Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Moc trzęsienie ekranu

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 17.02.2011 08:34

*
Popularny

Dzisiaj pokaże jak zrobić moc która trzęsie ekranem przeciwnika
no to jazda


znajdz

new player_b_illusionist[33] = 1

dodaj pod

new player_b_shake[33] = 1

znajdz

new player_dmg[33]

dodaj pod

new c_shake[33]

znajdz

add_bonus_redirect(id)

dodaj pod

add_bonus_shake(attacker_id,id)

znajdz

player_b_sniper[id] = 0

dodaj pod

player_b_shake[id] = 0

znajdz

if (player_b_explode[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_explode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz w promieniu ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," zadaje 75 obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>")
}

dodaj pod

if (player_b_shake[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_shake[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Ze przciwnikowi zacznie sie trzesc ekran<br>")
}

znajdz

case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

dodaj pod

case 69:
{
player_item_name[id] = "Trzesienie"
player_item_id[id] = rannum
player_b_shake[id] = random_num(2,4)

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i ze przeciwnikowi zacznie sie trzesc ekran",player_item_name[id],player_b_shake[id])

}

znajdz

new rannum = random_num(1,68)

zamien na

new rannum = random_num(1,69)

znajdz

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}

pod dodaj

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||c_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
else if (random_num(1,c_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

w public select_class_menu(id, key) po g_haskit[id] = 0 dodaj

c_shake[id] = 0

a w klasie naprzyklad

case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}

dodaj

case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
c_shake[id] = 3 ///to wtedy bedzie 1/3 szans
}

Dziekuje za uwagę !!

Użytkownik Jagoda edytował ten post 18.02.2011 09:04


#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.02.2011 09:25

żeby do takich rzeczy tutki robić.. omg

ale dla noobów się przyda.

I zrób ja ci radze oddzielnie do itema i do skilla klasy

#3 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2011 19:48

@FreZZy napisał/a:
"ale dla noobów się przyda."

Noobem możesz być najwyżej ty... Jak ktoś nie umie pisać plugów(albo np robić mocy do dm) w PAWN'ie jest noobem ?
Poradnik jak najbardziej okey. łap +
  • +
  • -
  • 0

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 17.02.2011 20:14

Taaaaa... A wywołanie w Damage(id), oraz reset itemu w reset_item_skills(id)? :mur:

Z:

if(player_b_shake[attacker_id] > 0||c_shake[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) 


na

if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||c_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))

Użytkownik GoldeN edytował ten post 17.02.2011 20:16


#5 Szpak'u

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 28.02.2011 21:29

No tutek ładny tylko nie wiem po co takie coś robić to jest banalne. Lecz ci co dopiero zaczynają to im się przyda +

#6 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.02.2011 21:51

No tutek ładny tylko nie wiem po co takie coś robić to jest banalne. Lecz ci co dopiero zaczynają to im się przyda +


Dla niektórych nie jest to banalne, nie wiem co ten post wnosi do tego tematu, tak samo powyżej post FreZZego. Takie zachowanie jest żałosne, po to się pisze tutoriale żeby pomóc osobom które nie ogarniają tematu :mur: .
Wy natomiast szukacie okazji do pospamowania. Co do mocy wszystko testowałem i działa, moc jest całkiem ogarnięta.

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 28.02.2011 21:51

  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#7 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 01.03.2011 19:23

A jak zrobic zeby ta moc byla aktywowana tylko na nozu nie na innych broniach zeby moc trzesienia dzialal tylko jesli uderzy sie z noza 1/3

#8 Jagoda

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 02.03.2011 08:26

if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
Zamien to:

if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||c_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))

na

if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||c_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)weapon == CSW_KNIFE)

i to

if (player_b_shake[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_shake[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Ze przciwnikowi zacznie sie trzesc ekran<br>")
}

na

if (player_b_shake[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_shake[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Ze przciwnikowi zacznie sie trzesc ekran jesli uderzysz go z noza<br>")
}

Użytkownik Jagoda edytował ten post 02.03.2011 08:26


#9 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 03.03.2011 22:28

dziekuje +

#10 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 12.03.2011 13:29

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||bc_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
{
                        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); 
                        write_short(7<<14); 
                        write_short(1<<13); 
                        write_short(1<<14); 
                        message_end();
                }
                else if (random_num(1,bc_shake[attacker_id]) == 1)
                {
                        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); 
                        write_short(7<<14); 
                        write_short(1<<13); 
                        write_short(1<<14); 
                        message_end();
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid expression, assumed zero on line 10515
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 10515
Error: Invalid expression, assumed zero on line 10515
Error: Too many error messages on one line on line 10515

Compilation aborted.
4 Errors.
hmm?
  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 12.03.2011 13:41

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||(bc_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
else if ((random_num(1,bc_shake[attacker_id)) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


:F

Użytkownik FreZZy edytował ten post 12.03.2011 13:43


#12 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 12.03.2011 14:28

co bylo zle pawex ?

i ma byc tak
public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
        if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||(bc_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
        {
                if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
                {
                        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); 
                        write_short(7<<14); 
                        write_short(1<<13); 
                        write_short(1<<14); 
                        message_end();
                }
                else if (random_num(1,bc_shake[attacker_id]) == 1)
                {
                        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); 
                        write_short(7<<14); 
                        write_short(1<<13); 
                        write_short(1<<14); 
                        message_end();
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}

poprawilem

Użytkownik NiFreZ edytował ten post 12.03.2011 14:32

  • +
  • -
  • 0

#13 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 12.03.2011 15:23

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||(bc_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
else if (random_num(1,bc_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


ten działa?

Użytkownik FreZZy edytował ten post 12.03.2011 15:42


#14 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 12.03.2011 15:31

ten co mi dales to lekko poprawilem i dziala teraz
  • +
  • -
  • 0

#15 ` S!zE ^.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Zdzieszowice
Offline

Napisano 07.04.2011 07:12

Nifrez mozesz dac kod ten poprawiony ja nie wiem w czym go poprawic xDD
Gdy ja kompluje to wyskauja takie bledy przy ten linijce :

Bledy :
dbmod_5.9l.sma(3950) : error 017: undefined symbol "bc_shake"
dbmod_5.9l.sma(3950) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(3950) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(3950) : fatal error 107: too many error messages on one line

Linijka :
if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||(bc_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))

Użytkownik ` S!zE ^. edytował ten post 07.04.2011 07:17

  • +
  • -
  • 0

#16 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 07.04.2011 12:22

Bo ta linijka mówi, że jak masz item z mocą "player_b_shake" to item zadziała oraz jak masz item z mocą "bc_shake" to też zadziała. Oczywiście zadziała na graczu z przeciwnej drużyny i pod warunkiem, że żyjesz tak apropo ;)

Jak nie robiłeś mocy do klasy (Bc_shake) to usuń ją.

Jak nie masz to podam Ci poprawnie tą linijkę:

if((player_b_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))


Pozdrawiam
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#17 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.07.2011 03:54

public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if((player_b_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
else if ((random_num(1,c_shake[attacker_id])) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Nie wiem czy to jest poprawne ale się kompiluje.
  • +
  • -
  • 0

#18 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2011 19:36

co moze byc przyczyna ze na c_shake czyli mocy dla klasy zawsze mam 1/1 nie wazne ile ustawie klasie?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych