Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odbieranie skina po zmianie mapy/resecie serwera.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarKeloN

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Miłosz
Offline

Napisano 20.07.2018 11:21

Witam, mam prośbę odnoście pluginu na menu z modelami. Wszystko działa poprawnie, ale chciałbym, żeby po zmianie mapy/restarcie serwera skiny były domyślne, bo np komuś skończył się VIP a dalej ma tego skina wybranego z menu. Mógłby ktoś mi go przerobić? Z góry dziękuję :)
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>


#define PLUGIN "PALKI & LOMY VIP & SVIP"
#define VERSION "1.1" 
#define AUTHOR "MarKeloN~~~~~~"


new knife_model[33]


public plugin_init() { 


register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
register_clcmd("say /kosa", "kosy")
register_clcmd("say_team /kosa", "kosy")
register_clcmd("say /kosy", "kosy")
register_clcmd("say_team /kosy", "kosy")
}


public plugin_precache() { 
precache_model("models/vip_skiny/v_topor.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/p_topor.mdl") 
precache_model("models/vip_skiny/v_crowbar.mdl") 
precache_model("models/vip_skiny/p_crowbar.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/v_lom.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/p_lom.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/v_mieczswietlny.mdl")
precache_model("models/vip_skiny/p_mieczswietlny.mdl")
} 
public kosy(id)
{
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\dSkiny \yVIP \d& \rSVIP:")
new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")


new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");


menu_additem(menu, "\wDomyslne^n\d~ \wPiesci [TT]^n\d~ \wPalka [CT]^n","",0,aktywna)


if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) menu_additem(menu, "\wTopor | [VIP]","",0, aktywna)
else menu_additem(menu, "Topor | [VIP]","",0, nieaktywna)


if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) menu_additem(menu, "\wLom | [VIP]","",0, aktywna)
else menu_additem(menu, "Lom | [VIP]","",0, nieaktywna)


if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ menu_additem(menu, "\wLom #2 | [SVIP]","",0, aktywna)
else menu_additem(menu, "Lom #2 | [SVIP]", "",0,nieaktywna)


if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ menu_additem(menu, "\wMiecz Swietlny | [SVIP]","",0, aktywna)
else menu_additem(menu, "Miecz Swietlny | [SVIP]", "",0,nieaktywna)




menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \y<<< \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \y>>> \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");


menu_display(id, menu);
}


public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveDataKnife(id)
return PLUGIN_HANDLED
} 


public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife


new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED


new vModel[56]
new pModel[56]


switch(Knife)
{
case 0: 
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
format(vModel,55,"models/jb_anonymuss/v_piesci.mdl")
format(pModel,55,"models/jb_anonymuss/p_piesci.mdl")
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
format(vModel, 55, "models/jb_anonymuss/v_palka.mdl")
format(pModel, 55, "models/jb_anonymuss/p_palka.mdl")
}
}
case 1: 
{
format(vModel,55,"models/vip_skiny/v_topor.mdl")
format(pModel,55,"models/vip_skiny/p_topor.mdl")
}
case 2: 
{
format(vModel,55,"models/vip_skiny/v_crowbar.mdl")
format(pModel,55,"models/vip_skiny/p_crowbar.mdl")
}
case 3: 
{
format(vModel,55,"models/vip_skiny/v_lom.mdl")
format(pModel,55,"models/vip_skiny/p_lom.mdl")
}
case 4:
{
format(vModel,55,"models/vip_skiny/v_mieczswietlny.mdl")
format(pModel,55,"models/vip_skiny/p_mieczswietlny.mdl")
}
} 


entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)


return PLUGIN_HANDLED;  
}


public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;


new Weapon = read_data(2)
// Set Knife Model
SetKnife(id, knife_model[id])


return PLUGIN_HANDLED   


}
public client_authorized(id)
{
LoadDataKnife(id)
}


SaveDataKnife(id)
{ 


new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)


new vaultkey[64]
new vaultdata[64]


format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}


LoadDataKnife(id) 
{ 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)


new vaultkey[64], vaultdata[64]


format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)


}


public aktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
public client_putinserver(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_
return PLUGIN_HANDLED


SetKnife(id, 0)


return PLUGIN_CONTINUE
}

 


Użytkownik MarKeloN edytował ten post 20.07.2018 11:23

  • +
  • -
  • 0

#2 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 20.07.2018 12:10

ogólnie plugin w tej postaci sie nie kompiluje nwm czy o tym wiesz ale jak nie chcesz by ci sie zapisywały to usuń

#include <vault>

}
SaveDataKnife(id)
return PLUGIN_HANDLED

 oraz 

public client_authorized(id)
{
LoadDataKnife(id)
}


SaveDataKnife(id)
{ 


new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)


new vaultkey[64]
new vaultdata[64]


format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}


LoadDataKnife(id) 
{ 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)


new vaultkey[64], vaultdata[64]


format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)


}


  • +
  • -
  • 1

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#3 MarKeloN

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Miłosz
Offline

Napisano 20.07.2018 12:26

 

ogólnie plugin w tej postaci sie nie kompiluje nwm czy o tym wiesz ale jak nie chcesz by ci sie zapisywały to usuń

#include <vault>

}
SaveDataKnife(id)
return PLUGIN_HANDLED

 oraz 

public client_authorized(id)
{
LoadDataKnife(id)
}


SaveDataKnife(id)
{ 


new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)


new vaultkey[64]
new vaultdata[64]


format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}


LoadDataKnife(id) 
{ 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)


new vaultkey[64], vaultdata[64]


format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)


}

Wiem, że się nie renderuję, chciałem dać bardzo podobny, ale, żeby nie działał. Usunąłem to co napisałeś i śmiga, dzięki wielkie! :D Do zamknięcia.


Użytkownik MarKeloN edytował ten post 20.07.2018 12:27

  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.07.2018 12:44

Sadpepe

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 

Najlepszą opcją dla tego pluginu jest jego usunięcie  :gwizd:  Autorowi polecam podpytać kogoś miłego z forum, żeby przepisał mu to na taki kod, na który da się patrzeć. Polecam też skorzystać następnym razem z załączników lub tagów "[spoiler]"


Robiin (20.07.2018 16:48):
#define AUTHOR "MarKeloN~~~~~~"

Przy okazji autora tematu też bym prosił o nie przypisywanie sobie pracy innych. Kod zły, czy nie - nadal nie Twój.

Użytkownik aSiorr edytował ten post 20.07.2018 12:44

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:191
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.07.2018 15:30

Sadpepe

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 

Najlepszą opcją dla tego pluginu jest jego usunięcie  :gwizd:  Autorowi polecam podpytać kogoś miłego z forum, żeby przepisał mu to na taki kod, na który da się patrzeć. Polecam też skorzystać następnym razem z załączników lub tagów "[spoiler]"

Bo kod w rzeczywistości tak nie wygląda :D

W mojej paczce jailbreak'a jest prawidłowo zapisany plugin


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych