Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ChrisN
Rejestracja: 30.10.2017Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2019 21:23





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 303
- Odwiedzin: 3 464
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Christopher
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#758287 Sprzedam kotno cssetti 34zł
Napisane przez ChrisN
on 27.03.2019 21:34
#757733 Na jakim sprzęcie gracie?
Napisane przez ChrisN
on 12.03.2019 10:34
#757438 [ROZWIĄZANE] dodanie dwoch broni do sklepu
Napisane przez ChrisN
on 28.02.2019 17:50
menu_additem(menu,"\wCiche Chodzenie na jedna runde \r[\w10 JB Packow\r]","6")dodajesz
menu_additem(menu,"\wAWP z 1 AMMO \r[\w100 JB Packow\r]","7")Pod tym
case 6: { if(!sprawdz(id,10)) return PLUGIN_HANDLED; set_user_footsteps(id, 1) ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ciche chodzenie na jedna runde", prefix); }dodajesz
case 7: { if(!sprawdz(id,100)) return PLUGIN_HANDLED; give_item(id, "weapon_awp") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id); if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1); } ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AWP z 1 ammo", prefix); }Powinno działać sprawdź, gotowiec w zalaczniku
Załączone pliki
-
jailbreak_jbpack.sma 15,26 KB 75 Ilość pobrań
jailbreak_jbpack.amxx
#757212 [ROZWIĄZANE] Dodanie informacji kto przelał $
Napisane przez ChrisN
on 23.02.2019 15:31
Łap, jak komus dasz widzi napis "Otrzymales od gracza NICK - ILEKASY dolarow", a ten co dal "Przelales graczowi NICK - ILEKASY dolarów"
#include <amxmod> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <colorchat> new Taker[33]; new const g_commands[][] = { "say /kasa", "say_team /kasa" }; public plugin_init() { register_plugin("Cash Transfer","1.0","oeN."); for(new i = 0; i<sizeof(g_commands); i++){ register_clcmd(g_commands[i], "CashMenu"); } register_clcmd("Ile_Kasy", "GiveCash"); } public CashMenu(id, level, cid) { new menu = menu_create("\rWybierz gracza", "CashMenuHandle"); new players[32], pnum, tempid; new szName[32], szTempid[10]; get_players(players, pnum); for( new i; i<pnum; i++ ) { tempid = players[i]; if(!is_user_connected(i) || id == tempid || get_user_money(tempid) == 16000 || cs_get_user_team(tempid) == CS_TEAM_SPECTATOR) continue; get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName)); num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid)); menu_additem(menu, szName, szTempid, 0); } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public CashMenuHandle(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); Taker[id] = str_to_num(data); client_cmd(id, "messagemode Ile_Kasy"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public GiveCash(id) { new szCash[64]; read_argv(1, szCash, 63) remove_quotes(szCash); new Cash = str_to_num(szCash); new giverMoney = cs_get_user_money(id); new takerMoney = cs_get_user_money(Taker[id]); if(Cash <= 0) { client_print(id, print_center, "Liczba musi byc wieksza od 0"); return PLUGIN_HANDLED; } if(giverMoney < Cash){ client_print(id, print_center, "Nie masz tyle kasy"); return PLUGIN_HANDLED; } if(takerMoney == 16000) { client_print(id, print_center, "Gracz ma $16000"); return PLUGIN_HANDLED; } if(takerMoney + Cash > 16000) { client_print(id, print_center, "Za duzo!"); return PLUGIN_HANDLED; } if( id == Taker[id]) { client_print(id, print_center, "Nie mozesz dac sobie!"); return PLUGIN_HANDLED; } new name[32] new name2[32] get_user_name(id, name, 32); get_user_name(Taker[id], name2, 32); cs_set_user_money(id, giverMoney - Cash); cs_set_user_money(Taker[id], takerMoney + Cash); ColorChat(id, GREEN, "Przelales graczowi %s - %i dolarów", name2, Cash) ColorChat(Taker[id], GREEN, "Otrzymales od gracza %s - %i dolarow", name, Cash) return PLUGIN_CONTINUE; }
#750003 Dwa problemy skiny i freevip
Napisane przez ChrisN
on 06.06.2018 19:23
Witam, mam dwa problemy jeden to plugin na skiny za fragi, chciałem go przerobić tylko pod awp i kosy i fajnie działa, ale mam problem z jedną kosą mianowicie kosa dla SVIP nie ładuje się dla niej model Jak były wszystkie bronie to normalnie się ładował a teraz nie chce, do tego chciał bym by kosa VIP i AWp VIP można było wybrać jeśli się ma svip'a czyli flage ADMIN_LEVEL_G zrobiłem to tak if(get_user_flags(id) & VIP & SVIP) ale nie działa ;/
A drugi problem to plugin na free vip'a dodać blokade by nie dawało flagi admin_level_h jeśli gracz ma flage admin_level_g?
Pluginy w załączniku
Załączone pliki
-
skiny.sma 12 KB 39 Ilość pobrań
skiny.amxx
-
freevip.sma 611 bajtów 32 Ilość pobrań
freevip.amxx
#745168 [ROZWIĄZANE] Vip dla każdego
Napisane przez ChrisN
on 18.12.2017 19:08
#745167 Problem z voicechatem
Napisane przez ChrisN
on 18.12.2017 19:05
#745134 Poprawienie bugów w kodzie
Napisane przez ChrisN
on 17.12.2017 16:21
Jak mi ci działać to pod M4 skoro wszędzie masz KNIFE KNIFE KNIFE...
SetKnife
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
//Edit
5 sekund na wpisanie frazy w google i jest taki śliczny temat wystarczy ruszyć głową...
https://amxx.pl/topi...z-noza-na-m4a1/
#745124 Model dla vipa z ESL
Napisane przez ChrisN
on 17.12.2017 09:19
#744711 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.
Napisane przez ChrisN
on 30.11.2017 19:02
Prefix: https://amxx.pl/topi...zacji/?p=741015
AP: Tutaj zmień 300 na 100 i będzie max 100 AP, czyli gracz nie będzie mógł mieć więcej
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
#744708 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.
Napisane przez ChrisN
on 30.11.2017 18:31
#744704 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.
Napisane przez ChrisN
on 30.11.2017 17:06
Witam, prosiłbym o wygenerowanie mi vipa bo jakoś mi to nie idze..
Vip powinien wyglądać tak:
- Flaga B - Rezerwacja slota
- Flaga OP - pod vipa
- Menu vipa od 2 rundy
3 zestawy broni:
M4 + Deagl
AK47 + Deagl
AWP + Deagl
- Na początek rundy granaty, he, 2fb, sg
- Na początek rundy dodatkowe 15hp + 100ap
- Jeden dodatkowy skok
- Dodatkowe pieniądze za zabójstwo 200$, za hs 400$
- Zwiększone obrażenia z He o 10%
- Pokazuj vipy online na komend
- Status Vip w tabeli punktów
- Informacje o vipie w motd ( komenda /vip )
- Przywitanie gdy vip wchodzi na serwer
- Prefix przed nickiem
Z góry dzięki
Nie wiem co może nie wyjść w generowaniu vip'a w generatorze
Tu masz prosto z generatora, więc sobie musisz prefix naprawić.
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_HE (1<<24) #define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers) forward amxbans_admin_connect(id); new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg, ioid, maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id; new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"}; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing"); register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus"); g_Array=ArrayCreate(64,32); for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){ register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips"); } register_clcmd("say /vip", "ShowMotd"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); g_Hudmsg=CreateHudSyncObj(); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 2 == 2){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new szName[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName)); if(equal(g_Name, szName)){ return 0; } } ArrayPushString(g_Array,g_Name); set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0); ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); break; } } } public CmdStartPre(id, uc_handle){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ CmdStartPreVip(id, uc_handle); } } } public CmdStartPreVip(id, uc_handle){ new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){ --skoki[id]; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id,pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){ skoki[id] = 1; } } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ skoki[id]=1; set_user_health(id, get_user_health(id)+15); cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype); new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ++henum; new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0); give_item(id, "weapon_flashbang"); ++fbnum; cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2); new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ++sgnum; show_vip_menu(id); } public menu_1_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); } if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){ give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "ammo_556nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90); } } public menu_2_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); } if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){ give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "ammo_762nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); } } public menu_3_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); } if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){ give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "ammo_338magnum"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); } } public plugin_cfg(){ maxPlayers=get_maxplayers(); } public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) || (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){ if(damagebits & DMG_HE){ damage*=(100+10)/100; } } } public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); new victim=read_data(2); if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){ DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3)); } } public DeathMsgVip(kid,vid,hs){ cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?400:200)); } public show_vip_menu(id){ menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler"); menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback"); new bool:active=false, num=-1; menu_additem(menu,"\wM4 + Deagl ","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wAK47 + Deagl","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wAWP + Deagl","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } if(active){ menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa"); menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id, menu); } else { menu_destroy(menu); } } public event_new_round(){ ++gRound; } public GameCommencing(){ gRound=0; } public menu_callback(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(gRound>=2){ if(item==0){ return ITEM_ENABLED; } if(item==1){ return ITEM_ENABLED; } if(item==2){ return ITEM_ENABLED; } } } return ITEM_DISABLED; } public menu_handler(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(gRound>=2){ if(item==0){ menu_1_handler(id); } if(item==1){ menu_2_handler(id); } if(item==2){ menu_3_handler(id); } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public VipStatus(){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){ set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4); } } public ShowVips(id){ new g_Name[64],g_Message[192]; new g_Size=ArraySize(g_Array); for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name); if(i == g_Size - 1){ add(g_Message, charsmax(g_Message), "."); } else{ add(g_Message, charsmax(g_Message), ", "); } } ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_infochanged(id){ if(g_Vip[id]){ new szName[64]; get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName)); new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); if(!equal(szName,Name)){ ArrayPushString(g_Array,szName); new g_Size=ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); break; } } } } } public plugin_end(){ ArrayDestroy(g_Array); } public ShowMotd(id){ show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id); }
#744672 Poszukuje pluginu na święta cs 1.6!
Napisane przez ChrisN
on 29.11.2017 18:49
Nie. Liczę na pomoc, może byśmy się zgadali ts3, ewentualnie gg, teraz czasu nie mam bo na siłowanie jadę, później ewentualnie.
Masz tu wszystko wyjaśnione https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
#744667 Prośby o kilka klas
Napisane przez ChrisN
on 29.11.2017 17:14
Łap kilka, więcej mi się nie chciało. Ale praktycznie każda klasa jest w obiegu tego forum bądź jest możliwa do wygenerowania w generatorze... Trochę chęci, a nie tylko tematy pisać.
Załączone pliki
-
codclass_droper.sma 936 bajtów 36 Ilość pobrań
codclass_droper.amxx
-
codclass_psycho.sma 1,22 KB 39 Ilość pobrań
codclass_psycho.amxx
-
codclass_saper.sma 3,18 KB 39 Ilość pobrań
codclass_saper.amxx
-
codclass_speedhacker.sma 840 bajtów 39 Ilość pobrań
codclass_speedhacker.amxx
-
codclass_uchodzca.sma 1,01 KB 38 Ilość pobrań
codclass_uchodzca.amxx
-
codclass_wsparciebojowe.sma 1,76 KB 40 Ilość pobrań
codclass_wsparciebojowe.amxx
-
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,63 KB 40 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx
#744646 Problem z klasa?
Napisane przez ChrisN
on 28.11.2017 19:42
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ChrisN
- Regulamin