Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Owner123 - zdjęcie

Owner123

Rejestracja: 12.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.12.2011 18:32
*----

#164294 Usunięcie celów mapy.

Napisane przez Owner123 w 26.08.2010 20:46

O właśnie ! Nie pomyślałem o zablokowaniu dania C4 :D Leci +.
Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 1


#164227 Usunięcie celów mapy.

Napisane przez Owner123 w 26.08.2010 18:23

Zrobiłem właśnie tak i nadal mam ładowany model bomby. Chodzi o to że przy pomocy Orpheu zablokowałem precache bomby i podczas grania mapy de_, gdy respawnuje się terrorysta, crashuje mi serwer z errorem:
Host_Error: models/w_backpack.mdl no precache

  • +
  • -
  • 1


#164064 Wymuszenie zakończenia pluginu

Napisane przez Owner123 w 26.08.2010 10:28

}

if (! (get_user_flags(player) & ADMIN_RESERVATION ))

	{ 

            client_print(player, print_chat, "Wyswietla sie jak nie moze uzyc")

        }

        else

        {

	    //kod

        }

}

  • +
  • -
  • 1


#164045 Usunięcie celów mapy.

Napisane przez Owner123 w 26.08.2010 09:36

Jak w temacie. Jak usunąć cele mapy, tak aby nie pojawiała się paka u gracza ? Mam na myśli mapy typu de_.
  • +
  • -
  • 1


#163581 Weapon Zoom Changer

Napisane przez Owner123 w 24.08.2010 19:28

Weapon Zoom Changer By Owner

Dołączona grafika

Dzięki temu pluginowi można ustawić Zoom taki jak w AWP/Scout lub AUG/SG550. Zoom znika jak każdy: podczas przeładowania, zmiany broni etc. Rodzaj Zooma można ustawić za pomocą cvarów. Plugin wymaga dodatkowego modułu Orpheu.

Dołączona grafika

Ściagamy i instalujemy moduł Orpheu. Do pobrania stąd: Module: Orpheu2.3a - AlliedModders

Folder CBasePlayerWeapon z sygnatura.rar wrzucamy do addons/amxmodx/configs/orpheu/virtualFunction .

Plik .amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins .
Do addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy na końcu: amx_change_weapon_zoom.amxx
(Opcjonalne) plik *.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting .

Dołączona grafika

cstrike
fakemeta
hamsandwich
orpheu

Dołączona grafika

zoom_* - gdzie "*" jest to krótka nazwa broni np. zoom_usp, zoom_xm1014 etc.

Zoomu nie posiadają: granaty, nóż, C4.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#160120 damagebits

Napisane przez Owner123 w 14.08.2010 19:37

DMG_NEVERGIB i DMG_ALWAYSGIB są używane wtedy kiedy ciało ma się rozpaść. (Np. wybuch Nemesiza na ZMI). NEVERGIB - ciało się nie rozpada, ALWAYSGIB na odwrót.
  • +
  • -
  • 2


#155090 Po zgonie jest respawn

Napisane przez Owner123 w 27.07.2010 12:04

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
register_plugin("AutoRespawn", "1.0", "Owner")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fwHamPlayerKilledPost", 1)
}

public fwHamPlayerKilled(victim, attacker, shouldgib)
ExecuteHam(Ham_Spawn, victim)

Btw. Było pełno takich tematów ...

Edit.
Albo nieco inaczej:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
register_plugin("New Plugin", "1.0", "Owner")
RegisterHam(Ham_Player_PostThink, "player", "fwHamPlayerPostThink", 1)
}

public fwHamPlayerPostThink(id)
if(!ExecuteHam(Ham_IsAlive, id) && (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2))
ExecuteHam(Ham_Spawn, id)

  • +
  • -
  • 1


#149901 CoD- Pokazuje HP w HUD

Napisane przez Owner123 w 06.07.2010 20:31

get_user_health(index)

HP pobierasz tą funkcją a następnie wyświetlasz w HUD'zie.
  • +
  • -
  • 1


#149378 Jak zrobić moc w randze.

Napisane przez Owner123 w 04.07.2010 21:37

eeee fajnie przy kodzie od Hardbota osoba z rangą Lama co sekunde będzie miała 110 hp ...
Jutro coś wyskrobie bo dziś już nie dam rady.
  • +
  • -
  • 1


#147985 Usuwanie limitu pieniędzy ( money )

Napisane przez Owner123 w 29.06.2010 08:42

Plugin tylko symuluje zniesienie limitu.

Są 2/3 dodatkowe moduły które to umożliwiają: Orpheu/MemHack(nie wiem do końca który) i Max Money.
Orpheu - Module: Orpheu2.3a - AlliedModders
MemHack - Module: MemHack - AlliedModders
Max Money - Module: Max Money - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1


#147213 BUGI BUGI BUGI! dbmod_5.9l

Napisane przez Owner123 w 26.06.2010 10:07

Dodałeś zmienne antym3 itd. do reset_item_skills(id) ?

Edit.
Dobra widzę że nie dodałeś ...
Podmień:
public reset_item_skills(id){
item_boosted[id] = 0
item_durability[id] = 0
jumps[id] = 0
gravitytimer[id] = 0
player_b_vampire[id] = 0 //Vampyric damage
player_b_damage[id] = 0 //Bonus damage
player_b_money[id] = 0 //Money bonus
player_b_gravity[id] = 0 //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id] = 0 //Invisibility bonus
player_b_grenade[id] = 0 //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id] = 0 //Reduces player health each round start
player_b_theif[id] = 0 //Amount of money to steal
player_b_respawn[id] = 0 //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id] = 0 //Radius to explode upon death
player_b_heal[id] = 0 //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id] = 0 //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id] = 0 //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id] = 0 //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id] = 0 //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id] = 0 //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id] = 0 //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id] = 0 //Ability to walk through walls
player_b_eye[id] = 0 //Ability to snarkattack
player_b_blink[id] = 0 //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id] = 0 //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id] = 0 //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id] = 0
player_b_silent[id] = 0
player_b_dagon[id] = 0 //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
player_b_awpmaster[id] = 0 //Ability to kill faster with awp
player_b_m3master[id] = 0 //Ability to kill faster with m3
player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife
player_b_jumpx[id] = 0
player_b_smokehit[id] = 0
player_b_extrastats[id] = 0
player_b_firetotem[id] = 0
player_b_hook[id] = 0
player_b_darksteel[id] = 0
player_b_illusionist[id] = 0
player_b_kusza[id] = 0
player_b_mine[id] = 0
player_b_bohy[id] = 0
player_b_latarka[id] = 0
wear_sun[id] = 0
player_sword[id] = 0
player_ultra_armor_left[id]=0
player_ultra_armor[id]=0
}

Na
public reset_item_skills(id){
item_boosted[id] = 0
item_durability[id] = 0
jumps[id] = 0
gravitytimer[id] = 0
player_b_vampire[id] = 0 //Vampyric damage
player_b_damage[id] = 0 //Bonus damage
player_b_money[id] = 0 //Money bonus
player_b_gravity[id] = 0 //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id] = 0 //Invisibility bonus
player_b_grenade[id] = 0 //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id] = 0 //Reduces player health each round start
player_b_theif[id] = 0 //Amount of money to steal
player_b_respawn[id] = 0 //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id] = 0 //Radius to explode upon death
player_b_heal[id] = 0 //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id] = 0 //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id] = 0 //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id] = 0 //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id] = 0 //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id] = 0 //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id] = 0 //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id] = 0 //Ability to walk through walls
player_b_eye[id] = 0 //Ability to snarkattack
player_b_blink[id] = 0 //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id] = 0 //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id] = 0 //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id] = 0
player_b_silent[id] = 0
player_b_dagon[id] = 0 //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
player_b_awpmaster[id] = 0 //Ability to kill faster with awp
player_b_m3master[id] = 0 //Ability to kill faster with m3
player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife
player_b_jumpx[id] = 0
player_b_smokehit[id] = 0
player_b_extrastats[id] = 0
player_b_firetotem[id] = 0
player_b_hook[id] = 0
player_b_darksteel[id] = 0
player_b_illusionist[id] = 0
player_b_kusza[id] = 0
player_b_mine[id] = 0
player_b_bohy[id] = 0
player_b_latarka[id] = 0
wear_sun[id] = 0
player_sword[id] = 0
player_ultra_armor_left[id]=0
player_ultra_armor[id]=0
player_b_antyawp[id] = 0
player_b_antym3[id] = 0
player_b_antyknife[id] = 0
player_b_antysniper[id] = 0
}

  • +
  • -
  • 1


#147196 Akceptowanie zasad,,,

Napisane przez Owner123 w 26.06.2010 08:43

#include <amxmodx> 
#include <cstrike>

new gmsgSayText

public plugin_init()
{
register_plugin("Player Enter", "0.1", "dev.cs.wrocek.com")
register_menucmd(register_menuid("Witaj Graczu"),1023,"actionMenu")
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
}

public client_putinserver(id)
{
if (is_user_bot(id))
return

set_task(10.0, "dispInfo", id + 1337)
}

public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(id + 1337)){
remove_task(id + 1337)
}
}

public dispInfo(id)
{

new playerId = id - 1337
new nextmap[32]
new hostname[32]
get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
get_cvar_string("hostname", hostname, 31)

client_print(playerId, print_chat, "* Witaj na serwerze: %s", hostname)
client_print(playerId, print_chat, "* Sponsor Serwera: NiceShoot.pl")
client_print(playerId, print_chat, "* Sprawy Banow, oraz inne problemy zalatwiamy na FORUM!")
client_print(playerId, print_chat, "* Dostepne Polecenia: /top15, /rankstats, /rank, /hats")

prepare_menu(playerId + 1339)

}

public prepare_menu(id){

new playerId = id - 1339

if(is_user_connected(playerId)){
new CsTeams:team = cs_get_user_team(playerId)
if(team != CS_TEAM_T && team != CS_TEAM_CT) {
set_task(10.0,"prepare_menu",id)
} else {
showMenu(playerId)
}
} else {
remove_task(id)
}

}

public showMenu(id){

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

new menuoption[9][64]
new menubody[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)
// Clear string
for(new z = 0; z < 9; ++z)
{
menuoption[z][0] = '^0'
}


format(menuoption[0], 63, "\r1 \yNie Przeklinaj")
format(menuoption[1], 63, "\r2 \yNie Czituj/Oszukuj")
format(menuoption[2], 63, "\r3 \yWykonuj cele mapy")
format(menuoption[3], 63, "\r4 \yNienaduzywaj mikro")
format(menuoption[4], 63, "\r5 \yAdmin ma zawsze racje")
format(menuoption[5], 63, "\r6 \yDostepne Polecenia:")
format(menuoption[6], 63, "\r7 \y/top15, /rank, /rankstats, /hats")
format(menuoption[7], 63, "\r* \y1. \wNie Akceptuje")
format(menuoption[8], 63, "\r* \y2. \rAkceptuje")


format(menubody, 511, "\yWitaj Graczu :\r^n %s\w^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s^n%s", name, menuoption[0], menuoption[1], menuoption[2], menuoption[3], menuoption[4], menuoption[5], menuoption[6], menuoption[7], menuoption[8])

show_menu(id, keys, menubody, -1, "Witaj Graczu")
return PLUGIN_HANDLED
}

public actionMenu(id,key){
switch(key){

case 0: {
new num, i, name[32], message[191], players[32]
get_players(players,num)
get_user_name(id, name, 31)
server_cmd("kick #%d ^"Nie Zaakceptowales Zasad^"", get_user_userid(id))
formatex(message,190,"^x04[Zasady DR] Gracz %s, nie zaakceptowal zasad.",name)
for(i=0;i<num;i++)
{
message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i])
write_byte(players[i])
write_string(message)
message_end();
}
}

case 1: {

new num, i, name[32], message[191], players[32]
get_players(players,num)
get_user_name(id, name, 31)
formatex(message,190,"^x04[Zasady DR] Gracz %s, zaakceptowal zasady.",name)
client_print(id,print_chat,"* Zaakceptowales Zasady, Powodzenia w Grze")
for(i=0;i<num;i++)
{
message_begin(MSG_ONE,gmsgSayText,_,players[i])
write_byte(players[i])
write_string(message)
message_end();
}

}


}
return PLUGIN_HANDLED
}


  • +
  • -
  • 1


#147113 [problem] blad w logach

Napisane przez Owner123 w 25.06.2010 19:26

Skąd wziąłeś hitplace ? 0o
Ten moduł nie przewiduje takiego parametru dlatego zawsze będzie on równy 0 ...
Co do błędy spróbuj tak:
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(idattacker, clip, ammo)


Edit.
A tfuu co ja gadam :o
Daj new health i to get_user_weapon pod
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker] || klasa_gracza[this] == Weteran)
return HAM_IGNORED

Czyli ma być mniej więcej tak:
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker] || klasa_gracza[this] == Weteran)
return HAM_IGNORED
new health = get_user_health(this)
new weapon = get_user_weapon(idattacker)


Edit2.
Ehh tego ifa weapon == CSW_SCOUT też daj pod ^
  • +
  • -
  • 1


#145947 Łatwe dodawanie klas + nowe menu

Napisane przez Owner123 w 21.06.2010 16:13

Aaaaa Knopers się złapał na tym :s
if(item>6*(strona+1)) strona++

player_class[id]=item+(6*strona)+1


Item to nie numer klawisza tylko kolejna opcja w menu ~~ Wystarczy poprostu player_class[id]=++item i wywal to ze stroną.
Kolejna sprawa.
menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)

Item zawsze musi być ponumerowany, jeśli dasz NULL (czyli nic) item zawsze będzie równy 0 czyli po inkrementacji wyjdzie nam zawsze Mag. :>( i dlatego też czarasd dostał errorka i mu nie działało to :) )
  • +
  • -
  • 1


#145544 show hud[B.ŁATWE]

Napisane przez Owner123 w 20.06.2010 06:48

public client_PreThink(id)
{
new HUD[192]
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[HardcoreMod] Ranga: %s^nZabojstw: %i", ranga, stats[0]);
hud(id, HUD)
}

public hud(id,text[]){
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}

Dodaj sobie tabulatory bo na forum pisałem ;D
  • +
  • -
  • 1