Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pare pytań o itemy i nie tylko


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 21.06.2010 17:14

Mam parę pytań
1. Jak zrobić żeby mag mógł na rundę wystrzelić max np 30 FB
2. Jak zrobić item który będzie zwiększał szybkosc biegu
3. Jak zrobić item który co rundę będzie dodawał x doswiadczenia
4. Kiedys zrobiłem temat o klasę medyk i niestety nikt mi nie pomógł a więc tak :
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if(player_class[i] == Medyk && !(task_exists(i))) check_medic(i)

Na koniec .sma
public check_medic(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
new team = get_user_team(id)
new Players[32] , pnum;
get_players( Players , pnum , "ah") // a oznacza ze tylko zywych
for (new i=0; i < pnum; i++)
{
if (team == get_user_team(i) && (i!=id) ) //tutaj sprawdzam czy jest z tego samego teamu i wykluczam samego siebie
{
change_health(i,10,0,"")
}
}
set_task(1.0, "check_medic", id)
}
}

No i niestety nie działa ;( chodzi o to żeby co sekunde medyk leczył po 10 hp całej swojej drużynie (TT lub CT) włącznie z sobą
Za każdą pomoc wynagrodze "+"
  • +
  • -
  • 0

#2 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 21.06.2010 18:09

2. zamiast X wstaw liczbę

Dodaj:
new player_b_speed[33] = 1

player_b_speed[id] = 0 

if (player_b_speed[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoja szybkosc zostaje zwiekszona<br>")
}

W public set_speedchange(id) dodaj
if (player_b_speed[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + X)


      case 71:
{
player_item_name[id] = "speed item"
player_item_id[id] = rannum
player_b_speed[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja szybkosc zostaje zwiekszona ",player_item_name[id])
}

Użytkownik Joke edytował ten post 21.06.2010 18:12

  • +
  • -
  • 1

#3 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 21.06.2010 18:30

nie działą ale + za checi : P
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.06.2010 18:32

w evencie nowej rundy sprawdzasz czy gosc ma item jesli tak to dajesz xp'a :D
co do FB to 1 tablica globalna i w niej zapisujesz ile razy ktos uzyl FB przed wystrzalem sprawdzasz czy mniejsze od 30 a po zwiekszasz o 1 no i jesli wystrzelil wiecej niz 30 to blokujesz :D nie dam ci kodu gotowego masz opis jak to zrobic teraz zrobisz to sam to na przyszlosc bedziesz umial i nie bedziesz musial pisac xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 21.06.2010 18:38

ale jaka jest funkcja na danie expa
Czyli daje w public roundstart
if(player_costam[i] == nazwa itema) i tutaj funkcja na expa czy jak??
  • +
  • -
  • 0

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.06.2010 18:49

if(player_zmienna_od_expa[i] == 1){
      Give_Xp(i, ilosc_expa)
}


za ilosc_expa wpisz np. 400

#7 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.06.2010 16:16

nie działą ale + za checi : P


Nie działa bo widocznie coś źle zrobiłeś, musi działać bo mam identycznie i jest git
  • +
  • -
  • 0

#8 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 22.06.2010 21:01

U mnie ta funkcja wyglada tak i dziala:
public set_speedchange(id)
{
	if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
	else agi=BASE_SPEED
	
	if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
	{
		new speeds
		if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
		if (player_b_speed[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + X)
		else set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
	}
}

Za X podstawiasz o ile chcesz zwiekszyc szybkosc

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 22.06.2010 21:03

  • +
  • -
  • 0

#9 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 23.06.2010 01:23

Ziutek to co podales to nie jest speed na item tylko normalny speed klasy.
tak jak napisal Joke musi dzialac tam masz X zmieniles na liczbe ;>
a co do Medyka to sie przylaczam :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych