Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ChrisN - zdjęcie

ChrisN

Rejestracja: 30.10.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2019 21:23
-----

Moje tematy

Kupie 20 zł PSC

26.05.2019 13:11

Kupie 20zł psc (płace 85% ~ 17zł)

 

Płace przelewem bądź paypal jak kto woli :)

brak przycisku odświeżania

17.05.2019 21:21

Witam, nie mam tutaj przycisku do odświeżania a typ zwany dasiek straszy mnie karą za odświezanie postami więc zgłaszam

 

https://amxx.pl/topi...zł/#entry758287

Sprzedam kotno cssetti 34zł

11.03.2019 12:27

Witam, sprzedam konto CSSETTI, na koncie jest 34,40 WPLN.
Sprzedam za 20zł (34,40*0,65 zaokrąglając do 20)
Forma płatności jaka mnie interesuje to przelew na konto.

Dołączona grafika




Bump

Podbijam (na tele nie mam tego przycisku do odświeżenia)

Opis klas z awansem jak dodac?

28.02.2019 19:30

Hey, mam pytanie jak dodać podgląd opisu klasy w która awansuje inna klasa? W sensie aktualnie w opisie podstawowej klasy mam tylko "Awansuje w XXX (Od poziomu XXX)", a chcialbym dodac opcje ktora pozwoli zobaczyc co daje klasa po awansie.
Tutaj moje publici od opisu klasy
public OpisKlasy(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_HandleF");
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
			menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
		}
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisKlasy_HandleF(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new data[65], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
	
	new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
	
	new klasa[50],szTmp[5];
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(equali(data,frakcja_klas[i])){
			WczytajDane(id, i);
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
			num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
			menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
		}
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu2);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	new data[65], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback);

	item = str_to_num(data);
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
		if(awansuje_z[item])
		format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje z: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_z[item]], awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)][2]);
	if(awansuje_do[item])
		format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje do: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_do[item]], awanse[ZnajdzAwans(item, awansuje_do[item])][2]);

	show_menu(id, 1023, opis);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Hud w klanach tytusa problem

27.02.2019 19:41

Yo, mam problem hudem w klanach tytusa dodaje tak jak podał w temacie i wywala błąd
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 072: "sizeof" operator is invalid on "function" symbols
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : fatal error 107: too many error messages on one line
Tutaj public pokazinformacje, do tego na początku silnika dodany natyw jak w temacie
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		new hp = get_user_health(target);	
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "<=| Klasa: %s^n<=| Exp: %i (%0.1f%%)^n<=| Poziom: %i^n<=| Item: %s (%i%%)^n<=| HP: %d^n<=| Dolary: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], cod_get_perk_durability(target), hp, cod_get_user_coins(target));
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		new hp = get_user_health(id);
		cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan))
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "<=| Klasa: %s^n<=| Exp: %i (%0.1f%%)^n<=| Poziom: %i^n<=| Item: %s (%i%%)^n<=| HP: %d =|= Klan: %s^n<=| Dolary: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp, nameclan, cod_get_user_coins(id));
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}