Jeżeli stworzyłem dwa osobne pluginy:
- Hud
- Menu
Czy jest możliwość, że gdy gracz otowrzy menu to hud znika na czas otwarcia menu?
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.09.2018 10:14
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.09.2018 10:13
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.09.2018 10:14
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 09.09.2018 12:26
tak
Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah
Napisano 09.09.2018 13:42
tak
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 09.09.2018 15:01
no jak 2 osobne pluginy to nie wiem jakie by było inne rozwiązanie jak nativ
można by też pluginy połączyć ze sobą w 1 plug i dać zmienną
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 09.09.2018 15:23
pierw edytujesz kod huda
dodajesz
public plugin_natives() {
np.
public plugin_natives() { register_native("stop", "stop", 1) }
na przykładzie pod tym
public stop(){ // i tu kod off hud nwm jak to napisac bez sma ciezko to sie tlumaczy }
potem otwierasz sma menu
na samej górze pluga piszesz
native stop()
a potem przy funkcji otworzenia sklepu
stop()
nie wiem ja słabo tłumacze bym musiał mieć przed sb sma
Napisano 09.09.2018 15:35
pierw edytujesz kod huda
dodajesz
public plugin_natives() {np.
public plugin_natives() { register_native("stop", "stop", 1) }na przykładzie pod tym
public stop(){ // i tu kod off hud nwm jak to napisac bez sma ciezko to sie tlumaczy }potem otwierasz sma menu
na samej górze pluga piszesz
native stop()a potem przy funkcji otworzenia sklepu
stop()nie wiem ja słabo tłumacze bym musiał mieć przed sb sma
Chodzi mi dokladnie o hud ( cod mod nowy )
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.09.2018 15:36
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 09.09.2018 16:53
pierw edytujesz kod huda
dodajesz
public plugin_natives() {np.
public plugin_natives() { register_native("stop", "stop", 1) }na przykładzie pod tym
public stop(){ // i tu kod off hud nwm jak to napisac bez sma ciezko to sie tlumaczy }potem otwierasz sma menu
na samej górze pluga piszesz
native stop()a potem przy funkcji otworzenia sklepu
stop()nie wiem ja słabo tłumacze bym musiał mieć przed sb sma
Chodzi mi dokladnie o hud ( cod mod nowy )
a nie łatwiej było by Ci dodać to do silnika coda zachowaniem odpowiednich funkcji itp
Napisano 09.09.2018 16:56
Nie, ponieważ chcę użyć funkcji w innych pluginach
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 09.09.2018 17:14
Spróbuj tego. Z góry mówię że nie testowałem. Natomiast w silniku coda tuż nad public plugin_init dodaj
native get_status_menu(index);
w public Pokaz_Informacje (ten od HUD) pod
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
dodaj to
if(get_status_menu(id)) // gdy menu otwarte return PLUGIN_CONTINUE;
Napisano 09.09.2018 17:30
Spróbuj tego. Z góry mówię że nie testowałem. Natomiast w silniku coda tuż nad public plugin_init dodaj
native get_status_menu(index);w public Pokaz_Informacje (ten od HUD) pod
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;dodaj to
if(get_status_menu(id)) // gdy menu otwarte return PLUGIN_CONTINUE;
Taki error:
[AMXX] Plugin "cod_silnik.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "get_status_menu") - check your modules.ini.
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 09.09.2018 17:43
Nie mogłem edytować.
Jednak mój błąd, wszystło działa
Tylko powiedz mi jak np mogę tego wykorzystać w silnku cod'a?
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 09.09.2018 19:38
Nie mogłem edytować.
Jednak mój błąd, wszystło działa
Tylko powiedz mi jak np mogę tego wykorzystać w silnku cod'a?
No ale przecież podałem Ci co musisz zrobić w silniku coda.
...Natomiast w silniku coda tuż nad public plugin_init dodaj
native get_status_menu(index);
w public Pokaz_Informacje (ten od HUD) pod
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
dodaj to
if(get_status_menu(id)) // gdy menu otwarte return PLUGIN_CONTINUE;
Napisano 09.09.2018 19:58
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 09.09.2018 20:30
1. Tworzysz nowa zmienna tuż na public plugin_init()
new bool:otworzyl_menu[33];
Następnie szukasz menu od wyboru klas i na samym początku publica (lub pod sprawdzeniem czy gracz jest podłączony jeżeli w ogóle takowe jest) dodajesz
otworzyl_menu[id]=true; // aby hud zniknelo
Następnie w handlerze tegoż menu tuż pod menu_destroy ale przed return PLUGIN_CONTINUE/HANDLED dopisujesz
otworzyl_menu[id]=false; // aby hud sie pokazal
I na koniec przechodzisz do public Pokaz_Informacje i podobnie jak wyżej napisałem dodajesz ifa
if(otworzyl_menu[id]) // gdy menu jest otwarte return PLUGIN_CONTINUE;
2. Podsyłam poprawkę powinno pomoc. Nie dopatrywałem się i nie wiedziałem że jest tam opcja wróć do menu.
3. Dokładnie to samo co napisałem w pkt 1 + dodałem natyw przesyłający status menu (otwarte/zamknięte).
Użytkownik Toldi edytował ten post 09.09.2018 20:31
Napisano 10.09.2018 09:43
1. Tworzysz nowa zmienna tuż na public plugin_init()
new bool:otworzyl_menu[33];Następnie szukasz menu od wyboru klas i na samym początku publica (lub pod sprawdzeniem czy gracz jest podłączony jeżeli w ogóle takowe jest) dodajesz
otworzyl_menu[id]=true; // aby hud znikneloNastępnie w handlerze tegoż menu tuż pod menu_destroy ale przed return PLUGIN_CONTINUE/HANDLED dopisujesz
otworzyl_menu[id]=false; // aby hud sie pokazalI na koniec przechodzisz do public Pokaz_Informacje i podobnie jak wyżej napisałem dodajesz ifa
if(otworzyl_menu[id]) // gdy menu jest otwarte return PLUGIN_CONTINUE;2. Podsyłam poprawkę powinno pomoc. Nie dopatrywałem się i nie wiedziałem że jest tam opcja wróć do menu.
3. Dokładnie to samo co napisałem w pkt 1 + dodałem natyw przesyłający status menu (otwarte/zamknięte).
Ja robię wszystko tak jak mówisz lecz dalej jak użyje opcji wstecz hud się pojawia
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 10.09.2018 16:33
Sprawdź. Dodatkowo pokaż może public Pokaz_Informacje(id) z cod moda czy na pewno w dobre miejsca wstawiłeś ify.
Napisano 10.09.2018 21:47
a można to zrobić bez zmieniania nic w menu?Sprawdź. Dodatkowo pokaż może public Pokaz_Informacje(id) z cod moda czy na pewno w dobre miejsca wstawiłeś ify.
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 10.09.2018 21:49
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 11.09.2018 10:11
Możesz podesłać .sma coda? Wgrałbym sobie to na testowy i dokonywał bym poprawek.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych