Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z funkcja od niszczenia itemu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.09.2010 11:24

Witam.
Zrobiłem funkcję, która po uderzeniu niszczy item przeciwnikowi. Co prawda ona działa, ale komunikat w hudzie informujący o tym, że item został zniszczony wyświetla się nawet gdy ofiara nie ma już itemu. Niżej zamieszczam kod:
public add_bonus_antiitem(attacker_id,id,damage)
{
    if (player_b_niszczitem[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && random_num(1,player_b_niszczitem[attacker_id] == 1))
    {
        player_item_id[id] = 0
        player_item_name[id] = "Nic"
        reset_item_skills(id)
        hudmsg(id,2.0,"Twoj przedmiot zostal zniszczony!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}


#2 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 12.09.2010 11:49

public add_bonus_antiitem(attacker_id,id,damage)
{
    if (player_b_niszczitem[attacker_id] > 0 && player_item_id[id] != 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && random_num(1,player_b_niszczitem[attacker_id] == 1))
    {
        player_item_id[id] = 0
        player_item_name[id] = "Nic"
        reset_item_skills(id)
        hudmsg(id,2.0,"Twoj przedmiot zostal zniszczony!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

Brakowało sprawdzania czy gracz ma item.
  • +
  • -
  • 1

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.09.2010 12:03

Dzięki, temat można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych