Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Double JumpJak to zrobić :D?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.04.2010 17:09

Witam, dodałem własną klasę hajter. Chciałem dodać do niej Double Jumpa i mam pare
1.Jaki jest skrypt na double jumpa bo ja znalazłem cos takiego
new player_b_jumpx[33] = 1
2. Jak to dodać :D
  • +
  • -
  • 0

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.04.2010 17:42

Chodzi Ci o cos takiego, ze klasa bedzie mogla podskoczyc w locie?

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 06.04.2010 17:42

  • +
  • -
  • 0

#3 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.04.2010 17:46

tak : P
  • +
  • -
  • 0

#4 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 06.04.2010 18:24

Znajdz :

if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

Zamien na :

if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==nazwaklasy && jumps[id] < 1))

Znajdz :

if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

Zamien na :

if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)

Znajdz :(Drugi raz)

if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

Zamien na :

if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)

I powinno dzialac :)

Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 06.04.2010 18:25

  • +
  • -
  • 1

#5 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.04.2010 18:50

wszystko zrobiłęm jak kazałes ale nie działa ; /
  • +
  • -
  • 0

#6 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 06.04.2010 19:00

Ok odnowa :]

To :

public client_PostThink( id )
{
	if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
			if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
			else set_pev(id,pev_watertype,-3)
	}
	
}

Na to :

public client_PostThink( id )
{
	if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id]==Nazwa) Postthink_Doubeljump(id)
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
			if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
			else set_pev(id,pev_watertype,-3)
	}
	
}

To :

public Prethink_Doublejump(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
	{
		if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
		{
			dojump[id] = true
			jumps[id]++
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumps[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Na to :

public Prethink_Doublejump(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
	{
		if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==Nazwa && jumps[id] < 1))
		{
			dojump[id] = true
			jumps[id]++
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumps[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


To :

if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
	if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)

Na to :

if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwa) Prethink_Doublejump(id)
	if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)

Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 06.04.2010 19:01

  • +
  • -
  • 1

#7 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.04.2010 19:10

ok tera działa :D masz + a powiedz umiałbys zrobić jeszcze mu redukcje obrazen np o 30??
  • +
  • -
  • 0

#8 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 06.04.2010 19:13

Chodzi o redukcje obrazen jak w itemie czy jak ma sie zrecznosc?
  • +
  • -
  • 0

#9 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.04.2010 19:14

Dodanie do tej klasy w tym wypadku: Hajter że ma ciągle redukcje obrażen o 25% np czyli jak ktos trzasnie dyńke zabiera 100 to z tym zabierze o 30% mniej ale doliczy np do tego jak ktos ma 45zrecznosci czyli łącznie będzie 75%
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych