Hud w klanach tytusa problem
Best Answer
Rivit
27.02.2019 19:46
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"
Nigdzie nie zadeklarowałeś 'nameclan'
Jak używasz natywu do pobrania nazwy klanu to musisz podać do czego ma pobrać. Podałes do czego - do tablicy nameclan, ale nigdzie tej tablicy nie zadeklarowales.
zrob jakie
new nameclan[128];Go to the full post

ChrisN
27.02.2019
Yo, mam problem hudem w klanach tytusa dodaje tak jak podał w temacie i wywala błąd
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan" // C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 072: "sizeof" operator is invalid on "function" symbols // C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 029: invalid expression, assumed zero // C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : fatal error 107: too many error messages on one lineTutaj public pokazinformacje, do tego na początku silnika dodany natyw jak w temacie
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(target); set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "<=| Klasa: %s^n<=| Exp: %i (%0.1f%%)^n<=| Poziom: %i^n<=| Item: %s (%i%%)^n<=| HP: %d^n<=| Dolary: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], cod_get_perk_durability(target), hp, cod_get_user_coins(target)); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan)) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "<=| Klasa: %s^n<=| Exp: %i (%0.1f%%)^n<=| Poziom: %i^n<=| Item: %s (%i%%)^n<=| HP: %d =|= Klan: %s^n<=| Dolary: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp, nameclan, cod_get_user_coins(id)); return PLUGIN_CONTINUE; }
Best Answer
Rivit
27.02.2019
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"
Nigdzie nie zadeklarowałeś 'nameclan'
Jak używasz natywu do pobrania nazwy klanu to musisz podać do czego ma pobrać. Podałes do czego - do tablicy nameclan, ale nigdzie tej tablicy nie zadeklarowales.
zrob jakie
new nameclan[128];
ChrisN
27.02.2019
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"Nigdzie nie zadeklarowałeś 'nameclan'
Jak używasz natywu do pobrania nazwy klanu to musisz podać do czego ma pobrać. Podałes do czego - do tablicy nameclan, ale nigdzie tej tablicy nie zadeklarowales.
zrob jakienew nameclan[128];
Dzięki, nie pomyslałem że to tak jak z pobieranime nicku