Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2# proste pytanka ;p


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 14:52

Witam.
Mam do was 2 pytanka.

1#Chodzi mi o moc niszczenia itemu. Wiem, że było wiele takich tematów, lecz w każdym była odpowiedź związana z komendą /drop. Mi chodzi o to, aby dana osoba posiadając ten item miała 1/x szans na zniszczenie wrogowi itemka.

2#Jak zrobić aby przy danym itemku można było używać tylko 1 broni(np. tylko noża).

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

Użytkownik slowly edytował ten post 16.08.2010 14:52


#2 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 16.08.2010 15:43

1. W public Damage możesz dać coś takiego:
if (player_b_niszczitem(attacker_id)>0 && random_num(1,player_b_niszczitem(attacker_id) == 1) 
{
dropitem(id)
}


lub

if (player_b_niszczitem(attacker_id)>0 && random_num(1,player_b_niszczitem(attacker_id) == 1) 
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "Nic"
reset_item_skills(id)
}


Metoda 1 będzie miała komunikat - przedmiot wyrzucony, 2 usunie nazwę przedmiotu, zresetuje i ustawi index na 0 - czyli na Nic.
Tutaj nazwa itemu to player_b_niszczitem. Możesz ją zmienić.

2. Znajdź
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))

i zmień na
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja || player_b_onlyknife[id]>0))


Tutaj natomiast nazwą jest player_b_onlyknife. Też ją możesz zmienić jak chcesz.

Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 15:43

  • +
  • -
  • 1

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 15:54

Dzięki za odpowiedź na punkt drugi, oczywiście dostajesz plusa. Co do pierwszego to chodziło mi o to, aby to była podobna funkcja jak przy itemkach 1/x. Wtedy mógł bym określić szanse na zniszczenie itemka. A i jeszcze jedno. Przy tym drugim przykładzie do punktu pierwszego będzie coś się wyświetlało w Hudzie?

#4 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 16.08.2010 16:01

16 sierpień 2010 - 17:05:

Co do pierwszego to chodziło mi o to, aby to była podobna funkcja jak przy itemkach 1/x. Wtedy mógł bym określić szanse na zniszczenie itemka


Zrobiłem tak, że możesz określić szanse na zniszczenie - tak jak w przypadku Scouta. A to, że nie zrobiłem specjalnie funkcji do tego, to nie jest problem - nie jest wymagane zrobienie
add_blablabla_bonus

żeby działało.

W przykładzie 2 nic Ci nie wyskoczy - chyba że chcesz dodać wiadomość, np.
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)  
show_hudmessage(id, "Twój przedmiot został zniszczony!")

bądź cokolwiek innego.

Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 16:05

  • +
  • -
  • 0

#5 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 16:05

Daj mi gotowy kod do punktu pierwszego, a dostaniesz repute!

#6 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 16.08.2010 16:11

Ok.
Pod
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)

dodaj
add_bonus_antiitem(attacker_id,id,damage)


pod
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+p_stats[str][id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
return dam
}
}
return 0
}


dodaj

public add_bonus_antiitem(attacker,id,damage)
{
if (player_b_niszczitem[attacker_id] > 0 && random_num(1,player_b_niszczitem[attacker_id] == 1)
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "Nic"
reset_item_skills(id)
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Twój przedmiot został zniszczony!")
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Zobacz czy działa.
I zaręczam Ci, że poprzednia wersja też by działała. :D

Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 16:11

  • +
  • -
  • 1

#7 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 16:30

KK, dzięki działa. Zgodnie z umową dostajesz repute + temat do zamknięcia.

PS. Teraz dopiero przy kompilacji zauważyłem, że było kilka błędów. Poprawiłem je i all dobrze działa :D

Użytkownik slowly edytował ten post 16.08.2010 16:49





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych