Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kontrolowanie hud


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.09.2018 10:13

Witam.
Jeżeli stworzyłem dwa osobne pluginy:
- Hud
- Menu
Czy jest możliwość, że gdy gracz otowrzy menu to hud znika na czas otwarcia menu?

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.09.2018 10:14

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2018 12:26

tak


  • +
  • -
  • 2

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.09.2018 13:42

tak


A mógłbyś teraz wytłumaczyć?
Myślałem nad stworzeniem natywu, który będzie pobierał czy menu jest otwarte? W dobra strone idą moje myśli?
Z góry dzięki:)
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 09.09.2018 14:57

no jak 2 osobne pluginy to nie wiem jakie by było inne rozwiązanie jak nativ 

 

można by też pluginy połączyć ze sobą w 1 plug i dać zmienną 


  • +
  • -
  • 1

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.09.2018 15:01

no jak 2 osobne pluginy to nie wiem jakie by było inne rozwiązanie jak nativ

można by też pluginy połączyć ze sobą w 1 plug i dać zmienną


nie jest możliwe połączenie, a możesz mi powiedzieć jak taki natyw miałby wyglądać?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 09.09.2018 15:23

pierw edytujesz kod huda 

 

dodajesz 

public plugin_natives() {

np.

public plugin_natives() {
	register_native("stop", "stop", 1)

}

na przykładzie pod tym 

public stop(){
		// i tu kod off hud nwm jak to napisac bez sma ciezko to sie tlumaczy
}

potem otwierasz sma menu 

 

na samej górze pluga piszesz 

native stop()

a potem przy funkcji otworzenia sklepu 

stop()

nie wiem ja słabo tłumacze bym musiał mieć przed sb sma 


  • +
  • -
  • 1

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.09.2018 15:35

pierw edytujesz kod huda 

 

dodajesz 

public plugin_natives() {

np.

public plugin_natives() {
	register_native("stop", "stop", 1)

}

na przykładzie pod tym 

public stop(){
		// i tu kod off hud nwm jak to napisac bez sma ciezko to sie tlumaczy
}

potem otwierasz sma menu 

 

na samej górze pluga piszesz 

native stop()

a potem przy funkcji otworzenia sklepu 

stop()

nie wiem ja słabo tłumacze bym musiał mieć przed sb sma 

 

 

Chodzi mi dokladnie o hud ( cod mod nowy )

Załączone pliki


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.09.2018 15:36

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 09.09.2018 16:53

 

pierw edytujesz kod huda 

 

dodajesz 

public plugin_natives() {

np.

public plugin_natives() {
	register_native("stop", "stop", 1)

}

na przykładzie pod tym 

public stop(){
		// i tu kod off hud nwm jak to napisac bez sma ciezko to sie tlumaczy
}

potem otwierasz sma menu 

 

na samej górze pluga piszesz 

native stop()

a potem przy funkcji otworzenia sklepu 

stop()

nie wiem ja słabo tłumacze bym musiał mieć przed sb sma 

 

 

Chodzi mi dokladnie o hud ( cod mod nowy )

 

a nie łatwiej  było by Ci dodać to do silnika coda zachowaniem odpowiednich funkcji itp


  • +
  • -
  • 1

#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.09.2018 16:56

Nie, ponieważ chcę użyć funkcji w innych pluginach


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#10 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 09.09.2018 17:14

Spróbuj tego. Z góry mówię że nie testowałem. Natomiast w silniku coda tuż nad public plugin_init dodaj

native get_status_menu(index);

w public Pokaz_Informacje (ten od HUD) pod

id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;	

dodaj to 

if(get_status_menu(id)) // gdy menu otwarte
		return PLUGIN_CONTINUE;

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#11 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.09.2018 17:30

 

Spróbuj tego. Z góry mówię że nie testowałem. Natomiast w silniku coda tuż nad public plugin_init dodaj

native get_status_menu(index);

w public Pokaz_Informacje (ten od HUD) pod

id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;	

dodaj to 

if(get_status_menu(id)) // gdy menu otwarte
		return PLUGIN_CONTINUE;

 

 

Taki error:

[AMXX] Plugin "cod_silnik.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "get_status_menu") - check your modules.ini.

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#12 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.09.2018 17:43

Nie mogłem edytować.

Jednak mój błąd, wszystło działa ;)

Tylko powiedz mi jak np mogę tego wykorzystać w silnku cod'a? 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#13 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 09.09.2018 19:38

Nie mogłem edytować.

Jednak mój błąd, wszystło działa ;)

Tylko powiedz mi jak np mogę tego wykorzystać w silnku cod'a? 

No ale przecież podałem Ci co musisz zrobić w silniku coda.

 

...Natomiast w silniku coda tuż nad public plugin_init dodaj

native get_status_menu(index);

w public Pokaz_Informacje (ten od HUD) pod

id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;    

dodaj to 

if(get_status_menu(id)) // gdy menu otwarte
        return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 1

#14 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.09.2018 19:58

Zle napisałem pytanie, sorki wczorajszy jestem.
A więc po kolej:
1. Jak mogę użyć tej funkcji w silniku gdy otworzy sie menu klas.

2. gdy użyje opcji "wroc do poprzedniej strony w menu" hud sie pojawia i nie znika

3. Co dodałeś do pluginu cod-odznaki?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#15 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 09.09.2018 20:30

1. Tworzysz nowa zmienna tuż na public plugin_init()

new bool:otworzyl_menu[33];

Następnie szukasz menu od wyboru klas i na samym początku publica (lub pod sprawdzeniem czy gracz jest podłączony jeżeli w ogóle takowe jest) dodajesz

otworzyl_menu[id]=true; // aby hud zniknelo

Następnie w handlerze tegoż menu tuż pod menu_destroy ale przed return PLUGIN_CONTINUE/HANDLED dopisujesz

otworzyl_menu[id]=false; // aby hud sie pokazal

I na koniec przechodzisz do public Pokaz_Informacje i podobnie jak wyżej napisałem dodajesz ifa

if(otworzyl_menu[id]) // gdy menu jest otwarte
return PLUGIN_CONTINUE;

2. Podsyłam poprawkę powinno pomoc. Nie dopatrywałem się i nie wiedziałem że jest tam opcja wróć do menu.

3. Dokładnie to samo co napisałem w pkt 1 + dodałem natyw przesyłający status menu (otwarte/zamknięte).

Załączone pliki


Użytkownik Toldi edytował ten post 09.09.2018 20:31

  • +
  • -
  • 2

#16 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.09.2018 09:43

1. Tworzysz nowa zmienna tuż na public plugin_init()

new bool:otworzyl_menu[33];

Następnie szukasz menu od wyboru klas i na samym początku publica (lub pod sprawdzeniem czy gracz jest podłączony jeżeli w ogóle takowe jest) dodajesz

otworzyl_menu[id]=true; // aby hud zniknelo

Następnie w handlerze tegoż menu tuż pod menu_destroy ale przed return PLUGIN_CONTINUE/HANDLED dopisujesz

otworzyl_menu[id]=false; // aby hud sie pokazal

I na koniec przechodzisz do public Pokaz_Informacje i podobnie jak wyżej napisałem dodajesz ifa

if(otworzyl_menu[id]) // gdy menu jest otwarte
return PLUGIN_CONTINUE;

2. Podsyłam poprawkę powinno pomoc. Nie dopatrywałem się i nie wiedziałem że jest tam opcja wróć do menu.

3. Dokładnie to samo co napisałem w pkt 1 + dodałem natyw przesyłający status menu (otwarte/zamknięte).

 

 

Ja robię wszystko tak jak mówisz lecz dalej jak użyje opcji wstecz hud się pojawia 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#17 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 10.09.2018 16:33

Sprawdź. Dodatkowo pokaż może public Pokaz_Informacje(id) z cod moda czy na pewno w dobre miejsca wstawiłeś ify.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#18 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.09.2018 21:47

Sprawdź. Dodatkowo pokaż może public Pokaz_Informacje(id) z cod moda czy na pewno w dobre miejsca wstawiłeś ify.

a można to zrobić bez zmieniania nic w menu?
W silniku dodaje dobrze bo wszystko działa tylko powrot do strony głownej powoduje zakłócenia

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 10.09.2018 21:49

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#19 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 11.09.2018 10:11

Możesz podesłać .sma coda? Wgrałbym sobie to na testowy i dokonywał bym poprawek.


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych