Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Krejzol - zdjęcie

Krejzol

Rejestracja: 01.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2011 19:54
-----

#217328 Styl

Napisane przez Krejzol w 19.02.2011 18:06

przemo, vB, ipb, mybb?
  • +
  • -
  • 1


#182736 HUD taki jak w Codzie

Napisane przez Krejzol w 24.10.2010 09:02

Szukamy;
public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc

if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


I zamiast tego;
	if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


Dajemy to;
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 11


#166732 DiabloMOD-klasy

Napisane przez Krejzol w 31.08.2010 17:11

@olowek
Jakim prawem sprzedajesz coś co jest za darmo? Tak samo miczu mógłby sprzedawać diablo a tego nie zrobił. Śmieszny jesteś.
@Czarny767
Napisz na gg 9359899, postaram się pomóc.
  • +
  • -
  • 1


#142291 Nowy item problem.

Napisane przez Krejzol w 06.06.2010 19:09

Powinieneś mieć tak:
if (player_b_awpmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_awpmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z AWP")
}


if(player_b_awpmaster[id]>0)
{
if(player_b_awpmaster[id]>5) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_awpmaster[id]>2) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_awpmaster[id]>1) player_b_awpmaster[id]-=random_num(-1,1)
}


{
if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"AWP")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#141748 Itemy

Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 15:25

Wiem jak to naprawić ale nie będe Ci pomagał:)
  • +
  • -
  • 1


#141745 Itemy

Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 15:18

No to nas nie obchodzi "czy bedzie działać czy nie", a jak nie potrafisz kompilować to poczytaj trochę. Z mojej strony nie możesz oczekiwać na JAKĄKOLWIEK POMOC.
  • +
  • -
  • 1


#141691 Jak robić klasy

Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 13:00

	if (is_user_connected(id))
{
if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
else{
fm_set_user_longjump(id,false,true)
}

//if (player_item_id[id] == 17 || player_b_usingwind[id] == 1)// engclient_cmd(id,"weapon_knife")

if(player_sword[id] == 1)
{


	if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])


public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0

if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
}


CTRL + F plxxx
  • +
  • -
  • 1


#141641 pilna odpowiedz!

Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 10:40

Tutaj

amx_ptb maxsize 10


  • +
  • -
  • 1


#141631 Jak robić klasy

Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 10:01

Klasa premium:
w
public select_class_menu(id, key)

dodajemy przed klasą:
if( get_user_flags(id) & FLAGA)

czyli np.

case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
player_class[id] = Mag
}


"Dawanie czegoś"? Czyli czego dokładnie opisz.
  • +
  • -
  • 1


#141595 Napisy w HUD

Napisane przez Krejzol w 05.06.2010 05:32

Skompiluj, a ColorChat.inc do /scripting/include

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#141416 Diablo i punkty

Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 13:33

To chyba tylko ty masz te błędy;
łap .amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#141306 Nowe klasy

Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 08:55

Napisz na gadu 9359899 - postaram się pomóc.
  • +
  • -
  • 0


#141288 Premium NInja

Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 08:13

Masz u góry.
Ale tobie widzę że trudno jest poszukać w poradnikach ne?
  • +
  • -
  • 1


#141279 Prosba o przerobienie diablo

Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 08:00

Co do mocy na nożu nekromanty:
Znajdź;
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)

Zamień na;
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)

Znajdź;
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

Dodaj pod tym to;
		case Nekromanta:
{
show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 30HP")
change_health(id,30,0,"")
}

  • +
  • -
  • 1


#141266 Diablo problem z ninja i stalkiem

Napisane przez Krejzol w 04.06.2010 07:11

Wybacz że Ci wczoraj nie pomogłem ale zajęty byłem.
Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1