Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tojaocb - zdjęcie

Tojaocb

Rejestracja: 27.09.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.08.2019 22:59
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] problem ze zmienną

22.02.2019 18:30

juz sobie poradziłem tak jak chciałem dziekuje 

 

mozna zamknąć temat

W temacie: Problem z przerobieniem pluginu modele ak m4 itp

22.02.2019 16:09

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new bool:offmodel;

public plugin_init(){
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){		
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_ak471.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_ak47.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_awp.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_awp1.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_deagle_tiger.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_deagle1.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_m4a1.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_m4a11.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_usp.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_usp1.mdl");
}
public plugin_natives() {
	register_native("modeleoff", "modeleoff", 1)
}
public modeleoff()
{
	offmodel = !offmodel;
}
public CurWeapon(id)
{ 
	if (offmodel) return;
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) return;

	switch(read_data(2)){
		case CSW_AK47:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_ak471.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_ak47.mdl")
		}
		case CSW_DEAGLE:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_deagle1.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_deagle_tiger.mdl")
		}
		case CSW_M4A1:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_m4a11.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_m4a1.mdl")
		}
		case CSW_USP:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_usp1.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_usp.mdl")
		}
		case CSW_AWP:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_awp1.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_awp.mdl")
		}
	}
}

mam jeszcze jedno pytanko da się to jeszcze tak przerobić by wraz z początkiem nowej rundy modele były znów włączone ?

W temacie: Problem z przerobieniem pluginu modele ak m4 itp

22.02.2019 15:49

działa tak jak chciałem 

 

jest sprawdzone można zamknąć 

W temacie: Problem z przerobieniem pluginu modele ak m4 itp

22.02.2019 15:23

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new bool:offmodel;

public plugin_init(){
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){		
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_ak471.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_ak47.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_awp.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_awp1.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_deagle_tiger.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_deagle1.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_m4a1.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_m4a11.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/p_usp.mdl");
	precache_model("models/jailbreak_anonymuss/v_usp1.mdl");
}
public plugin_natives() {
	register_native("modeleoff", "modeleoff", 1)
}
public modeleoff()
{
	offmodel = !offmodel;
}
public CurWeapon(id)
{ 
	if (offmodel) return;
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) return;

	switch(read_data(2)){
		case CSW_AK47:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_ak471.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_ak47.mdl")
		}
		case CSW_DEAGLE:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_deagle1.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_deagle_tiger.mdl")
		}
		case CSW_M4A1:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_m4a11.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_m4a1.mdl")
		}
		case CSW_USP:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_usp1.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_usp.mdl")
		}
		case CSW_AWP:{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/jailbreak_anonymuss/v_awp1.mdl")
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/jailbreak_anonymuss/p_awp.mdl")
		}
	}
}

dziękuje leci +

W temacie: Kontrolowanie hud

09.09.2018 15:23

pierw edytujesz kod huda 

 

dodajesz 

public plugin_natives() {

np.

public plugin_natives() {
	register_native("stop", "stop", 1)

}

na przykładzie pod tym 

public stop(){
		// i tu kod off hud nwm jak to napisac bez sma ciezko to sie tlumaczy
}

potem otwierasz sma menu 

 

na samej górze pluga piszesz 

native stop()

a potem przy funkcji otworzenia sklepu 

stop()

nie wiem ja słabo tłumacze bym musiał mieć przed sb sma