Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Krejzol - zdjęcie

Krejzol

Rejestracja: 01.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2011 19:54
-----

Moje tematy

Dodawanie klasy co runde

17.02.2011 08:21

Witam. Jak zrobić żeby co rundę najlepszy gracz dostawał +1000$?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], kills, death;

for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
zgony = cs_get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = cs_get_user_deaths(index);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", MapName, name, kills, death);
}
else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}

Problem z mocami

16.02.2011 16:29

Witam. Posiadam taki kod od oslepienia:
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
if (c_oslepienie[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,c_oslepienie[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}


Oczywiście przed wyborem c_oslepienie[id] = 0, przy wyborze c_oslepienie[id] = 5 a w roundstart = 0

Ale nie działa, dlaczego?

Brak wczytywania klas

16.02.2011 06:56

Witam. poszukuje osoby, która pomoże mi naprawić wczytywanie klas. Chodzi o to że gdy wpisze /klasa i wybiore daną klasę to jej nie wczytuje, pisze cały czas NONE.

Płatność SMS/Przelew

Brak wczytywania klas

15.02.2011 18:00

Witam. Mam problem z /klasa, a mianowicie gdy wpisze /klasa i wybiore którąś z klas to nic się nie dzieje. Nie wczytuje klas (dodałem 1 klase). Wersja: 5.9l.

Logi:

L 02/15/2011 - 19:03:38: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dbmod_5.9l.amxx") (native "message_begin") - debug not enabled!
L 02/15/2011 - 19:03:38: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Ignoring custom decal from Kr3jz0l
L 02/15/2011 - 19:08:48: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).

Pytania dotyczące klas

14.02.2011 18:56

Witam. Mam parę pytań a mianowicie:
1. Jak zrobić 4% redukcji obrażen u danej klasy? - zrobione
2. Jak zrobić by dana klasa miał teleport na nożu? (PPM - to samo co knife ruby)
3. Jak zrobić, że dana klasa ma 10% na to że gdy trafi w przeciwnika to zmieni się mu broń na nóż - zrobilem
4. Jak zrobić, że dana klasa co rundę dostaje m4a1 + naboje oraz ma przybliżenie jak w AUG [(Prawym przciskiem myszy) na takich broniach : DEAGLE,USP,GLOCK18,TMP,MAC10,MP5NAVY,CSW_UMP45,P90,FAMAS,
GALIL,AK47,M4A1,M249]
5. Jak przypisać do to klasy?

To wywołuje w public damage(id)

				if(random_num(1,6) == 1)
set_task(0.5,"trzes",id)


public trzes(ent)
{
message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,ent)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();
}