Original Authors :
jakowskiuki - Creator
KaBoom06 - Editor



Jesli masz inny pomysl dokoncz mape sam
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez jakowskiuki
w 16.02.2012 15:48



deathrun_minecraft_v1.rar 525,26 KB 96 Ilość pobrań
Napisane przez jakowskiuki
w 07.06.2010 14:59
Napisane przez jakowskiuki
w 15.05.2010 16:13
Napisane przez jakowskiuki
w 10.05.2010 18:25
Napisane przez jakowskiuki
w 05.05.2010 17:20
Napisane przez jakowskiuki
w 06.04.2010 19:00
public client_PostThink( id )
{
if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)
if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
{
if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
else set_pev(id,pev_watertype,-3)
}
}public client_PostThink( id )
{
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id]==Nazwa) Postthink_Doubeljump(id)
if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
{
if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
else set_pev(id,pev_watertype,-3)
}
}public Prethink_Doublejump(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}
}
if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumps[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_HANDLED
}public Prethink_Doublejump(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==Nazwa && jumps[id] < 1))
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}
}
if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumps[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_HANDLED
}if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwa) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
Napisane przez jakowskiuki
w 06.04.2010 18:24
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==nazwaklasy && jumps[id] < 1))
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)
Napisane przez jakowskiuki
w 28.03.2010 13:21
Napisane przez jakowskiuki
w 17.03.2010 23:51
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Napisane przez jakowskiuki
w 17.03.2010 15:39
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w2. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez jakowskiuki
w 23.02.2010 16:21
Napisane przez jakowskiuki
w 20.02.2010 23:14
Napisane przez jakowskiuki
w 20.02.2010 19:02
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razemDiablo Mod 5.9l [SQL] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Napisane przez jakowskiuki
w 08.02.2010 13:42
Napisane przez jakowskiuki
w 07.02.2010 15:32



Moja zawartość