Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ChrisN - zdjęcie

ChrisN

Rejestracja: 30.10.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2019 21:23
-----

#759546 Włamania na serwerl pomocy!

Napisane przez O'Zone w 11.06.2019 20:14

Jest dość stary i prosty sposób, żeby wyciągnąć całość setinfo danego gracza, wystarczy zaprosić go na swój serwer.

 

Żeby wykluczyć jakiegokolwiek backdoor'a radziłbym zrobić pełny reinstall serwera.

Pobrać i wrzucić na świeżo zarówno AMXX'a jak i wszystkie dodatki (ReHLDS, Reunion itp.).

Dodatkowo zrobić gruntowny przegląd kodu pluginów, które masz na serwerze.

Ściągnij też na nowo kompilator, przekompiluj wszystkie pluginy i wrzucić na serwer tylko te,

których kod źródłowy posiadasz i wiesz, że są czyste.

 

Dopiero potem można się pokusić o to, żeby jeszcze raz zmienić wszystkie hasła.

No i tak jak wspomniał Toldi, sprawdź czy do twojego serwera nie są przypisane jakieś subkonta.

Przy okazji możesz też sobie ściągnąć MalwareBytes i przeskanować kompa - tak dla pewności.

 

Co do AmxBans, admini są ładowani z users.ini czy z bazy danych?


  • +
  • -
  • 3


#759433 brak przycisku odświeżania

Napisane przez Figas w 30.05.2019 15:31

https://amxx.pl/topi...ew-expressblik/

 

 

W tym temacie na laptopie nie mam przycisku od odświeżania :) 


  • +
  • -
  • 1


#759097 Poszukuję ludzi do nowego projektu.

Napisane przez Robiin w 09.05.2019 09:44

Warto byłoby opisać to nieco bardziej, najlepiej popierając wypowiedzi, chociażby nazwą sieci, która prowadziłeś.

 


Nie jesteś pełnoletni? Nie zawracaj mi gitary.

 

Podejście nieodpowiednie, zważywszy na fakt, że zdecydowana większość osób wciąż grających to gracze młodzi, ewentualnie wyrywkowo starzy wyjadacze. Ja również jestem młody, często bawiąc się w sieci byłem niedoceniany a jednak dałem radę.


  • +
  • -
  • 6


#757678 Opis klas z awansem jak dodac?

Napisane przez Rivit w 10.03.2019 15:40

To w menuOpisHandler usun:

	log_amx("key: %i", key)

i w showDesc

	log_amx("classid: %i", classid)

bo juz zbedne


  • +
  • -
  • 1


#757676 Opis klas z awansem jak dodac?

Napisane przez Rivit w 10.03.2019 15:14

chyba wyłapałem błąd. Sprawdz teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#757588 Opis klas z awansem jak dodac?

Napisane przez Rivit w 05.03.2019 19:53

Zrobię Ci to (a przynajmniej się postaram), ale nie dziś.

Napisz post w tym temacie w piątek koło 11.

 

Co do kodu - ogolnie to lepiej by było zrobić sobie osobną funkcję, która pokazuje nam gotowy opis i robi nam menu. A potem wywoływać ją z id gracza i id klasy.


  • +
  • -
  • 1


#757460 Opis klas z awansem jak dodac?

Napisane przez Rivit w 01.03.2019 22:59

musisz stworzyc menu z jednym buttonem.

Jako tytuł albo text w menu dać cały opis klasy, a jako jeden item dać "awansuje do ..." i zapisac sobie w 3 parametrze menu_additem jakie id klasy (awansuje_do[item]) i potem w handlerze od tego menu wyswietlic wiadomosci analogicznie jak to jest robione w OpisKlasy_Handle. Oczywiście ten przycisk pokazywać tylko wtedy gdy awansuje_do[item] jest sensowną liczbą, która reprezentuje faktycznie jakąś klase


  • +
  • -
  • 1


#757511 Opis klas z awansem jak dodac?

Napisane przez Rivit w 03.03.2019 20:31

	new menu_awansek = menu_create("Test", "Awanse_Opis_Handle" );
	menu_additem(menu_awansek, "Awansuje do %s", nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
	menu_display(id, menu_awansek)
 
	show_menu(id, 1023, opis);

Podumaj...

robisz menu_display, a potem wywołujesz show_menu. Jedno menu zasłania drugie i zostaje pokazane to ostatnie.

menu_additem(menu_awansek, "Awansuje do %s", nazwy_klas[awansuje_z[item]]);

Nie mozesz robić takiego czegoś. Musisz zrobić tablice i zapomocą format(ex) umiescić tam tekst.


  • +
  • -
  • 1


#757518 Opis klas z awansem jak dodac?

Napisane przez Rivit w 03.03.2019 21:45


To jak mam wyświetlić to drugie menu by nie zasłaniały się na wzajem?

 

Nijak. Musisz to zrobić w jednym menu.

 

https://amxx.pl/topi...menu-przykłady/

https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/

 

 


  • +
  • -
  • 1


#757443 Opis klas z awansem jak dodac?

Napisane przez Rivit w 28.02.2019 20:09

W zmiennej:

awansuje_do[item]

masz id klasy, więc pobierasz dane tak samo jak normalnej klasy.

 

Coś takiego - nie gwarantuje ze sie bedzie kompilowac, pisane na szybko bez sprawdzenia, ale zamysł złapiesz



public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	new data[65], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback);
 
	item = str_to_num(data);
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
		if(awansuje_z[item])
		format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje z: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_z[item]], awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)][2]);
	if(awansuje_do[item])
		format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje do: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_do[item]], awanse[ZnajdzAwans(item, awansuje_do[item])][2]);

 	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[awansuje_do[item]])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}

	format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", opis, nazwy_klas[awansuje_do[item]], inteligencja_klas[awansuje_do[item]], zdrowie_klas[awansuje_do[item]], wytrzymalosc_klas[awansuje_do[item]], kondycja_klas[awansuje_do[item]], bronie, opisy_klas[awansuje_do[item]], opisy_klas[item][79]);

	show_menu(id, 1023, opis);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#757420 Hud w klanach tytusa problem

Napisane przez Rivit w 27.02.2019 19:46

// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"

Nigdzie nie zadeklarowałeś 'nameclan'

 

Jak używasz natywu do pobrania nazwy klanu to musisz podać do czego ma pobrać. Podałes do czego - do tablicy nameclan, ale nigdzie tej tablicy nie zadeklarowales.

zrob jakie 

new nameclan[128];

  • +
  • -
  • 1


#757384 Problem z klanami tytusa

Napisane przez Rivit w 26.02.2019 21:06

INSERT INTO `cod_clans_users`(`uid`, `user_name`, `user_steamid`, `permission_lvl`, `paid_coins`, `cid`) \
				 VALUES ('NULL', '%s', '%s', '2', '0', '%d');

Jest róznica między 'NULL', a NULL

 

Daj tam bez tych quote

INSERT INTO `cod_clans_users`(`uid`, `user_name`, `user_steamid`, `permission_lvl`, `paid_coins`, `cid`) \
				 VALUES (NULL, '%s', '%s', '2', '0', '%d');

  • +
  • -
  • 2


#757337 Rehlds / reapi gdzie znajde?

Napisane przez DarkGL w 25.02.2019 18:54

https://github.com/dreamstalker/rehlds
  • +
  • -
  • 1


#757343 Rehlds / reapi gdzie znajde?

Napisane przez Rivit w 25.02.2019 19:37

https://github.com/s1lentq/reapi

 

Google naprawdę nie boli cholercia


  • +
  • -
  • 1