Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Joke - zdjęcie

Joke

Rejestracja: 20.09.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.10.2014 20:50
-----

#302066 lastme

Napisane przez Joke w 09.10.2011 10:30

Witam, mam problem z pluginem Lastmanbets, mianowicie przy wgranym pluginie Admin freelook posiadając flagi dana osoba po zaliczeniu zgona jest tak jakby przenoszona na spec i tu się pojawia problem. Kiedy dłuższy czas już nie żyję i zdążyło mnie przenieść już na spec nie wyskakuje menu z zakładami,a gdy zginę i zostają już tylko dwie osoby 2 osoby wyskakuje menu z zakladem bo jeszcze nie przenioslo mnei na spec, lecz jak postawię i wygram nic do mnie kasy nie idzie. Pozdrawiam proszę o pomoc :)


Spoiler


bump
  • +
  • -
  • -1


#158274 Mniejsza widzialność i 200 kamizelki ładowane nożem

Napisane przez Joke w 08.08.2010 11:11

case Krasnolud:
{
set_user_armor(i, 200)
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

  • +
  • -
  • 1


#158223 Blokada HE na okreslony Czas

Napisane przez Joke w 08.08.2010 00:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"

new bool: costam=true
new hejcz[33]=0

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}


public switchweapon(id)
{
if(costam==true && is_user_alive(id))
{
new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
if(weapon==CSW_HEGRENADE){
client_cmd(id, "lastinv")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "He rzucamy 15 sekund po rozpoczeciu rundy !")
hejcz[id]=1

}
}
}

public runda() set_task(15.0, "bul")
public bul(){
costam=false
for(new i=1; i<=32; i++){
if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(i, "15 sekund minelo !")
}
}
}


public func_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}

public restart_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 2


#157905 Jak zrobic item long jump ?

Napisane przez Joke w 06.08.2010 21:21

Znajdź:
new player_b_mine[33] = 1

Dodaj poniżej:
new player_b_lj[33] = 1		//Ability to use lj like Paladyn

Zmajdź w public count_jumps(id)
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)

zamień na:
if( player_class[id]== Paladyn || player_b_lj[id] > 0 ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)

Znajdź:
player_b_mine[id] = 0

Dodaj poniżej:
player_b_lj[id]= 0 

Znajdź:
if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie<br>")
}

Dodaj poniżej:
if (player_b_lj[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Mozesz wykonywac dlugie skoki.<br>")
}}


Znajdz w public client_PreThink ( id ):
public client_PreThink ( id ) 
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if((player_class[id]==Paladyn) && weapon == CSW_KNIFE)

Dopisz linijke poniżej żeby wyglądało jak tutaj:
public client_PreThink ( id ) 
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE)


Nowy item (dopisz poniżej istniejących itemów zastępując xx kolejną cyferką):

case xx:
{
player_item_name[id] = "Eliksir sprezystosci"
player_item_id[id] = rannum
player_b_lj[id] = 1
count_jumps(id)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s : Mozesz wykonywac dlugie skoki jak Paladyn", player_item_name[id])
}

Zwieksz zakres losowanych itemów w:

public award_item(id, itemnum)

ustawiajac w linijce zamiast xx ilość itemów do losowania:
new rannum = random_num(1,xx)


Znajdź:

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

Zamień na:

if(player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0)
format(tpstring,1023,"Kl: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki:%i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
else
format(tpstring,1023,"Kl: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])

  • +
  • -
  • 2


#155883 Problem z % na minusie

Napisane przez Joke w 30.07.2010 11:59

dodawaj xp a nie lvl, albo to i to jak chcesz , ale nie sam lvl ;]
  • +
  • -
  • 1


#145980 Pare pytań o itemy i nie tylko

Napisane przez Joke w 21.06.2010 18:09

2. zamiast X wstaw liczbę

Dodaj:
new player_b_speed[33] = 1

player_b_speed[id] = 0 

if (player_b_speed[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoja szybkosc zostaje zwiekszona<br>")
}

W public set_speedchange(id) dodaj
if (player_b_speed[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + X)


      case 71:
{
player_item_name[id] = "speed item"
player_item_id[id] = rannum
player_b_speed[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja szybkosc zostaje zwiekszona ",player_item_name[id])
}

  • +
  • -
  • 1


#144862 item na szybkosc

Napisane przez Joke w 17.06.2010 18:06

Dodaj:
new player_b_mesh[33] = 1

player_b_mesh[id] = 0 

if (player_b_mesh[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoja szybkosc zostaje zwiekszona<br>")
}

W public set_speedchange(id) dodaj
if (player_b_mesh[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 500)


      case 71:
{
player_item_name[id] = "MESH RING"
player_item_id[id] = rannum
player_b_mesh[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja szybkosc zostaje zwiekszona ",player_item_name[id])
}

  • +
  • -
  • 1


#138097 Itemy 1/1

Napisane przez Joke w 24.05.2010 12:35

Jest to w
public Damage(id)
linijka około 1488

Pewnie wyszukując przez ctrl + f masz spacje przed lub po tej funkcji dlatego nie znajduje , chyba że szukasz ręcznie :D
  • +
  • -
  • 1