Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tojaocb - zdjęcie

Tojaocb

Rejestracja: 27.09.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.08.2019 22:59
-----

#752099 Kontrolowanie hud

Napisane przez Tojaocb w 09.09.2018 15:23

pierw edytujesz kod huda 

 

dodajesz 

public plugin_natives() {

np.

public plugin_natives() {
	register_native("stop", "stop", 1)

}

na przykładzie pod tym 

public stop(){
		// i tu kod off hud nwm jak to napisac bez sma ciezko to sie tlumaczy
}

potem otwierasz sma menu 

 

na samej górze pluga piszesz 

native stop()

a potem przy funkcji otworzenia sklepu 

stop()

nie wiem ja słabo tłumacze bym musiał mieć przed sb sma 


  • +
  • -
  • 1


#752096 Kontrolowanie hud

Napisane przez Tojaocb w 09.09.2018 14:57

no jak 2 osobne pluginy to nie wiem jakie by było inne rozwiązanie jak nativ 

 

można by też pluginy połączyć ze sobą w 1 plug i dać zmienną 


  • +
  • -
  • 1


#751182 Poszukuje

Napisane przez Tojaocb w 20.07.2018 14:07

proszę 

Załączony plik  te.sma   71,47 KB  37 Ilość pobrań
  te.amxx


  • +
  • -
  • 1


#751174 Odbieranie skina po zmianie mapy/resecie serwera.

Napisane przez Tojaocb w 20.07.2018 12:10

ogólnie plugin w tej postaci sie nie kompiluje nwm czy o tym wiesz ale jak nie chcesz by ci sie zapisywały to usuń

#include <vault>

}
SaveDataKnife(id)
return PLUGIN_HANDLED

 oraz 

public client_authorized(id)
{
LoadDataKnife(id)
}


SaveDataKnife(id)
{ 


new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)


new vaultkey[64]
new vaultdata[64]


format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}


LoadDataKnife(id) 
{ 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)


new vaultkey[64], vaultdata[64]


format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)


}


  • +
  • -
  • 1


#750269 Skiny dla VIP'a + ich wyłączenie

Napisane przez Tojaocb w 18.06.2018 20:00

łap

 

Załączony plik  vipskiny.sma   2,29 KB  32 Ilość pobrań
  vipskiny.amxx


  • +
  • -
  • 1


#750237 Jak zrobić roundsoundy?

Napisane przez Tojaocb w 17.06.2018 15:55

nawet programu za bardzo nie trzeba, jeśli chcesz tylko skracać piosenki czy tam wybrać fragment oraz przyciszenie to łap link 

 

https://mp3cut.net/pl/


  • +
  • -
  • 1


#750005 Dwa problemy skiny i freevip

Napisane przez Tojaocb w 06.06.2018 19:29

nie uzywaj

VIP & SVIP

bo jak tak dasz to trzeba mieć jednoczesnie i vipa i svipa uzyj 

VIP || SVIP

a co do freevipa moze tak? 

#include <amxmodx>

#define OD_GODZINY 19
#define DO_GODZINY 8
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:g_bDarmowyVip;

public plugin_init()
{
    new szGodzina[4], iGodzina;
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    get_time("%H", szGodzina, 3);
    iGodzina = str_to_num(szGodzina);
    
    if(OD_GODZINY <= iGodzina || iGodzina <= DO_GODZINY)
        g_bDarmowyVip = true;
}

public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G){
	PLUGIN_HANDLED
}
else
	{
	if(g_bDarmowyVip)
		set_user_flags(id, get_user_flags(id) | FLAGA_VIP);
	}
}


  • +
  • -
  • 1


#749488 Zmiana skina broni

Napisane przez Tojaocb w 15.05.2018 22:04

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
 
new const AK47_MODEL[] = "models/skillowcy/ak47/v_ak1.mdl"
 
 
public plugin_int()
{
	register_event("event_cur_weapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model( AK47_MODEL )
}

public event_cur_weapon(id) {
	
	new szWeapID = read_data(2)
	if( szWeapID == CSW_AK47){ 
		set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_MODEL)
	}
}

usunąłem zbędne rzeczy tak powinno działać


  • +
  • -
  • 1


#748779 Inne Pojedynki

Napisane przez Tojaocb w 22.04.2018 16:25

do menu pojedynkow dodaj 

menu_additem(menu,"Bazooki","3",0) 

 w odpowienim case

		case 2:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_G3SG1;
			ColorChat(0, GREEN, "[JailBreak]^x01 Solowka na RPG");
			MenuPojedynek(id);
		}

public Handel_Pojedynek(id, menu, item)

 

	if(bronie_pojedynek == CSW_G3SG1)
	{
		server_cmd("jail_add_rpg %d", id);
		server_cmd("jail_add_rpg %d", pojedynek[1]);
		return;
	}

niezbędne są do rpg plugi:

 

Załączony plik  jail_rpg.sma   8,76 KB  92 Ilość pobrań
  jail_rpg.amxx

 

co do modeli:

Załączony plik  cstrike.rar   2,16 MB  87 Ilość pobrań

 

ps. dodałem troszkę nadto modeli xD

 

2x ps. Mogłeś dać sma życzeń bo nwm czy do dobrej paczki opisałem jak to dodać 


  • +
  • -
  • 1


#748167 Zmiana czasu trwania bana

Napisane przez Tojaocb w 27.03.2018 21:49

jeśli nie masz dostępu do bazy banów to możesz odbanowac i zbanowac na nowy czas ;)


  • +
  • -
  • 1


#748126 Poświata dla czapek JailBreak

Napisane przez Tojaocb w 26.03.2018 12:32

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderTransAlpha, 255)

zamiast id ze gracz ustaw id czapki 


  • +
  • -
  • 1


#748030 [ROZWIĄZANE] Precache modeli z pliku .ini

Napisane przez Tojaocb w 22.03.2018 18:07

public plugin_precache()
{
	new configfile[200]
	new configsdir[200]
	new map[32]
	get_configsdir(configsdir,199)
	get_mapname(map,31)
	formatex(configfile,199,"%s/new_weapons_%s.ini",configsdir,map)
	if(file_exists(configfile))
	{
		load_models(configfile)
	}
	else
	{
		formatex(configfile,199,"%s/new_weapons.ini",configsdir)
		load_models(configfile)
	}
}

 z pluginu GHW  zedytuj pod sb 


  • +
  • -
  • 1


#747755 Wyłącznie infohud na komendę

Napisane przez Tojaocb w 10.03.2018 21:42

Nie wiem czy będzie działać ale Lap xD

 

 

 

Zrobiłem błąd 

Edytuje: 

Załączony plik  infohud.sma   2,84 KB  120 Ilość pobrań
  infohud.amxx


  • +
  • -
  • 1


#746933 Zlecenie - Dodatki do modyfikacji Jailbreak

Napisane przez Tojaocb w 13.02.2018 19:23

Trzymaj, tylko zedytuj pod siebie 

 

Załączony plik  svip_model_menu.sma   3,33 KB  33 Ilość pobrań
  svip_model_menu.amxx


  • +
  • -
  • 1


#746699 model noza dla vipa

Napisane przez Tojaocb w 08.02.2018 13:20

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "qwerty"


#define VIP ADMIN_LEVEL_H   /* tutaj zmieniamy flange vipa */


/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl";	/*  Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl";	/*  Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(v_Bron_Knife);
	precache_model(p_Bron_Knife);
}
public CurWeapon(id) {
	
	new wpn = read_data(2)
	if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){ 
		set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
		set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1