Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Deadly_SouL - zdjęcie

Deadly_SouL

Rejestracja: 13.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.10.2020 18:34
-----

#744366 [KOSZ] Kilka problemów

Napisane przez Deadly_SouL w 21.11.2017 12:50

Odnośnie pierwszego pytania.

 

Jeśli masz Vip'a to podmień cały public

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

Na:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
		}
		else{
			new szPlayerName[64];
			get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
			
			get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp));
			set_msg_arg_string(4, "");
			
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
		}
		
		set_msg_arg_string(2, szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jeśli masz wgrane Prefixy Cod'a to łap naprawione ;) Sam miałem z tym problem ale znalazłem łatke do tego :)

 

W załączniku masz gotowca

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744277 [Tutorial]Jak dodać klan do HUD

Napisane przez Deadly_SouL w 18.11.2017 19:14

Tak jak w temacie postaram się wyjaśnić jak dodać Informacje odnośnie Klanu do HUD z perfpektywy obserwatora jak i z perspektywy gracza.

Nigdzie nie mogłem znaleźć takiego poradnika więc napisze swój własny. Szukałem pomocy tutaj lecz dostałem ją tylko w połowie więcej tutaj :https://amxx.pl/topi...ud/#entry744274

 

 

Będziemy edytować silnik Cod'a

 

Z perspektywy Obserwatora :

 

1.Nad :

#include <amxmodx>

dodajemy :

native get_klangracza(id, Return[], len)

2.W public_PokazInformacje

 

Dodajemy nad :

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

To :

new szKlan[33];
get_klangracza(target, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"

3. Edytujemy wygląd HUD :

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKlan: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], szKlan);

Cały public wygląda tak :

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new szKlan[33];
                get_klangracza(target, szKlan, 32);
                if(!equali(szKlan,"")){
                }else szKlan = "Brak"
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKlan: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], szKlan);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Z perspektywy gracza :

 

Tutaj edytujemy tylko public_PokazInformacje, jeśli natyw już został dodany (Patrz punkt 1)

 

1.Nad :

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

Dodajemy to :

new szKlan[33];
get_klangracza(id, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"

2. Edytujemy wygląd HUD :

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Klan : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], szKlan);

Wystarczy skompilować i wgrać na serwer :)

 

Jest to mój pierwszy poradnik więc proszę bez Hejtów :P


  • +
  • -
  • 2


#744171 Nie czyta klasy

Napisane przez Deadly_SouL w 15.11.2017 20:59

Dopisz do plugins-codmod.ini nazwe jaką nosi plik klasy + końcówka .amxx

 

A po za tym w klasie zauważyłem błąd.

Klasa będzie miała 1/5 z każdej broni a nie tylko z Deagle 

 

Tutaj masz instrukcje jak to zmienić :

 

Dodaj pod:

#include <fun>

To:

#define DMG_BULLET (1<<1)

Podmień w plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

na :

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Oraz 

public fwTakeDamageJedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)
{
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1)) || random_num(1, 5) !=1)
		return HAM_IGNORED;
	
	new weapon = get_user_weapon(idAtt);
	
	if(weapon == CSW_DEAGLE)
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
		
	return HAM_HANDLED
}

Na:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,5) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Teraz klasa będzie mieć 1/5 z Deagle a nie z wszystkich broni ;)


  • +
  • -
  • 1


#720481 Dodanie lvli /codadmin

Napisane przez Deadly_SouL w 13.02.2016 10:29

Podaj mi twoje GG


  • +
  • -
  • 1


#720479 Dodanie lvli /codadmin

Napisane przez Deadly_SouL w 13.02.2016 10:26

Pokaż mi twoje plugins-codmod.ini


  • +
  • -
  • 1


#719903 Prośba o przerobienie /rynek /sklep /daj

Napisane przez Deadly_SouL w 06.02.2016 16:14

Łap oddaj perk :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#719053 Szybkosc expa na CodMod 401lvl

Napisane przez Deadly_SouL w 25.01.2016 22:53

 

Witam chciałbym sie was tutaj zapytać jaka szybkość expa (waszym zdaniem) jest najlepsza i najbardziej satysfakcjonujaca na CodMod max lvl 401.
Aktualnie mam to ustawione tak:
 
 
cvary

 

//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
 
cod_killxp 200 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 1000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 30 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 501 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 265 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
 
//CVARY zalecane
//--------------
 
sv_maxspeed 9999
 
 
//CVARY Call of Duty Mod - Pluginy Podobne
//----------------------------------------
 
cod_exp1 "2500" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "1500" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "500" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

 

 

W cvarach masz ustawiony max lvl 501 * ale to taki mały szczegół ;)

 

A odnośnie cvarów pod 401 to łap ;)

//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------

cod_killxp 120 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 100 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 20 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 401 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

  • +
  • -
  • 1


#711158 Prośba o 5 klas, m.in Jessie

Napisane przez Deadly_SouL w 31.08.2015 09:45

Assasin :)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Assasin[Premium]";
new const opis[]    = " Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Assasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

 

Ta klasa będzie miała 1/5 z wszystkich broni a nie deagle :P

 

Tutaj masz Assasina, który ma 1/5 z Deagle i 1/1 z noża LPM & PPM

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#709777 Segmentation Fault i crash bez logów

Napisane przez Deadly_SouL w 16.08.2015 14:25

Zero pomocy na tym AMX'ie .. Szkoda tutaj w ogóle czasu...


  • +
  • -
  • -1