Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem zapis fragów nvault


Najlepsza odpowiedź _McHappy, 23.05.2017 02:13

ResetHUD... Ahh te chodzenie na łatwiznę - można i ładniej, i optymalniej ;)

Kodu wejściowego nie optymalizowałem.

 

W razie pytań co do zasady działania - pisz.

 

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dirr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 22.05.2017 13:34

Witam

mam problem z zapisem fragów

tutaj daje kod nvault

public Wczytaj(id)
{ 

	new steam_id[35]

	get_user_name(id,steam_id,34) 

	new vaultkey[64]

	new vaultdata[256]

	

	format(vaultkey,63,"%s-Fragi",steam_id) 

	format(vaultdata,255,"%i#",get_user_frags(id)) 

	

	nvault_get(stats_vault,vaultkey,vaultdata,255) 

	replace_all(vaultdata,255,"#"," ") 

	new p_f[32]

	parse(vaultdata,p_f,31) 
	
	get_user_frags(id)=str_to_num(p_f) 


	

	return PLUGIN_CONTINUE 

}



public Zapisz(id)
{ 

	new steam_id[35]

	get_user_name(id,steam_id,34)

	new vaultkey[64]

	new vaultdata[256] 

	

	format(vaultkey,63,"%s-Fragi",steam_id) 

	format(vaultdata,255,"%i#",get_user_frags(id))

	

	nvault_set(stats_vault,vaultkey,vaultdata)

	

	return PLUGIN_CONTINUE 

}

tutaj daje logi kompilatora

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

SkinyTesty.sma(1442) : error 022: must be lvalue (non-constant)

1 Error.
Could not locate output file SkinyTesty.amxx (compile failed).

 

 

 

 

 

linia 1442

get_user_frags(id)=str_to_num(p_f) 

Użytkownik Dirr edytował ten post 22.05.2017 13:44

  • +
  • -
  • 1

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.05.2017 14:26

To

get_user_frags(id)=str_to_num(p_f)

zamień na

set_user_frags(id, str_to_num(p_f))

I kod powinien działać, jednak szczerze powiedziawszy widać że jest to głupie kopiuj wklej i wygląda strasznie - jednak robotę zrobi, więc jak Ci nie zależy to możesz tak zostawić.


  • +
  • -
  • 0

#3 Dirr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 22.05.2017 14:30

Zamieniłem i teraz takie błędy mam

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

SkinyTesty.sma(1442) : warning 217: loose indentation
SkinyTesty.sma(1445) : warning 217: loose indentation
Header size:           1396 bytes
Code size:            28912 bytes
Data size:            19976 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   66668 bytes

2 Warnings.
Done.

  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.05.2017 14:38

To są ostrzeżenia, zgaduje że związane z tabulacją.


  • +
  • -
  • 0

#5 Dirr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 22.05.2017 16:08

Dobra poradziłem sobie z kompilacją ale teraz mam takie error logi

 

L 05/22/2017 - 16:59:59: [FUN] Invalid player 1
L 05/22/2017 - 16:59:59: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "SkinyTesty.amxx")
L 05/22/2017 - 16:59:59: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
L 05/22/2017 - 16:59:59: [AMXX]    [0] SkinyTesty.sma::Wczytaj (line 1442)
L 05/22/2017 - 16:59:59: [AMXX]    [1] SkinyTesty.sma::client_connect (line 105)

 

 

linia 105

 Wczytaj(id)
public client_connect(id)
{
    LoadData(id)
    Wczytaj(id)
}

 


  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.05.2017 16:18

W client_connect nie możesz ustawiać fragów.

Najlepiej ustawiaj po wybraniu drużyny, najbezpieczniej wg. mnie.


  • +
  • -
  • 0

#7 Dirr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 22.05.2017 16:44

Zrobiłem tak jak napisałeś dodałem

public client_putinserver(id){
	LoadData(id)
	Wczytaj(id)
}

i nadal nie zapisuje fragów tym razem nie ma error logów


  • +
  • -
  • 0

#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.05.2017 19:19

Zrób w ResetHUD, sprawdzaj czy gracz ma drużyne i czy nie wczytalo jeszcze danych - jezeli tak bedzie to WczytajDane


  • +
  • -
  • 0

#9 Dirr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 22.05.2017 21:39

Nie wiem co robię źle tutaj daje plik sma może ktoś poradzi sobie z tym by zapisywało fragi

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 23.05.2017 02:13   Najlepsza odpowiedź

ResetHUD... Ahh te chodzenie na łatwiznę - można i ładniej, i optymalniej ;)

Kodu wejściowego nie optymalizowałem.

 

W razie pytań co do zasady działania - pisz.

 

 

Załączone pliki


Użytkownik _McHappy edytował ten post 23.05.2017 02:14

  • +
  • -
  • 1

#11 Dirr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:60
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 23.05.2017 10:03

Wszystko działa jak należy.

 

Dziękuje bardzo


  • +
  • -
  • 1

#12 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.05.2017 15:16

ResetHUD... Ahh te chodzenie na łatwiznę - można i ładniej, i optymalniej ;)

Kodu wejściowego nie optymalizowałem.

 

W razie pytań co do zasady działania - pisz.

Chciałem zrobić tak jak ty, albo inaczej - chciałem aby Dirr zrobił tak jak ty, chciałem go nakierować żeby mimo wszystko zrobił to sam, dlatego zaproponowałem ResetHUD :3 


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych