witam. Mam kilka pytań.

1. Dodałem nową klasę, ale jak w grze próbuje ją wybrać, to jest, ale nei da się wybrać, jest taka szara.
2. Jak dodać nowe moce dla klasy?
3. Jak wbudować w klasę, że np leczy się co 5 sekund z nożem?
4. Jak zrobić baze danych z DiabloModa 5.8d a DiabloMod z 5.9l?

Proszę o dokładne opisy, bo jestem zielony.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.02.2010 16:26


#2 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 23.02.2010 16:21

Bo zablokowales ja w cvarach :)

diablo_classes abcdefghi
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.02.2010 16:26

Racja, ale co z resztą pytań, odpowie ktoś?

Oraz takie itemy:

Kusza Łowcy
Właściwość: Gracz dostaje kusze Łowcy i 25 inteligencji

Latarka Maga
Właściwość: Gracz dostaje latarke maga

Takie błędy przy kompilacji:

Dołączona grafika

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.02.2010 16:38


#4 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.02.2010 16:39

http://amxx.pl/search.html

na pewno znajdziesz odpowiedzi.

Wklej sma - jasnowidzow tutaj nie ma.

Użytkownik Nosek edytował ten post 23.02.2010 16:39

  • +
  • -
  • 0

#5 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 24.02.2010 12:18

tak jak napisał kolega wyżej daj sma <_<
I chyba zgubiłeś gdzieś klamre ^D^

Proszę o dokładne opisy, bo jestem zielony.

To nie ma co się zabierać samemu za nowe moce.
3. Leczenie możesz wgrać wzorując się na działaniu noża u innych klas i biorąc funkcję z totemów leczących.
4. Nie wiem czy bazy danych nie są czasem takie same tzn działają z tym i z tym diablo ^_-

Użytkownik KoRnY edytował ten post 24.02.2010 12:19

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2010 14:10

Dodaje załącznik z *.sma.

Załączone pliki


Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 24.02.2010 14:10


#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 24.02.2010 17:06

Ja mogę ci dodać moce do klasy ale będą one wypisane w /item niestety ;/
i nie na nożu.
  • +
  • -
  • 0

#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2010 17:07

Ja mogę ci dodać moce do klasy ale będą one wypisane w /item niestety ;/
i nie na nożu.


Ale będą one wpisane w klase?

#9 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 24.02.2010 17:57

Nie zrozumiałeś :)
Dodaje ci np. moc dodawania 50 hp na 5 sec. do danej klasy.
I zawsze jak wpiszesz /item choć nie będziesz miał żadnego itemu będzie ci tam pisać:
"Dodaje ci 50 hp co każde 5 sec możesz postawić totem" czy coś w tym stylu :P
  • +
  • -
  • 1

#10 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2010 18:39

Nie zrozumiałeś :)
Dodaje ci np. moc dodawania 50 hp na 5 sec. do danej klasy.
I zawsze jak wpiszesz /item choć nie będziesz miał żadnego itemu będzie ci tam pisać:
"Dodaje ci 50 hp co każde 5 sec możesz postawić totem" czy coś w tym stylu :P


Bd mógł mieć item ten i jeszcze jeden? Czy jak?

#11 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 24.02.2010 19:40

No ten item będzie miał wbudowany...do danej klasy.
  • +
  • -
  • 1

#12 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2010 19:40

No ten item będzie miał wbudowany...do danej klasy.



To wejdź na gadu. Musze z Tobą pogadać. xD

A co z tą klasą?

#13 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 25.02.2010 14:59

hmm...
Jeśli się nie mylę to po wpisaniu /drop , dana klasa straci tą moc! :confused:
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.02.2010 15:52

Korny nie koniecznie bo wystarczy mu ją znów dać :]
A żeby nie było problemu z tym że jest w info o przedmiocie
To Nowa zmienna globalna zerowana na początku menu i przy wybraniu klasy przypisywana wartość do tego warunek przy aktywowaniu danej mocy || globalna[id/attacker_id/kid/vid/etc] :F
  • +
  • -
  • 0

#15 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 25.02.2010 16:38

yyyyyyy ;>

tak tak masz racje :lol:
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#16 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.02.2010 18:37

Po wpisaniu /drop nic nie wypada!!!POTWIERDZAM sprawdzałem na serwerze !:)
  • +
  • -
  • 0

#17 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 25.02.2010 19:04

Racja, nic nie wypada.

Dobra, zrobiłem tak:

Gravitacja:

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}

Zamień to na

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else if (plater_class[id] == Twoja Klasa)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3)  // < tu zmień
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}


Ale archy nie działają na tą postać.. ;<

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 25.02.2010 19:23


#18 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.02.2010 19:26

No prościej rzecz ujmując:
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna :]
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd ^D^
  • +
  • -
  • 1

#19 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 25.02.2010 19:49

Gdybym jeszcze cokolwiek z tego wiedział. Jestem kompletnie w tym zielony i tak dziwie się, że zrobiłem nową klasę+zmiane grawitacji ; <

@Edit

A jakbym grawitację dodał do public call_cast(id):


case Cziter:
{
show_hudmessage(id, "[Cziter] +5 do wyzszego skoku")
player_b_gravity[id] = 5
}

To archy by działały?

A jak jest zrobione, że na ninji działają archy?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 25.02.2010 20:02





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych