Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hlds zboty pod metamod linuxUsprawnione boty na silnik hlds


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 03.06.2017 08:54

opis

Chciałem podzielić się dziś z wami zbotami. Niektórzy mogą nie zdawać sobie sprawy, jednak zboty są dostępne w grze single player counter strike, lecz nie znajdują się tam w formie dodatku metamod. Podstawowe różnice miedzy podbotami a zbotami to:

 

+ Mniejsze zużycie zasobów serwera przy większej ilości botów.

+ Boty te samodzielnie tworzą waypointy na każdej mapie! Wystarczy odpalić je na nowej mapce i poczekać aż samodzielnie zostaną dodane.

+ Gra tych botów jest zdecydowanie bardziej dynamiczna, rzekłbym nawet bardziej ludzka od podbotów.

+ Dzięki tym botom oszukiwać można gametracker, cssetti, wiaderki czy inne tego typu listy serwerów. Wystarczy zainstalowanie tego dodatku a ustawienie nawet 32 botów spowoduje wywindowanie naszego serwera w górę.

- By niektóre eventy modulu hamsandwich działały prawidłowo na botach, zmuszeni jesteśmy korzystać z funkcji RegisterHamFromEntity.

 

cvary

bot_add                                                   : bot_add <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Adds a bot matching the given criteria.
bot_add_ct                                                : bot_add_ct <type> <difficulty> <name> - Adds a Counter-Terrorist bot matching the given criteria.
bot_add_t                                                 : bot_add_t <type> <difficulty> <name> - Adds a terrorist bot matching the given criteria.
bot_all_weapons                                           : Allows the bots to use all weapons
bot_allow_grenades                                   : If nonzero, bots may use grenades.
bot_allow_machine_guns                               : If nonzero, bots may use the machine gun.
bot_allow_pistols                                    : If nonzero, bots may use pistols.
bot_allow_rifles                                     : If nonzero, bots may use rifles.
bot_allow_rogues                                     : If nonzero, bots may occasionally go 'rogue'. Rogue bots do not obey radio commands, nor pursue scenario goals.
bot_allow_shotguns                                   : If nonzero, bots may use shotguns.
bot_allow_snipers                                    : If nonzero, bots may use sniper rifles.
bot_allow_sub_machine_guns                           : If nonzero, bots may use sub-machine guns.
bot_auto_follow                                      : If nonzero, bots with high co-op may automatically follow a nearby human player.
bot_auto_vacate                                      : If nonzero, bots will automatically leave to make room for human players.
bot_chatter                                          : Control how bots talk. Allowed values: 'off', 'radio', 'minimal', or 'normal'.
bot_debug                                        : For internal testing purposes.
bot_debug_target                                 : For internal testing purposes.
bot_defer_to_human                                   : If nonzero and there is a human on the team, the bots will not do the scenario tasks.
bot_difficulty                                       : Defines the skill of bots joining the game.  Values are=easy, 1=normal, 2=hard, 3=expert.
bot_dont_shoot                                   : If nonzero, bots will not fire weapons (for debugging).
bot_eco_limit                                    : If nonzero, bots will not buy if their money falls below this amount.
bot_flipout                                      : If nonzero, bots use no CPU for AI. Instead, they run around randomly.
bot_goto_mark                                             : Sends a bot to the selected nav area (useful for testing navigation meshes)
bot_join_after_player                                : If nonzero, bots wait until a player joins before entering the game.
bot_join_delay                                            : Prevents bots from joining the server for this many seconds after a map change.
bot_join_team                                        : Determines the team bots will join into. Allowed values: 'any', 'T', or 'CT'.
bot_kick                                                  : bot_kick <all> <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Kicks a specific bot, or all bots, matching the given criteria.
bot_kill                                                  : bot_kill <all> <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Kills a specific bot, or all bots, matching the given criteria.
bot_knives_only                                           : Restricts the bots to only using knives
bot_pistols_only                                          : Restricts the bots to only using pistols
bot_prefix                                           : This string is prefixed to the name of all bots that join the game. <difficulty> will be replaced with the bot's difficulty. <w
bot_profile_db                                       : The filename from which bot profiles will be read.
bot_quota                                         : Determines the total number of bots in the game.
bot_quota_mode                                       : Determines the type of quota. Allowed values: 'normal', 'fill', and 'match'. If 'fill', the server will adjust bots to keep N p
bot_randombuy                                      : should bots ignore their prefered weapons and just buy weapons at random?
bot_show_battlefront                               : Show areas where rushing players will initially meet.
bot_show_nav                                     : For internal testing purposes.
bot_show_occupy_time                               : Show when each nav area can first be reached by each team.
bot_snipers_only                                          : Restricts the bots to only using sniper rifles
bot_stop                                         : If nonzero, immediately stops all bot processing.
bot_traceview                                    : For internal testing purposes.
bot_walk                                             : If nonzero, bots can only walk, not run.
bot_zombie                                       : If nonzero, bots will stay in idle mode and not attack.

wymagane moduly

metamod

 

instalacja

Wrzuć wszystkie pliki do folderu cstrike. Następnie przejdź do ./addons/metamod/plugins.ini i na samym końcu dopisz linux addons/zbot/zbot.so.

Załączone pliki

  • Załączony plik  czbot.rar   14,87 KB  250 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3

b35020692_qesnxqa.png


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 04.06.2017 07:47

Dlaczego trzeba korzystać z RegisterHamFromEntity?

 

Zwykły RegisterHam nie wykryje go jako 'player'?


  • +
  • -
  • 0

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.06.2017 10:50

Dokładnie tak. Classname botów się nie zmienia, w dalszym ciągu czytane są przez silnik jako "player" lecz takie eventy nie są wykonywane na nich.

 

Dodaje jeszcze zboty pod windows, te jednak po prostu zostały wyciągnięte z gry i nie będą czytane przez metamod.

 

instalacja

Wrzucić pliki do folderu cstrike i uruchomić serwer z komendą startową +localinfo mm_gamedll dlls/mpbots.dll.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 04.06.2017 14:48

Jest jakaś możliwość konfiguracji botów (np. poziom trudności) albo dokumentacja projektu ?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#5 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 06.06.2017 10:59

Jest jakaś możliwość konfiguracji botów (np. poziom trudności) albo dokumentacja projektu ?

 

Jest od tego komenda bot_difficulty, dodałem listę cvarów do pierwszego postu. Większość cvarów to te po prostu z zbotow single cs:cz, css tak więc może znajdziesz coś więcej na valve czy alliedmod.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#6 TekLak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kanzas
Offline

Napisano 08.03.2018 22:23

Mam pytanie czy to są te same zboty jak na necie są tylko ,że pod metamod? Bo jak tak to zapewne będzie jeden duży problem czyli usuwanie wszelkich zmian z zwiększaniem lub zmniejszaniem obrażeń broni (Spotkałem się tylko w ZombieModzie ale zakładam ,że jest tak ogólnie). Był temat w ,którym miałem problem ze zmianą "dmg" w goldenak'u , problem był z zbotami ,które zgrałem po przez bardzo dziwny program chyba brazylijski ale tego też nie jestem pewien (zakładam ,że to brazylijski bo w pliku z językiem jest ustawiony właśnie brazylijski. Na początku byłem w tym tak zielony ,że musiałem tak grać xD). Program ten zawierał : Zombie Plague 4.3 , Zboty , i jakieś dodatkowe extra itemy ,które usuwałem bo były zbędne. Program ten jest dość sławny , ponieważ wystarczy wpisać frazę "cs 1.6 zombie mod download" i mamy już pełno poradników z tym związanych. Ogólnie kiedyś myślałem ,że podboty będą lepsze i wogóle. ale okazało się ,że są bardzo słabe jeżeli chodzi o granie z nimi jedynym ich plusem co zauważyłem jest to ,że działają z nimi pluginy ,które zmieniają obrażenia broni. Czy dało by rade dać inteligencje Zbotów do podbotów? Tak aby wszystko działało jak powinno?

Bardzo proszę o odpowiedź. :P

 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych