Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Krejzol
Rejestracja: 01.12.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2011 19:54
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 357
- Odwiedzin: 6 967
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Sierpień 3, 1991
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#182736 HUD taki jak w Codzie
Napisane przez Krejzol w 24.10.2010 09:02
Szukamy;
I zamiast tego;
Dajemy to;
public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1
new tpstring[1024]
new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc
if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}
last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
I zamiast tego;
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
Dajemy to;
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
#166732 DiabloMOD-klasy
Napisane przez Krejzol w 31.08.2010 17:11
#142291 Nowy item problem.
Napisane przez Krejzol w 06.06.2010 19:09
Powinieneś mieć tak:
if (player_b_awpmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_awpmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z AWP")
}
if(player_b_awpmaster[id]>0)
{
if(player_b_awpmaster[id]>5) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_awpmaster[id]>2) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_awpmaster[id]>1) player_b_awpmaster[id]-=random_num(-1,1)
}
{
if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"AWP")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#141691 Jak robić klasy
Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 13:00
if (is_user_connected(id))
{
if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
else{
fm_set_user_longjump(id,false,true)
}
//if (player_item_id[id] == 17 || player_b_usingwind[id] == 1)// engclient_cmd(id,"weapon_knife")
if(player_sword[id] == 1)
{
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0
if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
}
CTRL + F plxxx
#141641 pilna odpowiedz!
Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 10:40
#141631 Jak robić klasy
Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 10:01
#141595 Napisy w HUD
Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 05:32
Skompiluj, a ColorChat.inc do /scripting/include
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 253,23 KB 66 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx -
colorchat.inc 1,73 KB 73 Ilość pobrań
#141416 Diablo i punkty
Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 13:33
#141306 Nowe klasy
Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 08:55
#141288 Premium NInja
Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 08:13
#141279 Prosba o przerobienie diablo
Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 08:00
Co do mocy na nożu nekromanty:
Znajdź;
Zamień na;
Znajdź;
Dodaj pod tym to;
Znajdź;
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)
Zamień na;
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)
Znajdź;
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
Dodaj pod tym to;
case Nekromanta:
{
show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 30HP")
change_health(id,30,0,"")
}
#141266 Diablo problem z ninja i stalkiem
Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 07:11
Wybacz że Ci wczoraj nie pomogłem ale zajęty byłem.
Łap.
Łap.
Załączone pliki
-
dbmodobry_5.9l.sma 252,85 KB 42 Ilość pobrań
dbmodobry_5.9l.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Krejzol
- Regulamin