Kupie 20zł psc (płace 85% ~ 17zł)
Płace przelewem bądź paypal jak kto woli
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
26.05.2019 13:11
Kupie 20zł psc (płace 85% ~ 17zł)
Płace przelewem bądź paypal jak kto woli
17.05.2019 21:21
Witam, nie mam tutaj przycisku do odświeżania a typ zwany dasiek straszy mnie karą za odświezanie postami więc zgłaszam
11.03.2019 12:27
28.02.2019 19:30
public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_HandleF"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisKlasy_HandleF(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); new klasa[50],szTmp[5]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i])){ WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa, szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback); item = str_to_num(data); new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); if(awansuje_z[item]) format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje z: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_z[item]], awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)][2]); if(awansuje_do[item]) format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje do: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_do[item]], awanse[ZnajdzAwans(item, awansuje_do[item])][2]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; }
27.02.2019 19:41
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan" // C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 072: "sizeof" operator is invalid on "function" symbols // C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 029: invalid expression, assumed zero // C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : fatal error 107: too many error messages on one lineTutaj public pokazinformacje, do tego na początku silnika dodany natyw jak w temacie
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(target); set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "<=| Klasa: %s^n<=| Exp: %i (%0.1f%%)^n<=| Poziom: %i^n<=| Item: %s (%i%%)^n<=| HP: %d^n<=| Dolary: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], cod_get_perk_durability(target), hp, cod_get_user_coins(target)); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan)) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "<=| Klasa: %s^n<=| Exp: %i (%0.1f%%)^n<=| Poziom: %i^n<=| Item: %s (%i%%)^n<=| HP: %d =|= Klan: %s^n<=| Dolary: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp, nameclan, cod_get_user_coins(id)); return PLUGIN_CONTINUE; }