Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rzeznik9871 - zdjęcie

rzeznik9871

Rejestracja: 29.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.03.2025 18:30
-----

#777476 Nowa opcja w temacie

Napisane przez dasiek w 27.09.2023 12:40


Pomyśl z innej strony ktos chce udostępnić swoją prace, ale chce dostać za to punkty reputacji.

No i spoko, ale reputacje powinno się dawać "za pracę" a nie z góry. Kwestia tego, czy coś co robisz ma sens i czy ludzie faktycznie potrzebują. 
 


To tylko wybór opcjonalny.



Zobacz sobie jak wyglądają tematy "Prośby o kompilacje", wyobraź sobie teraz, że "przez nieuwagę i złą konfigurację" tam będzie taka możliwość. Toć to farmienie reputacji za sam fakt bycia. Albo wrzucenie paczek/jakiegoś pluginu który czasem działa, czasem nie, musisz "podziękować" za plugin, który nawet nie wiesz czy nie wywali Ci serwera. bessęs.

 

 


No i ludzie z google musieliby konta założyć co by mogło miec swoją frwkwencje

To już lepiej zrobić załączniki tylko dla zalogowanych - bo o ile dobrze pamiętam, to ile możesz dać repki per dzień zależy od rangi, więc tym mykiem ucinamy użytkownikowi ilość pobrań per dzień.

+ sprawdziłem przed chwilą, nie ma możliwości "cofnięcia" reputacji, więc trochę lipa.


  • +
  • -
  • 3


#769402 A pamiętasz jak?

Napisane przez dasiek w 21.12.2020 12:33

ok boomer. 


  • +
  • -
  • 3


#769151 AdminChat DHUD+zielone u@+Dzwiek wiadomosci u@ | Nie wywala HLTV

Napisane przez sharkowy w 08.12.2020 15:10


Wgrałem to i ponoć cały serwer słyszy dźwięk po napisaniu na u@

 

 

Temat odkopię po paru latach, ale fix'a dam xD dźwięk słyszy każdy gracz, ponieważ warunek bez klamer działa tylko na jedną linijkę.

 

 

w public cmdSayAdmin(id) zmieniamy:

		if (players[i] != id && get_user_flags(players[i]) & g_AdminChatFlag)
		ColorChat(players[i],GREEN,"%s",message)
		client_cmd(players[i],"mp3 play sound/beep-07.mp3");

Na:

		if (players[i] != id && get_user_flags(players[i]) & g_AdminChatFlag)
		{
			ColorChat(players[i],GREEN,"%s",message)
			client_cmd(players[i], "mp3 play sound/beep-07.mp3")
		}

Kompilujemy, wrzucamy i ch*j.


  • +
  • -
  • 3


#769130 P3n3R zlodziej

Napisane przez dasiek w 05.12.2020 18:31

W żadne pozwy/bany/dowody nie będziemy się bawić. Będziecie się napierdalać. Ogłaszam AmxX.pl MMA
  • +
  • -
  • 10


#767150 szukam pluginu na bany z powodem

Napisane przez kacorvixon_ w 31.05.2020 09:38

@up
wole lepszy plugin :P


  • +
  • -
  • 1


#254975 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

Napisane przez ExTaza?! w 01.06.2011 14:45

A zrobi tutaj poradnik jak dodac takie cos do sklepu ?
  • +
  • -
  • 1


#661093 Problem z ustawieniem lvlu

Napisane przez Onyke w 29.08.2014 21:04

Nie! Reset to ja zrobilem lvli. Ale oto mi chodzi ja usunac 

Spoiler

FIX'D  :lol: 
Spoiler

  • +
  • -
  • 12


#700227 [ROZWIĄZANE] menu_create zawsze zwraca 0 (?) :O

Napisane przez Puchate w 10.05.2015 15:44

 

użyjemy menu_destroy, to możemy metody zerowej używać :)


Nie, nie możemy. ID menu nie są per plugin więc jeśli jakikolwiek inny plugin przed naszym menu zarejestruje (wbudowane w amxx pluginy nie używają nowego menu) to możemy z metodą zerową się pożegnać.

Jaki problem jest przechowywać handler? Po co tak kombinować?

 

 


 

 


Jaki problem jest przechowywać handler? Po co tak kombinować?
 

Pseudooptymalizacja, pamięć w serwerach liczymy w dziesiątkach GB a ludzie szukają optymalizacji w pamięci liczonej w dziesiątkach bitów ;) bo ktoś im wmówił że to zmienne są nieoptymalne, a nikt nie wspomniał że najwięcej CPU zużywają pluginy których logika działania jest źle wykonana  ;)


  • +
  • -
  • 5


#740464 Ilość HP razy ilość graczy na serwerze

Napisane przez _McHappy w 22.06.2017 16:15

Y0osKXW.jpg

 

Po co taki bałagan, wystarczy jedna pętla xD

new iIloscGraczy = get_playersnum(); //pobieramy ilość graczy (wraz z HLTV)
new iHpBaza = 100; //podstawa do obliczeń
new iHpDocelowe = iHpBaza*iIloscGraczy; //wyznaczenie docelowej ilosci HP

for(new i=1; i<=iIloscGraczy; i++)
{
	if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2) //sprawdzając, czy gracz żyje, automatycznie sprawdzamy, czy gracz jest połączony
		continue;
				
	set_user_health(i, iHpDocelowe);
}

  • +
  • -
  • 2


#740264 Czy istnieje polskie forum mta:sa?

Napisane przez ŁukaszThc w 16.06.2017 17:32

http://www.gtao.pl/


  • +
  • -
  • 2


#740043 Hlds zboty pod metamod linux

Napisane przez Linux' w 03.06.2017 08:54

opis

Chciałem podzielić się dziś z wami zbotami. Niektórzy mogą nie zdawać sobie sprawy, jednak zboty są dostępne w grze single player counter strike, lecz nie znajdują się tam w formie dodatku metamod. Podstawowe różnice miedzy podbotami a zbotami to:

 

+ Mniejsze zużycie zasobów serwera przy większej ilości botów.

+ Boty te samodzielnie tworzą waypointy na każdej mapie! Wystarczy odpalić je na nowej mapce i poczekać aż samodzielnie zostaną dodane.

+ Gra tych botów jest zdecydowanie bardziej dynamiczna, rzekłbym nawet bardziej ludzka od podbotów.

+ Dzięki tym botom oszukiwać można gametracker, cssetti, wiaderki czy inne tego typu listy serwerów. Wystarczy zainstalowanie tego dodatku a ustawienie nawet 32 botów spowoduje wywindowanie naszego serwera w górę.

- By niektóre eventy modulu hamsandwich działały prawidłowo na botach, zmuszeni jesteśmy korzystać z funkcji RegisterHamFromEntity.

 

cvary

bot_add                                                   : bot_add <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Adds a bot matching the given criteria.
bot_add_ct                                                : bot_add_ct <type> <difficulty> <name> - Adds a Counter-Terrorist bot matching the given criteria.
bot_add_t                                                 : bot_add_t <type> <difficulty> <name> - Adds a terrorist bot matching the given criteria.
bot_all_weapons                                           : Allows the bots to use all weapons
bot_allow_grenades                                   : If nonzero, bots may use grenades.
bot_allow_machine_guns                               : If nonzero, bots may use the machine gun.
bot_allow_pistols                                    : If nonzero, bots may use pistols.
bot_allow_rifles                                     : If nonzero, bots may use rifles.
bot_allow_rogues                                     : If nonzero, bots may occasionally go 'rogue'. Rogue bots do not obey radio commands, nor pursue scenario goals.
bot_allow_shotguns                                   : If nonzero, bots may use shotguns.
bot_allow_snipers                                    : If nonzero, bots may use sniper rifles.
bot_allow_sub_machine_guns                           : If nonzero, bots may use sub-machine guns.
bot_auto_follow                                      : If nonzero, bots with high co-op may automatically follow a nearby human player.
bot_auto_vacate                                      : If nonzero, bots will automatically leave to make room for human players.
bot_chatter                                          : Control how bots talk. Allowed values: 'off', 'radio', 'minimal', or 'normal'.
bot_debug                                        : For internal testing purposes.
bot_debug_target                                 : For internal testing purposes.
bot_defer_to_human                                   : If nonzero and there is a human on the team, the bots will not do the scenario tasks.
bot_difficulty                                       : Defines the skill of bots joining the game.  Values are=easy, 1=normal, 2=hard, 3=expert.
bot_dont_shoot                                   : If nonzero, bots will not fire weapons (for debugging).
bot_eco_limit                                    : If nonzero, bots will not buy if their money falls below this amount.
bot_flipout                                      : If nonzero, bots use no CPU for AI. Instead, they run around randomly.
bot_goto_mark                                             : Sends a bot to the selected nav area (useful for testing navigation meshes)
bot_join_after_player                                : If nonzero, bots wait until a player joins before entering the game.
bot_join_delay                                            : Prevents bots from joining the server for this many seconds after a map change.
bot_join_team                                        : Determines the team bots will join into. Allowed values: 'any', 'T', or 'CT'.
bot_kick                                                  : bot_kick <all> <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Kicks a specific bot, or all bots, matching the given criteria.
bot_kill                                                  : bot_kill <all> <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Kills a specific bot, or all bots, matching the given criteria.
bot_knives_only                                           : Restricts the bots to only using knives
bot_pistols_only                                          : Restricts the bots to only using pistols
bot_prefix                                           : This string is prefixed to the name of all bots that join the game. <difficulty> will be replaced with the bot's difficulty. <w
bot_profile_db                                       : The filename from which bot profiles will be read.
bot_quota                                         : Determines the total number of bots in the game.
bot_quota_mode                                       : Determines the type of quota. Allowed values: 'normal', 'fill', and 'match'. If 'fill', the server will adjust bots to keep N p
bot_randombuy                                      : should bots ignore their prefered weapons and just buy weapons at random?
bot_show_battlefront                               : Show areas where rushing players will initially meet.
bot_show_nav                                     : For internal testing purposes.
bot_show_occupy_time                               : Show when each nav area can first be reached by each team.
bot_snipers_only                                          : Restricts the bots to only using sniper rifles
bot_stop                                         : If nonzero, immediately stops all bot processing.
bot_traceview                                    : For internal testing purposes.
bot_walk                                             : If nonzero, bots can only walk, not run.
bot_zombie                                       : If nonzero, bots will stay in idle mode and not attack.

wymagane moduly

metamod

 

instalacja

Wrzuć wszystkie pliki do folderu cstrike. Następnie przejdź do ./addons/metamod/plugins.ini i na samym końcu dopisz linux addons/zbot/zbot.so.

Załączone pliki

  • Załączony plik  czbot.rar   14,87 KB  319 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3


#735999 Wycena

Napisane przez NEQU# w 08.02.2017 15:51

Nic, wystaw a ja udostępnię za darmo dla każdego.


  • +
  • -
  • 3


#734606 Problem przy tworzeniu enta za pomoca fakemety

Napisane przez Asiap w 14.01.2017 04:07

set_pev(ent,pev_model,"models/rpgrocket.mdl")

na

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/rpgrocket.mdl")

  • +
  • -
  • 1


#734116 Pobieranie graczy - pętla i pomijanie kilku

Napisane przez DarkGL w 31.12.2016 10:45

darkgl trzeciez twoj kod to jest to samo...

zamiast pobierac id graczy przez petle to lepiej zastosowac get_players

a to czytelność kodu już nie jest ważna ? Nie nie lepiej get_players nigdy nie było dobrym rozwiązaniem.


  • +
  • -
  • 2


#733969 Problem z vipem-menu

Napisane przez _McHappy w 29.12.2016 10:26

Trzymaj

 

w4pIRnv.jpg


  • +
  • -
  • 3