Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dirr - zdjęcie

Dirr

Rejestracja: 18.04.2017
Aktualnie: Przegląda temat Light SmokeGrenade
Dostępny Ostatnio: 18 minut temu
-----

#779249 Pytanie o hud

Napisane przez Boski Z Polski w 27.12.2024 10:54


Teoretycznie HUDu nie da się zrobić w kilku kolorach, ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść. Można osiągnąć efekt wielu kolorów poprzez użycie kilku osobnych HUDów. Maksymalnie na ekranie można wyświetlić 4 HUDy przy użyciu funkcji show_hudmessage. 


Praktycznie i teoretycznie nie da się zrobić żeby jeden obiekt hud był w kilku kolorach, a co do dzielenia na kilka obiektów hud. Powodzenia w zarządzaniu czymś takim. W typowych pluginach typu hud zajmujesz cały czas kanały, więc przy większych modach (więcej obiektów hud) po prostu wiadomości nie będą się wyświetlać czy w inny sposób będą się bugować.
 


Tutaj trzymaj na szybko coś wykombinowane oraz z wyczyszczonym kodem, nie wiem nawet czy działa bo dawno już w amxxie nie pisałem i nie miałem gdzie tego spradzić ale sama logika działania powinna być git nawet jakbyś chciał coś po swojemu pokombinować to już masz rozpisane jak to zrobić. 


Nie będzie to działać. W tym przypadku class_perk_message będzie nadpisywać hud_message w przypadku, gdy cod_get_user_class_id będzie prawdą, więc będzie tylko pokazywać się jedna rzecz.
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Multi HUD"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"

new hud1, hud2, hud3, hud4, hud5;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    hud1 = CreateHudSyncObj();
    hud2 = CreateHudSyncObj();
    hud3 = CreateHudSyncObj();
    hud4 = CreateHudSyncObj();
    hud5 = CreateHudSyncObj();
}

public client_putinserver(index)
{
    set_task(1.0, "showHud", index, .flags="b");
}

public client_disconnected(index)
{
    remove_task(index);
}

public showHud(index)
{
    new name[33];
    get_user_name(index, name, 32);

    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud1, "NAME1: %s", name);

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud2, "^nNAME2: %s", name);
    
    set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud3, "^n^nNAME3: %s", name);

    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud4, "^n^n^nNAME4: %s", name);
    
    set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud5, "^n^n^n^nNAME5: %s", name);
}

Rezultat:
462582501_1143145747816634_5670635410841906867_n.png
jeden obiekt HUD się nie będzie wyświetlać bo wszystkie kanały zajęte czytaj rzeczy takie jak wiadomości z immesage, pokazywanie obrażeń (standard plugin abd) nie będą po prostu działać (nie będą się wyświetlać albo tak jak na powyższym przykładzie, coś sobie zniknie). Jeżeli kogoś będzie satysfakcjonować takie rozwiązanie to tak, w pierwszym poście źle napisałem. 
 


Boski jest ten świat ukłony dla PANA 


Robię ukłon do podłogi :)


  • +
  • -
  • 4


#766621 [ROZWIĄZANE] Jak dodać bana na stronie amxbans dla nonsteam ?

Napisane przez The.Scott w 05.05.2020 20:55

amxbans/include/functions.inc.php wpisz w searchBox "STEAM_" i zamien miejsce ktore są stare/nie prawidlowe.
Gdyz zmieniales reunion(lub dproto) steamID generation, na początku pojawila się zamiast zera jedynka, czego w starym generation nie bylo nigdy, dlatego pokazuje ze zly format podajesz.

if(!preg_match("/^STEAM_0:(0|1):[0-9]{1,10}$/",$value))
>>> zamien na to >>>

if(!preg_match("/^STEAM_(0|1):(0|1):[0-9]{1,10}$/",$value))
 

  • +
  • -
  • 1


#765758 [ROZWIĄZANE] Zaokrąglenie w dół procent expa

Napisane przez Rivit w 09.04.2020 17:33

new proc = floatround((xp[id]) / float(xp_num[level[id]]) * 100.0, floatround_floor);
show_hudmessage("[XP: %i/%i (%d)]",  xp[id], xp[id], proc)

https://amxx.pl/dokumentacja/f944/floatround

 
Tam masz przykłady ;)

  • +
  • -
  • 2


#764126 procentowy exp

Napisane przez Robiin w 17.01.2020 18:46

(float_value / float_max) * 100.0

To formułka na procenty. Btw, fotka jest źle zuploadowana.


  • +
  • -
  • 1


#758675 Problem z pluginem - statystyki na koniec rundy [Biohazard]

Napisane przez Toldi w 16.04.2019 20:27

Kod wyżej miał wyeliminować naliczanie samobójstw. Nadal nalicza?

 

@edit: Masz z użyciem DeathMsg. Nie wiem czy sie skompiluje bo nie mam biblioteki biohazard ale powinno.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <biohazard>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Biohazard stats"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

enum {
	kills = 0,
	infects
}

new stats[33][3] // 0 - zabojstwa, 1 - infekcje, 2 - damage
new g_maxplayers

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn", 1)         
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	
	register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
	
	g_maxplayers = get_maxplayers()
}

public cl_spawn(id)
{
	stats[id][0] = stats[id][1] = 0
}

public DeathMsg()
{
	new attacker = read_data(1)	// zabojca
	new victim = read_data(2)	// ofiara
	
	if(attacker != victim)
		stats[attacker][kills]++;
}

public event_infect(victim, attacker)
{
	stats[attacker][infects] ++
}

public round_end()
{
	for(new id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
	{
		if(!is_user_connected(id))
			continue
		
		ColorChat(id, GREEN, "~ Twoje statystyki: (zabojstw - ^3%d^4) (infekcji - ^3%d^4)", stats[id][kills],stats[id][infects])        
	}    
}

  • +
  • -
  • 1


#756429 zamiana/podmiana/zmienna w pluginie!?

Napisane przez Robiin w 05.02.2019 13:28

Nie rozumiem tych dwóch, oraz żadnego innego z waszych postów, ale mam dla Was taki protip:
1. Weźcie taki mały młoteczek
2. Złapcie od drugiej strony, bo pewnie źle go trzymacie
3. Pierdolnijcie się w głowę
  • +
  • -
  • 3


#756093 Blad Pluginu

Napisane przez AwIlL^^ w 31.01.2019 12:54

oczywiscie znam sie nqa Pluginach


Nie znasz się :)
 

Coś mi sie wydaje, że to jest połączone


Tak, masz rację, ale dla Qu-oT to jest za mało...
Pewnie w logach powinno być od razu rozwiązanie problemu krok po kroku dla takich "znawców" pluginów...


  • +
  • -
  • 3


#755567 kilka pluginów Odemnie dla Was

Napisane przez AwIlL^^ w 23.01.2019 16:32

A coś nowego może masz?
Z opisu wynika, że masz same przedpotopowe śmieci na sprzedaż :)


  • +
  • -
  • 3


#754682 Szukam Współwłaściciela do serwera ZM !

Napisane przez janofer w 31.12.2018 08:34

Są 3 rodzaje serwerów Zombie:

  • Biohazard (czasem Zombie Infection)
  • Zombie Escape
  • Zombie Plague

Określ się bardziej szczegółowo to może kogoś znajdziesz.


  • +
  • -
  • 2


#740371 Przerobienie pluginu na flagi

Napisane przez d0naciak w 19.06.2017 18:42

Sprawdź, jeżeli posiada chociaż jedną z flag to wtedy będzie mógł, ale sprawdź:

Wklejka le6tp959lhvm(wss) dodana przez d0naciak, 19.06.2017 18:42
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <weapon_models_api>
 
#define PLUGIN "Weapon Skin System"
#define VERSION "0.5.0-45"
#define AUTHOR "Mistrick"
 
#pragma semicolon 1
 
#define DEFAULT_SKIN_MENU
 
#define MODEL_NOT_SET 0
 
#define is_valid_pev(%0) (pev_valid(%0) == 2)
#define get_weapon_skin(%0) pev(%0, pev_iuser4)
#define set_weapon_skin(%0,%1) set_pev(%0, pev_iuser4, %1)
 
const XO_CBASEPLAYER = 5;
const XO_CBASEPLAYERWEAPON = 4;
 
const m_pPlayer = 41;
const m_pNext = 42;
const m_iId = 43;
const m_pActiveItem = 373;
const m_rgpPlayerItems_CBasePlayer = 367;
 
enum _:SkinInfo
{
	WeaponID,
	SkinName[32],
	ModelV,
	ModelP,
	ModelW[64]
};
 
new const FILE_MODELS[] = "weapon_skins.ini";
 
new Array:g_aWeaponSkins;
new g_LoadedWeapons;
new g_iWeaponSkinsCount;
new g_iPlayerSkins[33][32];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
	#if defined DEFAULT_SKIN_MENU
	register_clcmd("say /skins", "Command_ChangeSkin");
	register_clcmd("say /skinreset", "Command_ResetSkin");
	#endif // DEFAULT_SKIN_MENU
}
 
public plugin_precache()
{
	new file_path[128]; get_localinfo("amxx_configsdir", file_path, charsmax(file_path));
	format(file_path, charsmax(file_path), "%s/%s", file_path, FILE_MODELS);
 
	new file = fopen(file_path, "rt");
 
	if(!file)
	{
		set_fail_state("File not found!");
	}
 
	g_aWeaponSkins = ArrayCreate(SkinInfo, 1);
 
	// forward wss_loaded_skin(index, weaponid, name[]);
	new fwd = CreateMultiForward("wss_loaded_skin", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL, FP_STRING);
 
	new buffer[256], weapon_name[32], skin_name[32], model_v[64], model_p[64], model_w[64];
	new weaponid, skin_info[SkinInfo];
	new ret;
 
	while(!feof(file))
	{
		fgets(file, buffer, charsmax(buffer));
 
		if(!buffer[0] || buffer[0] == ';') continue;
 
		parse(buffer, weapon_name, charsmax(weapon_name), skin_name, charsmax(skin_name), model_v, charsmax(model_v), model_p, charsmax(model_p), model_w, charsmax(model_w));
		weaponid = get_weapon_csw(weapon_name);
 
		if(!weaponid) continue;
 
		skin_info[WeaponID] = weaponid;
 
		g_LoadedWeapons |= (1 << weaponid);
 
		if(model_v[0] && file_exists(model_v))
		{
			skin_info[ModelV] = engfunc(EngFunc_AllocString, model_v);
			precache_model(model_v);
		}
		if(model_p[0] && file_exists(model_p))
		{
			skin_info[ModelP] = engfunc(EngFunc_AllocString, model_p);
			precache_model(model_p);
		}
		if(model_w[0] && file_exists(model_w))
		{
			copy(skin_info[ModelW], charsmax(skin_info[ModelW]), model_w);
			precache_model(model_w);
		}
		copy(skin_info[SkinName], charsmax(skin_info[SkinName]), skin_name);
 
		ExecuteForward(fwd, ret, g_iWeaponSkinsCount + 1, weaponid, skin_name);
 
		ArrayPushArray(g_aWeaponSkins, skin_info);
		g_iWeaponSkinsCount++;
 
		skin_info[ModelV] = MODEL_NOT_SET; skin_info[ModelP] = MODEL_NOT_SET; skin_info[ModelW] = MODEL_NOT_SET;
	}
 
	fclose(file);
 
	if(!g_iWeaponSkinsCount)
	{
		ArrayDestroy(g_aWeaponSkins);
		set_fail_state("File is empty!");
	}
}
 
public plugin_natives()
{
	register_library("weapon_skin_system");
	register_native("wss_get_weapon_skin_index", "native_get_weapon_skin_index");
	register_native("wss_get_skin_name", "native_get_skin_name");
	register_native("wss_set_user_skin", "native_set_user_skin");
}
 
// native wss_get_weapon_skin_index(weapon);
public native_get_weapon_skin_index(plugin, params)
{
	enum { arg_weapon = 1 };
 
	new weapon = get_param(arg_weapon);
 
	return get_weapon_skin(weapon);
}
 
// native wss_get_skin_name(skin, name[], len);
public native_get_skin_name(plugin, params)
{
	enum
	{
		arg_skin = 1,
		arg_name,
		arg_len
	};
 
	new skin = get_param(arg_skin);
 
	if(skin < 1 || skin > g_iWeaponSkinsCount)
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[WSS] Get skin name: wrong skin index! index %d", skin);
		return 0;
	}
 
	new skin_info[SkinInfo];
	ArrayGetArray(g_aWeaponSkins, skin - 1, skin_info);
	set_string(arg_name, skin_info[SkinName], get_param(arg_len));
 
	return 1;
}
 
// native wss_set_user_skin(id, weaponid, skin_index);
public native_set_user_skin(plugin, params)
{
	enum
	{
		arg_id = 1,
		arg_weaponid,
		arg_skin_index
	};
 
	new id = get_param(arg_id);
	new weaponid = get_param(arg_weaponid);
	new skin_index = get_param(arg_skin_index);
 
	if(id < 1 || id > 32)
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[WSS] Set user skin: wrong player index! index %d", id);
		return 0;
	}
 
	if(!weaponid)
	{
		arrayset(g_iPlayerSkins[id], 0, sizeof(g_iPlayerSkins[]));
		return 1;
	}
 
	g_iPlayerSkins[id][weaponid] = skin_index;
 
	return 1;
}
 
public client_connect(id)
{
	arrayset(g_iPlayerSkins[id], 0, sizeof(g_iPlayerSkins[]));
}
 
#if defined DEFAULT_SKIN_MENU
public Command_ChangeSkin(id)
{
	new flagi = get_user_flags(id);
 
	if(!(flagi & ADMIN_LEVEL_A) && !(flagi & ADMIN_LEVEL_D) && !(flagi & ADMIN_LEVEL_F)) {
		client_print(id, print_chat, "[WSS] Nie posiadasz uprawnien do tego!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	new menu = menu_create("Skin Menu", "SkinMenu_Handler");
 
	new skin_info[SkinInfo];
	for(new i; i < g_iWeaponSkinsCount; i++)
	{
		ArrayGetArray(g_aWeaponSkins, i, skin_info);
		menu_additem(menu, skin_info[SkinName]);
	}
	menu_display(id, menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SkinMenu_Handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
 
	new skin_info[SkinInfo];
	ArrayGetArray(g_aWeaponSkins, item, skin_info);
 
	g_iPlayerSkins[id][skin_info[WeaponID]] = item + 1;
 
	new weapon, weaponid;
	new cur_weapon = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_CBASEPLAYER);
 
	#define MAX_ITEM_SLOTS 6
 
	for(new i; i < MAX_ITEM_SLOTS; i++)
	{
		weapon = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_CBasePlayer + i, XO_CBASEPLAYER);
 
		while (is_valid_pev(weapon))
		{
			weaponid = get_pdata_int(weapon, m_iId, XO_CBASEPLAYERWEAPON);
 
			if(weaponid == skin_info[WeaponID])
			{
				set_weapon_skin(weapon, item + 1);
 
				if(weapon == cur_weapon)
				{
					if(skin_info[ModelV]) set_pev(id, pev_viewmodel, skin_info[ModelV]);
					if(skin_info[ModelP]) set_pev(id, pev_weaponmodel, skin_info[ModelP]);
				}
				// stop cycles
				i = 6; break;
			}
 
			weapon = get_pdata_cbase(weapon, m_pNext, XO_CBASEPLAYERWEAPON);
		}
	}
 
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public Command_ResetSkin(id)
{
	new flagi = get_user_flags(id);
 
	if(!(flagi & ADMIN_LEVEL_A) && !(flagi & ADMIN_LEVEL_D) && !(flagi & ADMIN_LEVEL_F)) {
		client_print(id, print_chat, "[WSS] Nie posiadasz uprawnien do tego!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	static weapons[][] = 
	{
		"", "weapon_p228", "weapon_shield", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4",
		"weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45",
		"weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy",
		"weapon_m249", "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle",
		"weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90"
	};
 
	new menu = menu_create("Skin Reset", "SkinReset_Handler");
 
	for(new i = 1, num[2]; i < 32; i++)
	{
		if(g_LoadedWeapons & (1 << i) && g_iPlayerSkins[id][i])
		{
			num[0] = i;
			menu_additem(menu, weapons[i], num);
		}
	}
 
	menu_display(id, menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public SkinReset_Handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
 
	new info[2], buffer;
	menu_item_getinfo(menu, item, buffer, info, charsmax(info), .callback = buffer);
 
	new weaponid = info[0];
 
	g_iPlayerSkins[id][weaponid] = 0;
 
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif // DEFAULT_SKIN_MENU
 
public cs_weapon_add_to_player(id, weapon, weaponid, type)
{
	if(type == ADD_BY_ARMORY_ENTITY || type == ADD_BY_WEAPONBOX) return 0;
 
	if(get_weapon_skin(weapon)) return 0;
 
	if(g_iPlayerSkins[id][weaponid])
	{
		set_weapon_skin(weapon, g_iPlayerSkins[id][weaponid]);
	}
 
	return 0;
}
 
public cs_weapon_deploy(id, weapon, weaponid)
{
	new skin = get_weapon_skin(weapon);
	if(skin)
	{
		new skin_info[SkinInfo];
		ArrayGetArray(g_aWeaponSkins, skin - 1, skin_info);
		if(skin_info[ModelV]) set_pev(id, pev_viewmodel, skin_info[ModelV]);
		if(skin_info[ModelP]) set_pev(id, pev_weaponmodel, skin_info[ModelP]);
	}
}
 
public cs_weapon_drop(id, weaponbox, weapon, weaponid)
{
	new skin = get_weapon_skin(weapon);
	if(skin)
	{
		new skin_info[SkinInfo];
		ArrayGetArray(g_aWeaponSkins, skin - 1, skin_info);
		engfunc(EngFunc_SetModel, weaponbox, skin_info[ModelW]);
		return 1;
	}
	return 0;
}
 
stock get_weapon_csw(weapon_name[])
{
	static weapons[][] = 
	{
		"", "weapon_p228", "weapon_shield", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4",
		"weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45",
		"weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy",
		"weapon_m249", "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle",
		"weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90"
	};
 
	for(new i = 1; i < sizeof(weapons); i++)
	{
		if(equali(weapon_name, weapons[i]))
		{
			return i;
		}
	}
 
	return 0;
}


  • +
  • -
  • 1


#739826 Problem zapis fragów nvault

Napisane przez _McHappy w 23.05.2017 02:13

ResetHUD... Ahh te chodzenie na łatwiznę - można i ładniej, i optymalniej ;)

Kodu wejściowego nie optymalizowałem.

 

W razie pytań co do zasady działania - pisz.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1