Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Krejzol - zdjęcie

Krejzol

Rejestracja: 01.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2011 19:54
-----

#216597 Moc trzęsienie ekranu

Napisane przez Jagoda w 17.02.2011 08:34

Dzisiaj pokaże jak zrobić moc która trzęsie ekranem przeciwnika
no to jazda


znajdz

new player_b_illusionist[33] = 1

dodaj pod

new player_b_shake[33] = 1

znajdz

new player_dmg[33]

dodaj pod

new c_shake[33]

znajdz

add_bonus_redirect(id)

dodaj pod

add_bonus_shake(attacker_id,id)

znajdz

player_b_sniper[id] = 0

dodaj pod

player_b_shake[id] = 0

znajdz

if (player_b_explode[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_explode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz w promieniu ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," zadaje 75 obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>")
}

dodaj pod

if (player_b_shake[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_shake[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Ze przciwnikowi zacznie sie trzesc ekran<br>")
}

znajdz

case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

dodaj pod

case 69:
{
player_item_name[id] = "Trzesienie"
player_item_id[id] = rannum
player_b_shake[id] = random_num(2,4)

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i ze przeciwnikowi zacznie sie trzesc ekran",player_item_name[id],player_b_shake[id])

}

znajdz

new rannum = random_num(1,68)

zamien na

new rannum = random_num(1,69)

znajdz

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}

pod dodaj

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||c_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
else if (random_num(1,c_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

w public select_class_menu(id, key) po g_haskit[id] = 0 dodaj

c_shake[id] = 0

a w klasie naprzyklad

case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}

dodaj

case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
c_shake[id] = 3 ///to wtedy bedzie 1/3 szans
}

Dziekuje za uwagę !!


#216601 Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi

Napisane przez Jagoda w 17.02.2011 08:48

Witam dziś pokaże jak zrobić item + moc dla klasy która wyrzuca broń przeciwnikowi
no to zaczynamy

znajdz

new player_b_mine[33] = 1

dodaj pod
znajdz

new player_b_drop[33] = 1

znajdz

new player_dmg[33]

pod dodaj

new c_drop[33]

znajdz

player_b_mine[id] = 0

dodaj pod

player_b_drop[id] = 0

znajdz

if (player_b_explode[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_explode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz w promieniu ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," zadaje 75 obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>")
}

dodaj pod

if (player_b_drop[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_drop[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Na wyrzucenie broni przeciwnikowi<br>")
}

znajdz

case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

pod dodaj

case 69:
{
player_item_name[id] = "Wywal bron"
player_item_id[id] = rannum
player_b_drop[id] = random_num(4,8)

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i Szans Na wrzucenie broni przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_drop[id])

}

znajdz

new rannum = random_num(1,68)

zamien na
znajdz

new rannum = random_num(1,69)

znajdz

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}

pod dodaj

public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

znajdz

if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}

pod dodaj

if(player_b_drop[id]>0)
{
if(player_b_drop[id]>5) player_b_drop[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_drop[id]>2) player_b_drop[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_drop[id]>1) player_b_drop[id]-=random_num(-1,1)
}

Teraz w public select_class_menu(id, key){
po

g_haskit[id] = 0

dodaj

c_drop[id] = 0

Teraz w klasie np

case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}

dodaj c_drop[id] = 3 ///moc bedzie 1/3 szans

[sma]
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
c_drop[id] = 3
}

Dziekuje za uwagę jeśli coś nie działa proszę pisać w poście :D


#209446 System Many, Punktów, Złota

Napisane przez dRaq w 26.01.2011 01:09

musisz dorobic sklep, postaram sie wieczorem dodac co i jak.
  • +
  • -
  • 2


#215948 Pytania dotyczące klas

Napisane przez FreZZy w 14.02.2011 23:57

ja bym dał

if(player_class[id] == Twoja_Klasa && random_num(1,6) == 1)


#215867 Ewolucje

Napisane przez Drewno. w 14.02.2011 19:57


Możesz zrobić to tak:

w public Give_xp(id,amount) pod:


player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}



dodajesz:

if(player_lvl[id] > 40 && player_class[id] == Mag)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Ewoluowales w Arcymaga!")
Race[player_class[id] == Mag] = Arcymag
moc[id] = 1 // tu przypisujesz jakas zmienna(moc) odpowiadającą za dodatkowy skill
}



#215305 Za długa linijka

Napisane przez dRaq w 13.02.2011 01:11

Witam, jak rozwiązać problem zbyt długiej linijki tworzenia rekordów i zapisu do MySQL w diablo ? Prosiłbym o konkretny przykład
  • +
  • -
  • 0


#215307 Za długa linijka

Napisane przez Knopers w 13.02.2011 01:24

Jak rozłożyć tabele by nie wyskakiwał błąd.. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Błąd w kompilacji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tyle tego było Pffff.
  • +
  • -
  • 2


#215334 Za długa linijka

Napisane przez Knopers w 13.02.2011 10:00

Tam są 2 sposoby wypróbuj ten 2-gi .
  • +
  • -
  • 2


#215327 Za długa linijka

Napisane przez Knopers w 13.02.2011 09:15

Najwyraźniej źle zrobiłeś :giggle:
  • +
  • -
  • 1


#215310 Za długa linijka

Napisane przez dRaq w 13.02.2011 02:20

tylko jak tak zrobiłem, to mi podczas gry wywala errory we wszystkich funkcjach od MySQL
  • +
  • -
  • 0


#214543 Brak jakiego kolwiek menu

Napisane przez Kusek w 10.02.2011 19:27

zapodaj error logi
+ sma
  • +
  • -
  • 1


#214280 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 09.02.2011 20:36


new c_oslepienie[33]
new c_kasa[33]

Public public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage) zmieniasz na:

{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
if (c_oslepienie[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,c_oslepienie[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}


public add_money_bonus(id)zmieniasz na:

{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]/4*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]/4*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
if (c_kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - c_kasa[id]+player_intelligence[id]/4*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]/4*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}



Później dodajesz w menu i roundstart te zmienne
  • +
  • -
  • 1


#214238 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 09.02.2011 19:39

W zasadzie będzie działać, ale upierdliwy sposób, ten wyżej lepszy ;D
  • +
  • -
  • 1


#214019 Pytania dotyczące klas

Napisane przez KariiO w 08.02.2011 21:11

Daj warunek że jeżeli ma "tą" flagę ma inne max skille a jak nie to standardowe czy jakie tam chcesz...
Wygląda to mało skomplikowanie:
Warunek na 4 max skille + powpisywanie...
  • +
  • -
  • 1


#213997 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 08.02.2011 20:04

czy tu czy w jakimś publicu, i tak byś zapewne musiał zdefiniować to wszystko, więc nie mam co sobie głowy innymi rozwiązaniami zawracać :D
  • +
  • -
  • 1