Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem przy tworzeniu enta za pomoca fakemety


Najlepsza odpowiedź Asiap, 14.01.2017 04:07

set_pev(ent,pev_model,"models/rpgrocket.mdl")

na

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/rpgrocket.mdl")
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:266
Offline

Napisano 14.01.2017 01:26

tworze enta za pomoca fakemety w ten sposob 

public fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed) 
{
	if(!is_user_alive(id) || g_flLastRpgAttack[id]>get_gametime()) 
		return;
    
	if(get_uc(uc_handle,UC_Buttons) & IN_ATTACK2 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) 
	{
		static ent,Float:fOrigin[3],Float:fSpeed[3]
		
		client_print(id,3,"Wystrzal z RPG")
		g_flLastRpgAttack[id]=get_gametime()+2.0
		velocity_by_aim(id,500,fSpeed)
		
		pev(id,pev_origin,fOrigin)
		ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
		set_pev(ent,pev_classname,"rpgrocket")
		set_pev(ent,pev_model,"models/rpgrocket.mdl")
		set_pev(ent,pev_origin,fOrigin)
		set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_NOCLIP)
		set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
		set_pev(ent,pev_velocity,fSpeed)
		set_pev(ent,pev_owner,id)
	}
}

i klapa enta nie ma ale jak zrobie dokladnie to samo przy pomocy engine 

public fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed) 
{
	if(!is_user_alive(id) || g_flLastRpgAttack[id]>get_gametime()) 
		return;
    
	if(get_uc(uc_handle,UC_Buttons) & IN_ATTACK2 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) 
	{
		static ent,Float:fOrigin[3],Float:fSpeed[3]
		
		client_print(id,3,"Wystrzal z RPG")
		g_flLastRpgAttack[id]=get_gametime()+2.0
		velocity_by_aim(id,500,fSpeed)
		
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,fOrigin)
		ent = create_entity("info_target")
		entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"rpgrocket")
		entity_set_model(ent,"models/rpgrocket.mdl")
		entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,fOrigin)
		entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,MOVETYPE_NOCLIP)
		entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX)
		entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,fSpeed)
		entity_set_edict(ent,EV_ENT_owner,id)
	}
}

wszystko dziala jak nalezy wiec gdzie robie blad?


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#2 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 14.01.2017 04:07   Najlepsza odpowiedź

set_pev(ent,pev_model,"models/rpgrocket.mdl")

na

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/rpgrocket.mdl")

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych