←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Hud w klanach tytusa problem


Best Answer Rivit 27.02.2019 19:46

// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"

Nigdzie nie zadeklarowałeś 'nameclan'

 

Jak używasz natywu do pobrania nazwy klanu to musisz podać do czego ma pobrać. Podałes do czego - do tablicy nameclan, ale nigdzie tej tablicy nie zadeklarowales.

zrob jakie 

new nameclan[128];
Go to the full post

  • +
  • -
ChrisN's Photo ChrisN 27.02.2019

Yo, mam problem hudem w klanach tytusa dodaje tak jak podał w temacie i wywala błąd
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 072: "sizeof" operator is invalid on "function" symbols
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : fatal error 107: too many error messages on one line
Tutaj public pokazinformacje, do tego na początku silnika dodany natyw jak w temacie
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		new hp = get_user_health(target);	
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "<=| Klasa: %s^n<=| Exp: %i (%0.1f%%)^n<=| Poziom: %i^n<=| Item: %s (%i%%)^n<=| HP: %d^n<=| Dolary: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], cod_get_perk_durability(target), hp, cod_get_user_coins(target));
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		new hp = get_user_health(id);
		cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan))
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "<=| Klasa: %s^n<=| Exp: %i (%0.1f%%)^n<=| Poziom: %i^n<=| Item: %s (%i%%)^n<=| HP: %d =|= Klan: %s^n<=| Dolary: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp, nameclan, cod_get_user_coins(id));
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  
Quote

  • +
  • -
Best Answer Rivit's Photo Rivit 27.02.2019

// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"

Nigdzie nie zadeklarowałeś 'nameclan'

 

Jak używasz natywu do pobrania nazwy klanu to musisz podać do czego ma pobrać. Podałes do czego - do tablicy nameclan, ale nigdzie tej tablicy nie zadeklarowales.

zrob jakie 

new nameclan[128];
Quote

  • +
  • -
ChrisN's Photo ChrisN 27.02.2019

// C:\Users\pc-1\Desktop\codcompile\QTM_CodMod.sma(1298) : error 017: undefined symbol "nameclan"

Nigdzie nie zadeklarowałeś 'nameclan'
 
Jak używasz natywu do pobrania nazwy klanu to musisz podać do czego ma pobrać. Podałes do czego - do tablicy nameclan, ale nigdzie tej tablicy nie zadeklarowales.
zrob jakie 
new nameclan[128];


Dzięki, nie pomyslałem że to tak jak z pobieranime nicku
Quote