Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ChrisN
Rejestracja: 30.10.2017Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2019 21:23




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 303
- Odwiedzin: 5 863
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Christopher
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#758287 Sprzedam kotno cssetti 34zł
Napisane przez ChrisN
w 27.03.2019 21:34
#757733 Na jakim sprzęcie gracie?
Napisane przez ChrisN
w 12.03.2019 10:34
#757438 [ROZWIĄZANE] dodanie dwoch broni do sklepu
Napisane przez ChrisN
w 28.02.2019 17:50
menu_additem(menu,"\wCiche Chodzenie na jedna runde \r[\w10 JB Packow\r]","6")dodajesz
menu_additem(menu,"\wAWP z 1 AMMO \r[\w100 JB Packow\r]","7")Pod tym
case 6:
{
if(!sprawdz(id,10)) return PLUGIN_HANDLED;
set_user_footsteps(id, 1)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ciche chodzenie na jedna runde", prefix);
}dodajesz case 7:
{
if(!sprawdz(id,100)) return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "weapon_awp")
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1);
}
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AWP z 1 ammo", prefix);
}Powinno działać sprawdź, gotowiec w zalacznikuZałączone pliki
-
jailbreak_jbpack.sma 15,26 KB 104 Ilość pobrań
jailbreak_jbpack.amxx
#757212 [ROZWIĄZANE] Dodanie informacji kto przelał $
Napisane przez ChrisN
w 23.02.2019 15:31
Łap, jak komus dasz widzi napis "Otrzymales od gracza NICK - ILEKASY dolarow", a ten co dal "Przelales graczowi NICK - ILEKASY dolarów"
#include <amxmod>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new Taker[33];
new const g_commands[][] = { "say /kasa", "say_team /kasa" };
public plugin_init() {
register_plugin("Cash Transfer","1.0","oeN.");
for(new i = 0; i<sizeof(g_commands); i++){
register_clcmd(g_commands[i], "CashMenu");
}
register_clcmd("Ile_Kasy", "GiveCash");
}
public CashMenu(id, level, cid)
{
new menu = menu_create("\rWybierz gracza", "CashMenuHandle");
new players[32], pnum, tempid;
new szName[32], szTempid[10];
get_players(players, pnum);
for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];
if(!is_user_connected(i) || id == tempid || get_user_money(tempid) == 16000 || cs_get_user_team(tempid) == CS_TEAM_SPECTATOR)
continue;
get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CashMenuHandle(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
Taker[id] = str_to_num(data);
client_cmd(id, "messagemode Ile_Kasy");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public GiveCash(id) {
new szCash[64];
read_argv(1, szCash, 63)
remove_quotes(szCash);
new Cash = str_to_num(szCash);
new giverMoney = cs_get_user_money(id);
new takerMoney = cs_get_user_money(Taker[id]);
if(Cash <= 0) {
client_print(id, print_center, "Liczba musi byc wieksza od 0");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(giverMoney < Cash){
client_print(id, print_center, "Nie masz tyle kasy");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(takerMoney == 16000) {
client_print(id, print_center, "Gracz ma $16000");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(takerMoney + Cash > 16000) {
client_print(id, print_center, "Za duzo!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if( id == Taker[id]) {
client_print(id, print_center, "Nie mozesz dac sobie!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new name[32]
new name2[32]
get_user_name(id, name, 32);
get_user_name(Taker[id], name2, 32);
cs_set_user_money(id, giverMoney - Cash);
cs_set_user_money(Taker[id], takerMoney + Cash);
ColorChat(id, GREEN, "Przelales graczowi %s - %i dolarów", name2, Cash)
ColorChat(Taker[id], GREEN, "Otrzymales od gracza %s - %i dolarow", name, Cash)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#750003 Dwa problemy skiny i freevip
Napisane przez ChrisN
w 06.06.2018 19:23
Witam, mam dwa problemy jeden to plugin na skiny za fragi, chciałem go przerobić tylko pod awp i kosy i fajnie działa, ale mam problem z jedną kosą mianowicie kosa dla SVIP nie ładuje się dla niej model
Jak były wszystkie bronie to normalnie się ładował a teraz nie chce, do tego chciał bym by kosa VIP i AWp VIP można było wybrać jeśli się ma svip'a czyli flage ADMIN_LEVEL_G zrobiłem to tak if(get_user_flags(id) & VIP & SVIP) ale nie działa ;/
A drugi problem to plugin na free vip'a dodać blokade by nie dawało flagi admin_level_h jeśli gracz ma flage admin_level_g?
Pluginy w załączniku
Załączone pliki
-
skiny.sma 12 KB 56 Ilość pobrań
skiny.amxx
-
freevip.sma 611 bajtów 53 Ilość pobrań
freevip.amxx
#745168 [ROZWIĄZANE] Vip dla każdego
Napisane przez ChrisN
w 18.12.2017 19:08
#745167 Problem z voicechatem
Napisane przez ChrisN
w 18.12.2017 19:05
#745134 Poprawienie bugów w kodzie
Napisane przez ChrisN
w 17.12.2017 16:21
Jak mi ci działać to pod M4 skoro wszędzie masz KNIFE KNIFE KNIFE...
SetKnife
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
//Edit
5 sekund na wpisanie frazy w google i jest taki śliczny temat wystarczy ruszyć głową...
https://amxx.pl/topi...z-noza-na-m4a1/
#745124 Model dla vipa z ESL
Napisane przez ChrisN
w 17.12.2017 09:19
#744711 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.
Napisane przez ChrisN
w 30.11.2017 19:02
Prefix: https://amxx.pl/topi...zacji/?p=741015
AP: Tutaj zmień 300 na 100 i będzie max 100 AP, czyli gracz nie będzie mógł mieć więcej ![]()
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
#744708 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.
Napisane przez ChrisN
w 30.11.2017 18:31
#744704 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.
Napisane przez ChrisN
w 30.11.2017 17:06
Witam, prosiłbym o wygenerowanie mi vipa bo jakoś mi to nie idze..
Vip powinien wyglądać tak:
- Flaga B - Rezerwacja slota
- Flaga OP - pod vipa
- Menu vipa od 2 rundy
3 zestawy broni:
M4 + Deagl
AK47 + Deagl
AWP + Deagl
- Na początek rundy granaty, he, 2fb, sg
- Na początek rundy dodatkowe 15hp + 100ap
- Jeden dodatkowy skok
- Dodatkowe pieniądze za zabójstwo 200$, za hs 400$
- Zwiększone obrażenia z He o 10%
- Pokazuj vipy online na komend
- Status Vip w tabeli punktów
- Informacje o vipie w motd ( komenda /vip )
- Przywitanie gdy vip wchodzi na serwer
- Prefix przed nickiem
Z góry dzięki
Nie wiem co może nie wyjść w generowaniu vip'a w generatorze ![]()
Tu masz prosto z generatora, więc sobie musisz prefix naprawić.
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
forward amxbans_admin_connect(id);
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
ioid, maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33],
weapon_id;
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 2 == 2){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=1;
set_user_health(id, get_user_health(id)+15);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
show_vip_menu(id);
}
public menu_1_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
public menu_2_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
}
public menu_3_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
if(damagebits & DMG_HE){
damage*=(100+10)/100;
}
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?400:200));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wM4 + Deagl ","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47 + Deagl","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP + Deagl","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=2){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=2){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
new g_Size=ArraySize(g_Array);
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
#744672 Poszukuje pluginu na święta cs 1.6!
Napisane przez ChrisN
w 29.11.2017 18:49
Nie. Liczę na pomoc, może byśmy się zgadali ts3, ewentualnie gg, teraz czasu nie mam bo na siłowanie jadę, później ewentualnie.
Masz tu wszystko wyjaśnione https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
#744667 Prośby o kilka klas
Napisane przez ChrisN
w 29.11.2017 17:14
Łap kilka, więcej mi się nie chciało. Ale praktycznie każda klasa jest w obiegu tego forum bądź jest możliwa do wygenerowania w generatorze... Trochę chęci, a nie tylko tematy pisać.
Załączone pliki
-
codclass_droper.sma 936 bajtów 62 Ilość pobrań
codclass_droper.amxx
-
codclass_psycho.sma 1,22 KB 63 Ilość pobrań
codclass_psycho.amxx
-
codclass_saper.sma 3,18 KB 64 Ilość pobrań
codclass_saper.amxx
-
codclass_speedhacker.sma 840 bajtów 62 Ilość pobrań
codclass_speedhacker.amxx
-
codclass_uchodzca.sma 1,01 KB 57 Ilość pobrań
codclass_uchodzca.amxx
-
codclass_wsparciebojowe.sma 1,76 KB 67 Ilość pobrań
codclass_wsparciebojowe.amxx
-
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,63 KB 62 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx
#744646 Problem z klasa?
Napisane przez ChrisN
w 28.11.2017 19:42
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ChrisN
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

