1. Jak zrobić żeby mag mógł na rundę wystrzelić max np 30 FB
2. Jak zrobić item który będzie zwiększał szybkosc biegu
3. Jak zrobić item który co rundę będzie dodawał x doswiadczenia
4. Kiedys zrobiłem temat o klasę medyk i niestety nikt mi nie pomógł a więc tak :
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(player_class[i] == Medyk && !(task_exists(i))) check_medic(i)
Na koniec .sma
public check_medic(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
new team = get_user_team(id)
new Players[32] , pnum;
get_players( Players , pnum , "ah") // a oznacza ze tylko zywych
for (new i=0; i < pnum; i++)
{
if (team == get_user_team(i) && (i!=id) ) //tutaj sprawdzam czy jest z tego samego teamu i wykluczam samego siebie
{
change_health(i,10,0,"")
}
}
set_task(1.0, "check_medic", id)
}
}
No i niestety nie działa ;( chodzi o to żeby co sekunde medyk leczył po 10 hp całej swojej drużynie (TT lub CT) włącznie z sobą
Za każdą pomoc wynagrodze "+"