Np:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("New Plugin", "1.0.0", "Owner")
register_clcmd("amx_aimslap", "cmdAiming");
}
public cmdAiming(id)
{
new bid, body;
get_user_aiming(id, bid, body);
if(body == HIT_HEAD)
user_kill(bid);
else
user_slap(bid, 0);
}
Można również, tak jak napisał Knopers, użyć prethinka:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new g_iAiming[33][2];
public plugin_init()
{
register_plugin("New Plugin", "1.0.0", "Owner")
register_clcmd("amx_aimslap", "cmdAiming");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
}
public fwPlayerPreThink(id)
get_user_aiming(id, g_iAiming[id][0], g_iAiming[id][1]);
public cmdAiming(id)
{
if(g_iAiming[id][1] == HIT_HEAD)
user_kill(g_iAiming[id][0]);
else
user_slap(g_iAiming[id][0], 0);
}
Metoda druga jest bardziej precyzyjna, ponieważ pomimo tego że na kogoś celujemy, funkcja nie zawsze prawidłowo wykryje. Niestety takie rozwiązanie kosztuje, może zżerać więcej zasobów serwera.