Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Deadly_SouL - zdjęcie

Deadly_SouL

Rejestracja: 13.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.10.2020 18:34
-----

Moje posty

W temacie: Brak awansów na serwerze

03.06.2018 20:18

Niezgodność opisu z kodem jest celowa ;) ale brawo za czujne oko

 

codmod.inc

#if defined _codmod_included
  #endinput
#endif
#define _codmod_included

#define COD_CONTINUE 0

#define COD_STOP 4

#define DMG_CODSKILL (1<<31)



native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza, 
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza. 
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza. 
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/	


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/


forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/

forward cod_class_skill_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie uzycia umiejetnosci klasy
------------------------------*/

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

W temacie: Brak awansów na serwerze

01.06.2018 19:34

plugins.ini

;nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

fast_fix_hashsign.amxx
abd.amxx
ad_manager.amxx
cod_menu.amxx
cod_quests.amxx
cod_top15.amxx
exp_o_godzinach.amxx
klany.amxx
kup_premium.amxx
no_fall_damage.amxx
nozecsgo.amxx
OddajPerk.amxx
paczki.amxx
widzialnosc_min.amxx
wymiana_perkami_blokada.amxx
cod_adminmenu.amxx
anty_reklama.amxx ; blokuje przed reklama innych serwerow
blokuj_he.amxx ; blokuje HE na 15 s po rozpoczeciu rundy
c4.amxx ; pokazuje ile czasu do wybuchu bomby
cod_sellperk.amxx ; umozliwia sprzednie perku
hpk.amxx
ne_unlimitedammo.amxx
niesmiertelne_hostage.amxx
parachute.amxx
prefixy_cod.amxx
sillyc4.amxx
team-semiclip.amxx
wymuszacz_komend.amxx
COD_Rynek_Monety_Dolary.amxx
vipcod.amxx
gamenamechanger.amxx
lec_do_bomby.amxx
;QuakeSounds.amxx
0_hp_bug.amxx
adminlisten.amxx
ptb.amxx
;alt_end_round_sounds.amxx
;GHW_Weapon_Replacement.amxx
admin_spec_esp.amxx
galileo.amxx
spawn_protection_pl.amxx
;manga_adminmodels.amxx

cod_frakcje.ini

[klasa]Deagler[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Famaser[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Kapitan[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Kucacz[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Medyk[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Przebieraniec[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Rakieciarz[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Snajper[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Truciciel[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Vasilcov[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Widziator[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Wojskowy[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Zabijak[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Zamachowiec[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]DeaglerElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]FamaserElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]KapitanElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]KucaczElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]MedykElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]PrzebieraniecElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]RakieciarzElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]SnajperElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]TrucicielElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]VasilcovElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]WidziatorElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]WojskowyElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]ZabijakElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]ZamachowiecElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]Krasnolud(Premium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]
[klasa]OjciecZakamuflowanego(Premium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]
[klasa]Jessi(MegaPremium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]
[klasa]InViTran(MegaPremium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]

plugins-codmod.ini

;Call of Duty Mod

QTM_CodMod.amxx
klany.amxx
cod_quests.amxx
cod_magazyn.amxx
cod_menu.amxx
COD_Asysta.amxx

;Klasy

;Awanse

codawans_DeaglerElite.amxx
codawans_FamaserElite.amxx
codawans_KapitanElite.amxx
codawans_KucaczElite.amxx
codawans_MedykElite.amxx
codawans_PrzebieraniecElite.amxx
codawans_RakieciarzElite.amxx
codawans_SnajperElite.amxx
codawans_TrucicielElite.amxx
codawans_VasilcovElite.amxx
codawans_WidziatorElite.amxx
codawans_WojskowyElite.amxx
codawans_zabijakelite.amxx
codawans_ZamachowiecElite.amxx

;Zwykle

codclass_Deagler.amxx
codclass_Famaser.amxx
codclass_Kapitan.amxx
codclass_kucacz.amxx
codclass_Medyk.amxx
codclass_Przebieraniec.amxx
codclass_Rakieciarz.amxx
codclass_Snajper.amxx
codclass_Truciciel.amxx
codclass_Vasilcov.amxx
codclass_Widziator.amxx
codclass_Wojskowy.amxx
codclass_zabijak.amxx
codclass_zamachowiec.amxx

;Premium

codclass_InViTranMPremiumBn.amxx
codclass_JessiMPremiumAm.amxx
codclass_KrasnoludPremiumEq.amxx
codclass_OjciecZakamuflowanegoPremiumCo.amxx

;Perki

codperk_Adidaski.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_BronAdmina.amxx
codperk_bronmastera.amxx
codperk_bronterrorysty.amxx
codperk_CatalystPower.amxx
codperk_CialoBoga.amxx
codperk_DiamentowyNoz.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_energol.amxx
codperk_GenialnyUmysl.amxx
codperk_godmod.amxx
codperk_GranatZamachowca.amxx
codperk_HegrenadePower.amxx
codperk_HP.amxx
codperk_Jordany.amxx
codperk_kieszonkowiec.amxx
codperk_klapkicichego.amxx
codperk_KsiegaDoswiadczenia.amxx
codperk_KsiegaZdrowia.amxx
codperk_MistrzPistoletow.amxx
codperk_mocilluzjonisty.amxx
codperk_NabojeSpustoszenia.amxx
codperk_narkotyk.amxx
codperk_neoblind.amxx
codperk_NieskonAmmo.amxx
codperk_Pancerz.amxx
codperk_PelerynaNiewidka.amxx
codperk_PierscienZabojcy.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_portfelmilionera.amxx
codperk_PrawarekaSoula.amxx
codperk_ProfesionalnyRusher.amxx
codperk_PrzyplyEnegrii.amxx
codperk_quickshot.amxx
codperk_RekaZabojcy.amxx
codperk_Rewolwer.amxx
codperk_ringcapitan.amxx
codperk_RingPlatfusa.amxx
codperk_ScoutPower.amxx
codperk_SekretTerrorysty.amxx
codperk_skillzabojcy.amxx
codperk_Spektrum.amxx
codperk_SprawnePalce.amxx
codperk_SuperGrzybki.amxx
codperk_SuperViev.amxx
codperk_SzmaragdoweNaboje.amxx
codperk_TajemnicaDeagla.amxx
codperk_TajemnicaHinola.amxx
codperk_TajemnicaISIS.amxx
codperk_TajemnicaOdrodzenia.amxx
codperk_TajemnicaP90.amxx
codperk_UmiejetnoscSapera.amxx
codperk_UnikalnyGlock.amxx
codperk_UnikalnyUSP.amxx
codperk_wsparciepirotechniczne.amxx
codperk_wyrzuceniebroni.amxx
codperk_YezzyBoots.amxx
codperk_ZelaznaGlowa.amxx
codperk_zestawabw.amxx
codperk_zrecznoscskoczka.amxx
codperk_ZwinneNogi.amxx

Przykladowa klasa :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "VasilcovElite";
new const opis[]    = "1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika, wiekszy DMG z broni";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "deadly");

	cod_register_advance(cod_get_classid("Vasilcov"), 301, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 12) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_M4A1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 50.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

W temacie: 1/x na szybkie przeladowanie w klasie/perku

22.11.2017 22:29

Znów to samo klasa ma bezlik bez szansy dobra Plusiki dla was za trud wyłożony w próby postaram sie rozwiązać inaczej ten problem ;)

Posiadam awanse i dodam Famaser'owi Eliminator rozrzutu a do Awansu dodam bezlik i po problemie ;)

W temacie: 1/x na szybkie przeladowanie w klasie/perku

22.11.2017 21:54

To jest bez znaczenia.... Mam wgrany plugin na nielimitowaną ilość magazynków, więc czy będą zwinne palce czy bezlik to jest mało ważne najbardziej chodzi mi o tą szanse.

W temacie: 1/x na szybkie przeladowanie w klasie/perku

22.11.2017 21:47

new rand=random_num(1,4) // Tu zmien szanse, 1-4 = 25%

Jak to ustawic 1/4 dodałem tak lecz szansa jest cały czas